Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Fanclub

Speed Fanclub

119 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Anders maak je ff topic aan, ouders en drugs?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deed het lekker zelf! :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
zet speed fanclub in je onderschrift en hij al wel blij zijn :)

maar je hebt wel nog een punt hoor v
r
ricardoLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou bij deze is het topic: ouders en drugs nu geopend :wink:
s
sellyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Anders maak je ff topic aan, ouders en drugs?
Klik om te vergroten...

nah topic is er!!!

dus........ nu tevreden en blij :P
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo,

wou toch effe eens reageren hoor, het is niet dat ik verslaafd ben, ben er nooit verslaafd aan geweest. Nu gebruik ik het gewoon om af te vallen, met 1 gr doe ik bijna 2 weken. Ik heb eerst alfavit geprobeerd en zoveel andere dingen die ilegaal verkocht worden in fitneszalen waar trouwens veel moeders komen en veel moeders ilegale vetverbranders nemen.
Zijn ze dan allemaal slecht ofwa, ik rook niet drink niet ga niet uit. Ga alle dagen werken zie dat alles mooi betaald is, mijn dochter heefte r zeker geen last van, ze is nog maar 15 maanden en weet bij god niet wat er rond haar gebeurd. Maar die stomme hongerstillers en andere producten helpen niet. Ik weet dat ik nu geen goed voorbeeld ben, maar zie genoeg moeders die niet aan den drugs zitten maar hun kidneren veel erger verwaarlozen en alcoholproblemen hebben, maar ja alcohol is toegelaten dus dat is dan maar niet erg he ttssss, jammer dat er hier zo direct word aangevallen, dacht op een nederlands forum meer begrip te krijgen.

Deranged sorry voor het verprutsen van je topic 't was zeker mijn bedoeling niet :flushed:

Gegroet v
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#7
v zei:
Hallo,

wou toch effe eens reageren hoor, het is niet dat ik verslaafd ben, ben er nooit verslaafd aan geweest. Nu gebruik ik het gewoon om af te vallen, met 1 gr doe ik bijna 2 weken. Ik heb eerst alfavit geprobeerd en zoveel andere dingen die ilegaal verkocht worden in fitneszalen waar trouwens veel moeders komen en veel moeders ilegale vetverbranders nemen.
Zijn ze dan allemaal slecht ofwa, ik rook niet drink niet ga niet uit. Ga alle dagen werken zie dat alles mooi betaald is, mijn dochter heefte r zeker geen last van, ze is nog maar 15 maanden en weet bij god niet wat er rond haar gebeurd. Maar die stomme hongerstillers en andere producten helpen niet. Ik weet dat ik nu geen goed voorbeeld ben, maar zie genoeg moeders die niet aan den drugs zitten maar hun kidneren veel erger verwaarlozen en alcoholproblemen hebben, maar ja alcohol is toegelaten dus dat is dan maar niet erg he ttssss, jammer dat er hier zo direct word aangevallen, dacht op een nederlands forum meer begrip te krijgen.

Deranged sorry voor het verprutsen van je topic 't was zeker mijn bedoeling niet :flushed:

Gegroet v
Klik om te vergroten...
Dringt het wel door dat jij verantwoordelijk bent voor je kind? Dat jij onder invloed van drugs wel eens anders kan reageren als dat je nuchter was. Stel je voor je kind stikt (ik zeg zo maar wat) jij helemaal in paniek de pep maakt je gek en je kind gaat er uit eindelijk aan kapot. (Dit is zo maar "iets wat kan gebeuren"). Bij jou is het zelf niet eens zo dat wanneer de kinderen weg zijn dat je dan gebruikt maar gewoon tijdens dat het kind bij jou is. Dit noem jij verantwoord? Gaat er bij mij niet in.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie zit er nu bij de speed fan club deranged?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
trouwens als je speed doet ben je xtra alert en veel energie dus ben je er extra snel bij als je kind je nodig heeft
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik hoogstens 2 bommetjes en je ziet bijna niet wat er in zit, het is niet dat ik hier zo opgewekt loop hoor, 't is gewoon omdat hongergevoel te stillen. En idd op speed ben je veel allerter hoor, je hoort beter en vooral ruikt ook beter, neem nu er is gaslek ofzo ttsss

djeezes 't is gelijk da ik hier 'k wee nie hoe high loop, neem al speed van mijn 15j en ging het normaal nooit meer doen vanaf den dag ik wist ik zwanger was, sla me aub niet dood he, heb trouwens mijn verhaal al gedaan bij het topic ouders en harddrugs.

