![:grin:]()
een Fan club
vind het wel cool
ik wil ook mee doen....maarruh ik moet zeggen
ik gebruikt altijd pep en laatst was het niet in de buurt
en nam ik coke....
![:confused:]()
Niet meer doen (na paar keer)
het is fucking duur en heel kort effect en na half uur ga je weer
een lijn leggen....echt zeer versslavende en was een coke-kater
(kut gevoel man) nee Beter Pep....dat brand ook altijd in je neus..
op de een of andere manier is dat chill.....heeft coke niet...
en wat betreft afvallen met speed...ken nu al zeggen...help niet
zodra je stopt heb je meer eetlust (all tijden die je geen honger had)
Maarjah er zijn er meer hier die dat wouden dus... het werkt alleen
tijdelijk en je word snel verslaafd want al stop je kom je weer aan
en dat gaat echt heel snel...maarja succes en denk goed na...
xxx