Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LOL zei: hoeveel water moet een cannabis plant krijgen die buiten staat hoeveel keer hoeveel water? en hoe zie je of je plant mannelijk of vrouwelijk is? Klik om te vergroten... Kerel neem is een minuut de tijd Wil je dat we die planten nog voor je gaan onderhouden ook? www.google.nl / www.google.be"
"mathijs zei: Als je buiten wiet gaat kweken stopje er waarschijnlijk meer geld in dan dat je er uit haalt. Je moet namelijk nogal wat mazzel hebben dat ze niet owrden gejat en ik heb nog nooit buitenwiet gerookt waar ik iets van voelde. Maar als je het heel erg goed doet enzo kan het misschien wel. Het is sowieos leuk omt e proberen. En als het jou niets doet kan je het altijd nog verkopen aan 14-jarigen die de coffeeshop niet inmogen Klik om te vergroten... Kom omdat mensen ongeduldig zijn :P halverwege tijdens de bloei zien ze dikke toppen haren zijn nog wit: Hup omhakke en smoken dan krijg je gewoon kut wiet zit nog relatief weinig thc in meer water en droog houd je niets over. En meer geld er insteken dan je er uit haalt? €12 voor 10 zaadjes ofzo met je planten verspreiden en op GOEDE plekken moet 2 - 3 kilo met gemak haalbaar zijn."
"mathijs zei: 10 zaadjes en 2-3 kilo....Dan lukt je met hydro wel, maar met buitenwiet lijkt me dat wat overdreven. Maargoed, misschien heb ik het fout. Maar hoe is de wiet dan? Gewoon coffeeshop-kwaliteit? Klik om te vergroten... Nee zeker geen koffieshop kwaliteit... bevat ong. de helft van de hoeveelheid thc die je onder idiale omstandigheden kweekt. Van 1 grote buitenplant haal je toch echt wel 500 gram - 1 kilo. Mits tie echt lang de tijd heeft om te groeien (nu dus al dik een maand). die 2 - 3 kilo heb ik genomen aangezien er vast nog wel een paar omver worden geknaagd door konijnen etc. maar in je eigen achtertuin moet 500 gram per plant (mits in volle grond) toch wel lukken."
"BobG zei: Ik zou ze uit elkaar zetten, en wachten tot je het zeker weet. Klik om te vergroten... Stuifmeel kan tot een kilometer in de omtrek andere planten bevruchten.... maar aan deze waardeloze foto`s hebben we NIETS. Hier is niets op te zien en ik denk dat ze in deze fase ook nog niet te herkennen zijn miss. als je betere foto`s levert dat er dan al tekenen van voorbloei te vinden zijn."
"flash kieke zei: Vraagje: Ik heb onlangst paar zaadjes geplant en het mannetje kwaùm redelijk snel door. Ik Heb het mannetje eruit gehaalt, en de rest late zitten, maar na paar weken komt er nog steeds niets. Ze krijgen voldoende water en licht/donker. Weet er soms iemand een oplossing ? Klik om te vergroten... lol je kan nu nog niet weten of het een mannetje of een vrouwtje is.... ontkiemen altijd binnen doen bij kamertemperatuur.... Waar komen je zaadjes vandaan? Toch niet uit vogelzaad he?"
"Mr.jiho zei: slipperman zei: Waar komen je zaadjes vandaan? Toch niet uit vogelzaad he? Klik om te vergroten... hehe denk dat vele jongeren dit nog steeds doen alhoewel JE ER NIX UIT KAN HALEN Klik om te vergroten... Nee je krijgt wel een mooie hennep plant maar goed je zult er never nooit wat afhalen :P"
"Freaky high zei: mooi plantjes man! onze plantjes staan nu al zo een weekje buiten schat ik en ze zijn er flink door gegroeid! die buitenlucht doet planten echt goed denk ik. ze groeien rapper en de stam is eindelijk stevig geworden Klik om te vergroten... De stam is door de wind en het sneller groeien is door meer zon"
"Achtertuin misschien?"
"Nice man"
"Kim zei: ook handig om crack in te roken :P Klik om te vergroten... Crack in een waterpijp :/ In een droge waterpijp kan je het nog wel doen als je niks anders heb maar is een gwoon pijpje niet veel handiger?"