Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeppara

Peppara

142 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
k
kimz19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt :confused:
Dreuge zei:
Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt.
Klik om te vergroten...
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#2
kimz19 zei:
dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt :confused:
Dreuge zei:
Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Op welke manier heb je dat? Dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en dan opeens niet meer hoeft? Of dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en moeite hebt met, of niet kunnen plassen? Want dat laatste komt bij meer mensen voor, ook bij mij. Vooral bij pep en MDMA. Maarja dan zijn er de bekende trucs zoals gaan zitten in plaats van staan, een kraan laten lopen, e.d. Mij lukt het altijd uiteindelijk wel. :grin:
k
kimz19Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb inderdaad ook het laatste ik ben een vrouw dus ik zit al op de wc haha.
maar al die dingenw erken soms niet en dan begin ik me er echt aan te ergeren en loop ik wel 30 keer naar de wc ook blijf ik wel rustig zitten en probeer ik me te ontspannen maar dat helpt niet.. echt vaag
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#4
kimz19 zei:
ik heb inderdaad ook het laatste ik ben een vrouw dus ik zit al op de wc haha.
maar al die dingenw erken soms niet en dan begin ik me er echt aan te ergeren en loop ik wel 30 keer naar de wc ook blijf ik wel rustig zitten en probeer ik me te ontspannen maar dat helpt niet.. echt vaag
Klik om te vergroten...

Tja, in ieder geval niets om je zorgen over te maken want dat ik nogal een veelvoorkomend probleem. :grin: Alleen kan het wel vervelend zijn inderdaad.

Iedereen heeft er zo z'n eigen oplossingen voor. Je kunt de onderstaande topics ( en er zijn er ongetwijfeld nog meer over dit onderwerp ) eens doorlezen, wie weet vind je de 'gouden tip'. :grin:

viewtopic.php?f=3&t=9483

viewtopic.php?f=3&t=28462
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
WappieWappie zei:
kimz19 zei:
dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt :confused:
Dreuge zei:
Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Op welke manier heb je dat? Dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en dan opeens niet meer hoeft? Of dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en moeite hebt met, of niet kunnen plassen? Want dat laatste komt bij meer mensen voor, ook bij mij. Vooral bij pep en MDMA. Maarja dan zijn er de bekende trucs zoals gaan zitten in plaats van staan, een kraan laten lopen, e.d. Mij lukt het altijd uiteindelijk wel. :grin:
Klik om te vergroten...

Bij mij is het dat ik heel duidelijk voel dat ik moet pissen, naar de wc ga, een klein mini straaltje produceer en 15 minuten later weer het zelfde heb. Vandaar dat ik me af vroeg of het een soort para is of echt lichamelijk. Maar ik heb al een oplossing: veel bier drinken. Dan moet ik net zo vaak zeiken maar komt er wel elke keer een dikke straal uit :grin:
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoor verschrikkelijk vaak gewoon mijn ringtone... of ik voel zelfs mijn telefoon gaan in mijn broek. Ik zou zelfs zweren dat ik dat ding ook zie bewegen dan. En dan kijk ik en terwijl ik zie dat ie uit is,bedenk ik me dat 2 uur daavoor uit heb gezet.
Maar ook de ringtone van mijn beste vriendin hoor ik overal. In de supermarkt... of in de auto dat ik zeg: je telefoon gaat. Was er niets.

Ooghoek dingen, hallucinaties (op afstand allemaal mensen zien) beginnen bij mij bij nacht 2 of 3 als ik wakker en wakker blijf. Daarna heb ik ze overdag ook.

Maar die dingen vind ik nog wel leuk. Ik kan soms genieten van hallucinaties terwijl ik volledig bij zinnen kan bedenken dat het niet klopt. Alleen soms zegt mijn gedachte van: zou het dan toch waar zijn... en dan ben ik er en dan is het toch een electriciteitskastje wat struikjes en een verkeersbord... en geen politie agent die uitgescholden wordt...

Heb vanacht voor het eerst last gehad van ruis... Ik krijg ergens naar en terwijl ik knipper zie ik de tv of laptop ruizen... of de hond. Wow. Das nieuw :P. Het is maar een halve seconde

Ogen open zie een kinder gezicht als soort lijk achter mijn nachtkastje waar een bloemetje op staat... ik kan niet bewegen, ogen dicht, ogen open en weg issie (gelukkig). Tijdje gehad in het oude huis dat ik me bekeken voelde van boven de slaapkamerraam. In een bepaalde houding zag ik duidelijk een gezicht kijken naar mij... ook als ik een minuut in die houding zat vanuit mijn hooghoeken. Keek ik recht vooruit naar het raam verdween het naar beneden, alsof die wilde schuilen.