Hoop voor het lentezonneke er is het niet meer nodig te hebben, en tja sorry niet hopen 't zal gewoon zo zijn want ga beginnen sporten, dat was trouwens mijn vraag hier of het kwaad kon er bij te sporten is dat hier een pantamiene ppffff
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#11
v,

Ik denk dat er gewoon betere manieren zijn om af te vallen, ook al is het voor een 'korte' periode.
Het gaat er om, nu zeg je dat je je hongergevoel wil stillen, maar eens je op 'gewicht' bent, zul je nog je hongergevoel willen stillen.

:wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#12
HDA zei:
v,

Ik denk dat er gewoon betere manieren zijn om af te vallen, ook al is het voor een 'korte' periode.
Het gaat er om, nu zeg je dat je je hongergevoel wil stillen, maar eens je op 'gewicht' bent, zul je nog je hongergevoel willen stillen.

:wave:
Klik om te vergroten...

dat denk ik dus wel,zonder iemand aan te vallen hoor v.......
10 jaar geleden had ik ilegale afslankpillen uit belgie.......
daar zat ogenschijnlijk ook speed in........
die dingen heb ik een redelijke tijd genomen......
in mijn naiefieteit.......
toen had ik dus ook kids rondhuppelen......
er zijn ook mensen die kids hebben en anti depresiva slikken ofzo.....
dan ben je ook niet meer van deze wereld,maar wederom word daar niks van gezegd want dan betreft t medicatie......
is speed in mate ook niet ziets als medicatie dan.......
neem ritalin :confused: :confused:
dat zou betekenen dat iemand met adhd ook geen kids kan opvoeden....
ik sta er niet achter hoor,drugs als dieet middel.......


sorry deranged :wink: :wink:
ga weer gauw weg uit je fanclub :wave: :wave:
c
creaticLid
01-01-2024, 00:00
#13
effe inhalen.

-coke is inderdaad overschat door veel mensen, kost veel te veel en is veel verslavender dan speed ook, maar is wel gezonder.

-V: Ik ben er ook niet me akkoord dat je aan de speed zit nu je een kind hebt (je wordt er oa al para van) terwijl er betere alternatieven zijn. Je kan bijvoorbeeld naar de Smartshop gaan en een doosje Ephedra Supercaps kopen die ongeveer hetzelfde effect hebben (er zit ephedrine in (10mg) wat zowat hét basisproduct van speed is) en zeker je honger gaan stillen, en ze kosten je nog minder ook.
c
creaticLid
01-01-2024, 00:00
#14
effe een paar tips (verantwoord gebruik, regel van SFC :grin: )

-neem voor je uitgaat een multivitaminepil (zo gaan je reserves minder snel uitgeput raken en zal de afkick minder erg zijn)

-eet voor de rest van de week gezond zoda ge aan uw vitamientjes komt :sunglasses:

Als je deze 2 regels respecteerd kom je al heel ver

Iemand nog van deze tips? (komt altijd van pas voor een bewuste gebruiker)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kan die pillen niet meer kopen in Nederland en ephedra is neit het basisproduct vor speed dacht ik....volgens mij voor crystal meth maar het kan ook voor speed zijn hoor. verbeter me maar.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
-V: Ik ben er ook niet me akkoord dat je aan de speed zit nu je een kind hebt (je wordt er oa al para van) terwijl er betere alternatieven zijn. Je kan bijvoorbeeld naar de Smartshop gaan en een doosje Ephedra Supercaps kopen die ongeveer hetzelfde effect hebben (er zit ephedrine in (10mg) wat zowat hét basisproduct van speed is) en zeker je honger gaan stillen, en ze kosten je nog minder ook.
Klik om te vergroten...

Zeg deranged. als je geen amphetamine maar een andere speedachtige stof gebruikt(ephedra), mag je dan ook bij de fanclub?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jij wel hoor kul. :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zijn alleen de eerste 3 posts zo houden we bijna alle spam van het forum namelijk. Geen NSA hoor :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kom zo nu en dan weleens op Partyflock terecht en laatst zag ik dat ze daar een GHB fanclub hadden, nu leek het mij een leuk idee een heuse Speed fanclub te beginnen. :wave:

Nu eens ff geen gezeik over risico's en nadelen deze fanclub richt zich vooral op de voordelen! :sunglasses:

Vind jij ook dat je een echte fan bent? Dan kan je geheel gratis en voor niets lid worden van de club door ''*Speed Fanclub*'' of ''*SFC*'' in je sig te zetten, en laat ff in deze topic weten dat ook jij een echte speedfan bent. :smoke:
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey,

succes met je club :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."