Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja je kan het snuiven maar het brand echt (en dan heb ik het niet over traantje in het oogje en ff pikkeeuhh) je lijkt wel even in brand te staan... maar ja je kan het dus wel degelijk in een lijn leggen.. trouwens alle andere manieren zijn ook mogelijk als bij amfetamine. met een vaporizer lukt het ook... zou het gewoon in een bommetje doen uiteindelijk.."
"mooi"
"Finesse* zei: Hij vraagt waar het juist niet mee te combineren valt. Mijn ervaring is dat benzo's nog wel gaan, zolang je niet teveel keta tot je neemt. Ik heb een halve 50 mg oxazepam genomen en eerder al 2 kleine lijntjes, ging prima, lekker zitten spacen wel daarop. Klik om te vergroten... niet te veel van de combos aantrekken..het wordt alleen maar lekkerder bv..MDMA + K + speed + jointjes + pintjes (pi(l)sjes voor de nl'ers) + lexotan vorige week nog..niet om ff stoer te doen maar ik kan het maar vermelden dat de hemel almaar dichterbij komt dan.."
"Die smaak in je mond is een gevolg van die kleffe bek die je door speed krijgt (en zeker als je erop gaat ligge blowen ofzo) In je speeksel zitten ook veel bacteriewerende/dodende stoffen, maar als je klieren zo goed als geen speeksel meer produceren zet je de poort wel ff open voor alle shit die je inademt..dus daarom dat ze ook zeggen dat dope slecht is voor je tanden etc... poets je tanden en drink es wat meer water...natuurlijk is wodka ook een aanrader..dan is alles kapot"
"alsje nuchter bent trekt dit op niets...strak...je gaat diep man"
"we all have our days"
"Warm eten kan ook soms veel meer hulp bieden dan eender welke slaappil, wanneer je het tijd vindt je bed op te zoeken.."
"Meen je dat nu.. Dan zweer ik toch net iets liever bij mijn belgische frieten hoor.. Nuja zo'n potje is wel gezond, maar kan toch niet lekker zijn"
"Dacht ook eerst..alles toch..? Maar heb toen maar "praten met zin" en "sociaal hulpmiddel" uitgevinkt..betrap er mezelf op dat dat net moeilijker gaat met de tijd..maar dat simpel worden vind ik dan weer lollig op één of andere manier.. Mensen die alleen "uitgaan" hebben aangevinkt (en ook ongetwijfeld beter bezig zijn als ik..nuja) denken vast: wat een zielige kutredenering om van te .. achja"
"1. Speed 2. Ketamine 3. Flunitrazepam 3. Bromazepam/Valium (ja harde keuze, het is ook vss werking maar zalig op andere manier) 4. MDMA (maar die opgefuckte kop en ogen zijn er te veel aan) ... ... ... ... ... 99. Weed/Hash 100. Coke"