Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Fanclub

Speed Fanclub

119 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Icequeen zei:
ik spuit. snuiven van meth is meestal wat pijnlijk en je moet ze dan eerst tot poeder stampen enzo. roken van meth schijnt bij vrouwen erg fijn te zijn. ik weet ook niet waarom, maar dat werd mij regelmatig verteld toen ik er voor eerst mee in aanraking kwam. dat meiden er erg van hielden, aangezien speed toch een beetje een jongensdrug is. ik heb het wel eens gerookt, maar dan had ik het al op mijn manier op en dus kreeg ik er niet weinig van mee. gewoon in drinken is ook fijn. ik heb wel vaker over meht uitgeweid, moet je even onder zoeken kijken.
:wave:
Klik om te vergroten...

denk dat het een beetje is zoals coke en crack / base..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit terug in de speedfanclub. :wave:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Braaf hoor :)
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zal me der ook maar eens ingooien he, heb nog niets geslapen en voel me bleh :grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzy zei:
Braaf hoor :)
Klik om te vergroten...


Jij bent ook braaf hoor. :wink: :P
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
:flushed: :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik baal :( De dealer waar wij onze speed altijd halen is niet meer bereikbaar.. telefoon is afgesloten :openmouth: En verder ken ik niemand in Zwolle die speed dealt, bah.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd beetje minder.. ik ken ze gelukkig nog wel.. :sunglasses:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Safire zei:
Ik baal :( De dealer waar wij onze speed altijd halen is niet meer bereikbaar.. telefoon is afgesloten :openmouth: En verder ken ik niemand in Zwolle die speed dealt, bah.
Klik om te vergroten...
Al mijn dealers zijn ook verhuisd/in de bak :smilingimp: :rolleyes: zoekeeen :)
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het bij 1 glas blijft lijkt het mij niet zo schadelijk..
Wanneer men echter koste wat het kost dat glas moet hebben, tsja dan word het misschien anders..

On-topic: na een 'pauze' van 2-3 jaar meld ik me hier toch maar weer even aan in deze vakantieperiode :wave:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#11
xastur zei:
Toen ik nog.gebruikte kon ue zeggen count me in. Maar alcohol en kinderen of speed en kinderen beide.even slecht. Beide zijn harddrugs. Ene legaal andere niet. 1 glas wijn per dag is net zo.schadelijk als ileen snuif speed per week. En het blijft vaak nooit bij een glas. Daarom is het ook harddrugs. Ff deze topic afgestofd
Klik om te vergroten...

Bij een gezond iemand is één glas alcohol per dag niet eens schadelijk dat kan het lichaam wel verwerken. Dat is zo niet eens te vergelijken met elkaar want met matig gebruik valt de schade van beide middelen mee.
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan er niet omheen, ik hoor ook bij de club :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik mis Deranged best wel is ie er nog ?

:hearteyes:

:wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
ik mis Deranged best wel is ie er nog ?

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...


Niet zover ik even snel kan zien in logs helaas.
v
vagecollegaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik mis het forum waar regelmatig mensen met wat nieuws kwamen inplaats van zelfs een reactie die gecontroleerd moet worden, dan is het zoch geen ''reactie meer'' :(

gewoon niet zo moeilijk doen, tis toch godver niet de nsa ofzo die dit controleerd?? :xtc: :rockband: :rockband: :rockband: :xtc: :xtc:


:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

HELL
A
ApenkoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nu ik toch wakker ben waarom ook niet :mrgreen:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
na mijn lange afwezigheid hier op het forum kwam ik nog eens een kijkje nemen,
en na wat gelees en gegrinikd te hebben stoote ik op dit topic. en dacht ik reageer eventjes...
en ik kan me wel terug vinden in vele reacties die hier gemaakt zijn.
maar lang verhaal kort. ik ben fan van af het eerste uur

greetz mattskovic
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zit ik hier nog niet bij? Vanaf nu wel! :grin: :rock:
Speed is leeeeeeeeueheuheuheueheukhekuherkuahesda.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nog een supporter bij! :rockband:
b
bendb4ubreakkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gooi mij ook maar op de hoop ! :mrgreen: :mrgreen: :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."