#1
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.slipperman zei:Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.