Vervelend: slaapverlamming. Dat heb ik een periode gehad dat ik super sterk spul kreeg (rond de 70% van een zo'n 8 maanden geleden). Pep met Accuzuur noemde die gast het. Contact verloren na een ongeluk waarbij de telefoon sneufelde). Ik kreeg daar steeds slaapverlammingen van. Dus dromen terwijl je bewust nog een soort van wakker bent. Je kan niets zeggen of bewegen... of althans heel moeilijk. Muur beweegt snel naar je toe.Gevoel van aanwezigheid. Het horen van bekenden of het roepen naar je naam (vaak door een bekend persoon en dat je denkt: wtf doet die hier en dat je jezelf wakker maakt en dan roept Ja? Was ik toch alleen thuis. en zien van mensen. Maar slaapverlamming zijn altijd negatief gestemd. Had ooit gelezen omdat het komt dat je nog in een laag freuqentie ligt te slapen op het begin. Staat voor negativiteit. Ofzo.

Ach ja, het valt nu wel mee... maar heb dan ook na vloeibare pep nog maar zo'n 3 gr over van levo en 1 gram dex gemengd met pep (gadver). Dat is over een weekje wel op denk ik. Dan verplicht afkicken :(. Persoon die me altijd levert reageert al 2 weken niet.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
slaapverlamming is bij mij per definiete negatief....angst gevoel van indringers in je slaapkamer dood gaan etc. maar bij mij komt t nooit door pep gelukkig anders zou ik er waarschijnlijk vaker last van hebben....
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
kheb alleen pas last van lichte paranoia de dag erna als ik alles zo goed als er uit heb gezweet (ookal is dit ook niet altijd het geval dat ik para word)
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn para momenten,

Ikk zie als ik heel de dag tot `s nacht uurtje of 3-4 aan de pep heb gezeten en ik lig tv te kijken in me bed wel eesn rook in me kamer, en dan ga ik dat helemaal chekken licht aan enz .

En een keer na 6 nachten bij een maat van mij dacht ik dat ik slangen zag, en op mij had zitten, was er echt van overtuigd, helemaal gek geworden gillenden over straat, gelijk thuis onder de douch en toen werdt het wat minder, gelijk de volgende dag naar de dokter wat kalmerings pilletjes gehaald. NEVER Never again!
E
Erwin-oLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na leuk feest 2 pilletjes op en nog even goed doorhalen met pepp.
Liep 6 uur s'nachts naar huis en zag een vrachtwagen(die was echt) staan.
Daar achter kwam allemaal kabaal weg, een soort van krekels maar het 'blies' meer :confused:

Even gaan kijken maar zag alleen gekleurde stoeptegels..

Ben snel op bed gegaan en 3 uur later sliep ik :grin:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb er een paar...

Allereerst hoor ik extreem goed. Ik hoor bijvoorbeeld bassen/muziekjes in de ruitenwissers ofzo.

En thuis denk ik, wat staat die muziek toch hard. En dan zet ik 'm dus wat zachter. Totdat het dus niet zachter kan, en de knop op 1 staat en de volgende stap dus 0 oftewel uit is. :tearsofjoy:

Uiteraard heb ik dan plafondienst. Ik besluit dan maar gewoon mijn normale ritme op te pakken en een dag later proberen te gaan slapen. Maar als ik dan 'normale' dingen aan het doen ben, zoals boodschappen of iets onbenulligs zoals suiker in mijn koffie gooien.
Dan denk ik echt dat iedereen het/iets aan mij ziet en mij in de gaten houdt.

Beeeb
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
arjan1234 zei:
Ik hoor verschrikkelijk vaak gewoon mijn ringtone... of ik voel zelfs mijn telefoon gaan in mijn broek. Ik zou zelfs zweren dat ik dat ding ook zie bewegen dan. En dan kijk ik en terwijl ik zie dat ie uit is,bedenk ik me dat 2 uur daavoor uit heb gezet.
Maar ook de ringtone van mijn beste vriendin hoor ik overal. In de supermarkt... of in de auto dat ik zeg: je telefoon gaat. Was er niets.

Ooghoek dingen, hallucinaties (op afstand allemaal mensen zien) beginnen bij mij bij nacht 2 of 3 als ik wakker en wakker blijf. Daarna heb ik ze overdag ook.

Maar die dingen vind ik nog wel leuk. Ik kan soms genieten van hallucinaties terwijl ik volledig bij zinnen kan bedenken dat het niet klopt. Alleen soms zegt mijn gedachte van: zou het dan toch waar zijn... en dan ben ik er en dan is het toch een electriciteitskastje wat struikjes en een verkeersbord... en geen politie agent die uitgescholden wordt...

