#1
Ik heb het bijna altijd als ik wat pep heb gehad. En vooral als ik 1dag niet geslapen heb.
Ik kan me nog heel goed mijn eerste keer herinneren. spacey op bed chillen en naar een lichtstraal staren die langs het gordijn de kamer binnen viel (danku Teknozem)
Ik heb er eigenlijk nooit last van. Ik zie veel lichten en "shadow people" ook de textuur van onze wc mat wil nog wel eens vervormen.
Ik heb dan ook nog maar 1keer paratripje gehad wat ik nie echt kon waarderen. Was toevallig afgelopen zaterdag. Khad vrijdags al wat pep gehad en niet geslapen. Wel goed gegeten en rustig aan gedaan. Twas overigens ook dezelfde pep. Toen ik dus zaterdag mijn 1ste lijn nam klapte hij er ook gelijk in. mijn neus begon te bloeden maar ik kon alles nog wel inhouden. totdat ik me er opeens wat min bij voelde. kreeg opeens heel sterk het idee dat er iets mis was. kreeg opeens hevige hartkloppingen en begon te trippen. ik zat in de auto en zag gelijk gekke schimmen overal. het regende ook en elke regendruppel op de raam leek wel iets wat mij kwaad wou doen. Gelukkig was ik niet alleen en had ik een maat mee in de auto die aan mij vroeg waarom ik zo raar naar buiten aant staren was. Toen besefte ik me dat het niet echt was en toen werd ik "wakker"
Vind het toch eigenlijk wel vreemd. Ik heb toch aardig wat speed gehad sinds mijn 1ste keer. Tis altijd nog wel leuk gebleven. Maar die avond was wel fkes wat minder. Mss dat iemand hier weet hoe dat zou kunnen komen?

Ik kan me nog heel goed mijn eerste keer herinneren. spacey op bed chillen en naar een lichtstraal staren die langs het gordijn de kamer binnen viel (danku Teknozem)
Ik heb er eigenlijk nooit last van. Ik zie veel lichten en "shadow people" ook de textuur van onze wc mat wil nog wel eens vervormen.
Ik heb dan ook nog maar 1keer paratripje gehad wat ik nie echt kon waarderen. Was toevallig afgelopen zaterdag. Khad vrijdags al wat pep gehad en niet geslapen. Wel goed gegeten en rustig aan gedaan. Twas overigens ook dezelfde pep. Toen ik dus zaterdag mijn 1ste lijn nam klapte hij er ook gelijk in. mijn neus begon te bloeden maar ik kon alles nog wel inhouden. totdat ik me er opeens wat min bij voelde. kreeg opeens heel sterk het idee dat er iets mis was. kreeg opeens hevige hartkloppingen en begon te trippen. ik zat in de auto en zag gelijk gekke schimmen overal. het regende ook en elke regendruppel op de raam leek wel iets wat mij kwaad wou doen. Gelukkig was ik niet alleen en had ik een maat mee in de auto die aan mij vroeg waarom ik zo raar naar buiten aant staren was. Toen besefte ik me dat het niet echt was en toen werd ik "wakker"
Vind het toch eigenlijk wel vreemd. Ik heb toch aardig wat speed gehad sinds mijn 1ste keer. Tis altijd nog wel leuk gebleven. Maar die avond was wel fkes wat minder. Mss dat iemand hier weet hoe dat zou kunnen komen?

...)
