Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ze mogen van mij elk orgaan gebruiken als ik er zelf niets meer aan heb. Als hun er dan nog wel iets aan hebben tenminste. Stel een ziek kindje kan verder leven met mijn nieren... mogen ze er ook nu wel alvast 1tje uit pakken hoor."
"Na een dag en een nacht gebruiken (Na een tijdje niks) heb ik last van negatieve gedachtes. Of eigenlijk is het een gebrek aan gedachtes waardoor ik me down ga voelen, ben normaal erg druk in mn hoofd en vrolijk. Als ik er alcohol bij ga drinken is het nog veel veel erger voel me altijd erg leeg en alles voelt zo doelloos met een pepkater.. echter bij dagelijks gebruik heb ik daar geen last meer van.. dan voel ik me eigenlijk altijd goed."
"ja heb een zeer leuke nacht gehad op de pep en wiet🤣 hele woonkamer, keuken, bijkeuken en garage opgeruimd"
"Deze"
"Witlof met ham en kaas uit de oven, witlof eerst eventjes koken en daarna NIET eerst uit laten lekken voordat je het in de oven zet, blijven ze lekker sappig/waterig. Wel even beetje laten afkoelen anders verbrand je je bek. Groetjes"
"Ik heb ADD en als ik (zuivere)pep gebruikt hebt kan ik heerlijk slapen, ga dan gewoon liggen genieten van de body high en de heerlijke rust in mijn hoofd.. val dan vanzelf snel in slaap.. Maar ik moet er dan wel echt voor gaan liggen, en daar heb ik meestal geen zin in na een lijn pep..kan er ook nachten op wakker blijven, kan bij mij dus 2 kanten op ! Tegenwoordig als ik gebruik gewoon overdag en dan snachts rond een uurtje of 2 lekker naar bed. Ideaal"
"Generic_state zei: Hoe zit het met speed en tandarts?.. Klik om te vergroten... Toen ik voor het trekken van mijn verstandskiezen naar de kaakchirurg ging heb ik eerst een kleine vragenlijst in moeten vullen met vragen als 'gebruikt u medicatie ?' ook heeft de kaakchirurg wel 3 keer gevraagd of ik wel zeker wist dat ik geen medicatie gebruikte.. Ik was al een nacht door en keek behoorlijk peppie uit mijn ogen denk ik, ik kreeg een beetje extra verdoving omdat dit niet zo goed leek te werken. Verder ging alles prima en ben ik erg blij dat die dingen er nu uit zijn.. Ik denk dat hij zelf geen pep gebruikt had."
"Iemand deze al eens tegen gekomen ? Bij toeval gekocht ergens in het noorden van het land. Ik ben benieuwd naar het effect maar durf het niet te nemen omdat ik al dagelijks een dosis speed gebruik en ik bang ben voor mega katers. Iemand hier ervaring mee ?"
"De Dunne zei: Regel 10! De regels komen bij newbie’s LEVENSGROOT in beeld. Het is de bedoeling dat je ze leest ipv weg klikken. En als je dagelijks al speed gebruikt is het beter niks anders te nemen en hulp te zoeken voor je verslaving. Klik om te vergroten... Gympie zei: speculeren is niet toegestaan op het forum.. en daar is dit topic ook niet voor.. laat ze testen zou ik zeggen 👍 Klik om te vergroten... Geachte forum politie, Jullie begrijpen me verkeerd, heb me dan ook een beetje ongelukkig verwoord misschien. Was gewoon benieuwd of iemand anders ook deze roze gekleurde "wise monkeys" al eens is tegengekomen, had ze namelijk al eens geel van kleur gezien. Verder ben ik benieuwd naar het effect van een xtc pil opzich.. omdat ik nog nooit xtc gebruikt heb en vroeg me af of er iemand ervaring heeft met xtc in combinatie met dagelijks speed. Was niet m'n bedoeling te gaan speculeren wat er allemaal in die pillen zit !! Verder ben ik (nog) niet aan hulp toe ! Groetjes"
"Eik zei: @EugeneDe24e , zoals door de andere leden al is aangegeven is speculeren niet toegestaan en moet je gewoon je pillen even laten testen! Lijkt me ook wat overbodig om leden die je wijzen op de forumregels uit te maken voor “forumpolitie”. Op ons forum kan een heel veel maar op deze manier maak je geen al te beste eerste indruk. Als je toch mensen wilt uitmaken voor forumpolitie mag je mij als moderator aanspreken👮🏻♂️ Klik om te vergroten... Excuses voor dat forumpolitie Gympie zei: ja, ik snap je wel hoor.. ik mocht dit topic starten bij de gratie van het feit dat het geen (ruil)handel, bravoure en speculatie thread wordt.. dus ik houd het wat scherp in de gaten.. ja, wel eens eerder gezien die aapjes.. vraag beantwoord xtc bovenop speed vergroot de neurotoxiciteit.. maar wordt wel vaker gedaan. enjoy! Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord !"