Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"super silver haze blijft tochwe de beste"
"ik draai meestal zo dik mogelijk... maar meestal blijft het bij een grammetje"
"tis dat mijn ouders het niet erg vinden dat ik soms een jointje pak maar anders zou ik het denk ik niet meer doen... krijg je toch een kut gevoel als je gaat blowen met een kut gevoel maar er zijn altijd nog pillen"
"ZI09 zei: The Used zei: Heel goede tip: in Alkmaar heb je een coffeeshop groothandel 4GRAM VOOR 10 EURO!!! En je kan minimaal voor 30 euro kopen verder is het echt heeel erg relaxte goede wiet , ik zou het is proberen Klik om te vergroten... Ja, maar... Weet je hoe ver fietsen? *heeft geen OV* Klik om te vergroten... ach met de kosten die je bespaart haal je dat treinkaartje er makkelijk uit koop je gewoon iets meer wiet"
"alleen met feesten niet op het werk... mischien bevalt het me wel als ik dat doe en daar ben ik bang voor"
"meth is zowiezo rotzooi... de verslaving die je der gratis bijkrijgt vind ik het niet waard..."
"ik koop er altijd gewoon 2 of 3 en als we der dan weer opgaan weer een paar.."
"alleen met grote feesten.. als je het te vaak doet is het niet het zelfde gevoel"
"wicket zei: gister nix op zelfs geen wiet. kben echt van plan om te stopppe en alles wat soepeler te laten lopen. kmoet trouwens vandaag rijlesse dus lijkt me nie zoon slim ideetje :P Klik om te vergroten... of juist wel..."
"ik vind 1 in de 2 of 3 maanden het beste gewoon de gouden regel dan blijft het leuk"