Heb vanacht voor het eerst last gehad van ruis... Ik krijg ergens naar en terwijl ik knipper zie ik de tv of laptop ruizen... of de hond. Wow. Das nieuw :P. Het is maar een halve seconde

Ogen open zie een kinder gezicht als soort lijk achter mijn nachtkastje waar een bloemetje op staat... ik kan niet bewegen, ogen dicht, ogen open en weg issie (gelukkig). Tijdje gehad in het oude huis dat ik me bekeken voelde van boven de slaapkamerraam. In een bepaalde houding zag ik duidelijk een gezicht kijken naar mij... ook als ik een minuut in die houding zat vanuit mijn hooghoeken. Keek ik recht vooruit naar het raam verdween het naar beneden, alsof die wilde schuilen.

Vervelend: slaapverlamming. Dat heb ik een periode gehad dat ik super sterk spul kreeg (rond de 70% van een zo'n 8 maanden geleden). Pep met Accuzuur noemde die gast het. Contact verloren na een ongeluk waarbij de telefoon sneufelde). Ik kreeg daar steeds slaapverlammingen van. Dus dromen terwijl je bewust nog een soort van wakker bent. Je kan niets zeggen of bewegen... of althans heel moeilijk. Muur beweegt snel naar je toe.Gevoel van aanwezigheid. Het horen van bekenden of het roepen naar je naam (vaak door een bekend persoon en dat je denkt: wtf doet die hier en dat je jezelf wakker maakt en dan roept Ja? Was ik toch alleen thuis. en zien van mensen. Maar slaapverlamming zijn altijd negatief gestemd. Had ooit gelezen omdat het komt dat je nog in een laag freuqentie ligt te slapen op het begin. Staat voor negativiteit. Ofzo.

Ach ja, het valt nu wel mee... maar heb dan ook na vloeibare pep nog maar zo'n 3 gr over van levo en 1 gram dex gemengd met pep (gadver). Dat is over een weekje wel op denk ik. Dan verplicht afkicken :(. Persoon die me altijd levert reageert al 2 weken niet.
Klik om te vergroten...

ik ken het arjan die slaapverlamming dodelijk beangstigend het voelen van demonische aanwezigheid en compleet verlamd zijn..... :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier nog eentje =/
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zag ooit vliegen op de snuifspiegel die mn speed aan het stelen waren :tearsofjoy:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
:grin: :grin: :grin:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
the fly is dead... the fly is dead...

kill the damn fly!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
clockcable zei:
Ik zag ooit vliegen op de snuifspiegel die mn speed aan het stelen waren :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
En jij met je vliegenmepper rond zwaaien op je pep.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Present.

In de ooghoeken flikkert het redelijk na nu 2 nachten wakker te zijn gebleven. Moeilijk uit mijn woorden komen. De schaduwmannen zullen vanavond nog wel op visite komen.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#19
-Ik had een puntig boompje in de voortuin staan een hele tijd terug en ik hong snachts boven uit het raam om lekker een peuk te roken.
Kijk ik ineens naar dat boompje en dat puntig stuk vanboven leek op een kaboutermuts, het waaide hard dus dat ding ging heen en weer.
Ik terug naar binnen om nog een peuk te halen want ik wou het niet missen xD
En toen ik weer keek leek het op een soort steenige kabouter op een stok die doordat hij heen en weer ging begon te zwaaien :tongueout:
Stond ik daar om 3 uur snachts naar een boompje te zwaaien haha

-Op een nacht was ik een beetje op msn aan het neuzen komt een vriend van me online.
Hij moest zo gaan werken zei die en ineens zei die dit ;
vrienden zullen je in je rug steken, dus kies je vrienden goed.
Nadat ik die zin had gelezen zag ik heel helder ineens een foto met mensen die ik goed kende en boven iedereen zijn hoofd stond ofwel een vinkje ofwel een kruisje.
Ik zag die foto in een soort langzame flits, en wat er boven wie stond kon ik niet zo goed zien xd

-ook heb ik een tijd gehad dat ik na 2 nachten wakker snachts de vogels hoorde fluiten en dit alleen op bepaalde plaatsen in de kamer :tongueout:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Ik doelde meer op andere illegale activiteiten, ik heb ook zo mijn grenzen. Sowieso geen seks met kindertjes onder de 18.

Verdere illegale dingen ben ik wel voor in.
Klik om te vergroten...

Volgens mij ben jij een man.
Maak mij niet wijs dat jij van het vrouwelijke geslacht ben ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."