Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Fanclub

Speed Fanclub

119 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Ik zeg niet dat alle coke gebruikers per definitie mietjes/losers/onwetenden zijn he, ik was ooit zelf ook een gebruiker en misschien heb ik het wel vooral over mezelf. :wave:
Klik om te vergroten...

hmmmmmm volgens mij zijn dat de rulez van je clubje....
sommigge kloppen ook wel hoor :wave: :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mja toch is menig coke gebruiker wel een mietje/loser en onwetend. Mijn broer bijvoorbeeld, toen hij hoorde van mijn speedgebruik was zijn reactie onmiddelijk ''gatverdamme die goedkope junkentroep''. Typisch hoe een coke gebruiker over speed denkt, ik vroeger zelf ook. :wave:
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellow,

Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker.

En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken.
Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben.
Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter.
Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers :wink:

Greetttzzzz
S
Speed-queenLid
01-01-2024, 00:00
#4
:grin: een Fan club :grin:

vind het wel cool :smoke:
ik wil ook mee doen....maarruh ik moet zeggen
ik gebruikt altijd pep en laatst was het niet in de buurt
en nam ik coke.... :confused: Niet meer doen (na paar keer)
het is fucking duur en heel kort effect en na half uur ga je weer
een lijn leggen....echt zeer versslavende en was een coke-kater
(kut gevoel man) nee Beter Pep....dat brand ook altijd in je neus..
op de een of andere manier is dat chill.....heeft coke niet...

en wat betreft afvallen met speed...ken nu al zeggen...help niet
zodra je stopt heb je meer eetlust (all tijden die je geen honger had)
Maarjah er zijn er meer hier die dat wouden dus... het werkt alleen
tijdelijk en je word snel verslaafd want al stop je kom je weer aan
en dat gaat echt heel snel...maarja succes en denk goed na...

xxx
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
v zei:
Ellow,

Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker.

En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken.
Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben.
Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter.
Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers :wink:

Greetttzzzz
Klik om te vergroten...
Drugsgebruikende ouders... ben ik de enigste die me hier aan erger?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
Naja op zo`n manier kank er mee leven... en ghb doden is door lomp gebruik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
ghb doden is door lomp gebruik.
Klik om te vergroten...
Mensen die naar de klote gaan door speed ook. :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zijn alleen de eerste 3 posts zo houden we bijna alle spam van het forum namelijk. Geen NSA hoor :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
fneawognfkgln zei:
Had ik maar.

En had ik maar geld om überhaupt proberen te kopen.

:(
Klik om te vergroten...

Speed noemt men de coke van de armen, dus jij moet wel erg arm zijn eh :mrgreen: :confused: :openmouth: da kost toch nie zoveel??? :grin:

btw: Ik ben zeker een FAN!!!! :P
p
provo72Lid
01-01-2024, 00:00
#12
*speedfan*

:openmouth: count me in!!! :openmouth:





*speedfan/provo72*
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben ook speedfan, alleen mijn connectie is verdwenen, dus helaas heb ik even geen beschikking over speed.

Ik snap alle nadelen wel, alleen als je er goed mee omgaat, is het niet zo erg om afentoe een lijntje te nemen, je wordt er tenminste niet zo opgefokt van als bijvoorbeeld met coke...

Zodra ik weer een connectie heb zal ik me misschien wel bij de fanclub melden :wink:.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, hulde voor deze club! Heb me net ff geregistreerd om ook mijn mening en ervaringen te geven :grin: en dan zie ik gelijk deze topic... :sunglasses:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ga weg van de speedfan club :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
flash kieke zei:
ik ga weg van de speedfan club :wave:
Klik om te vergroten...

als je gestopt bent kan je het nog wel een mooie drug vinden..
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
flash kieke zei:
ik ga weg van de speedfan club :wave:
Klik om te vergroten...
Applaus :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
ben er zeker geen fan van
maar snuif het wel zo goed als ieder weekend
wel nooit meer als 1 gram.
ben een psychedeliche fan
maar die club bestaat nie
mss eens tijd voor er een op te richten
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil er bij !

IVM dat verstandig gebruiken moet ik nog wel wat werken :P
e
edpepLid
01-01-2024, 00:00
#20
boy zei:
Op Partyflock is ook al een dergelijke fanclub; PPT (Pep Promotie Team)

:smoke:
Klik om te vergroten...
indd

die is van mij :sunglasses: :)

miss kunnen we fuseren? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."