Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Fanclub

Speed Fanclub

119 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben er zeker geen fan van
maar snuif het wel zo goed als ieder weekend
wel nooit meer als 1 gram.
ben een psychedeliche fan
maar die club bestaat nie
mss eens tijd voor er een op te richten
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil er bij !

IVM dat verstandig gebruiken moet ik nog wel wat werken :P
e
edpepLid
01-01-2024, 00:00
#3
boy zei:
Op Partyflock is ook al een dergelijke fanclub; PPT (Pep Promotie Team)

:smoke:
Klik om te vergroten...
indd

die is van mij :sunglasses: :)

miss kunnen we fuseren? :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo nu en dan gebruik ik eens wat speed,maar ben er niet zo trots op dat ik het ga promoten :rolleyes: :P
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
ach ja...promoten, kga nu fijn ff een lijntje nemen! Gister nie gehad dus weer ff doen :sunglasses:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mag ik er bij :P
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#7
van mij wel :mrgreen:


zo, hij was weer fijn :sunglasses:
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Count me in hehehehe
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij deze meld ik me verdamnt nochmall an.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
oeh ik wil ook bij de speed fanclub :hearteyes:
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik nog.gebruikte kon ue zeggen count me in. Maar alcohol en kinderen of speed en kinderen beide.even slecht. Beide zijn harddrugs. Ene legaal andere niet. 1 glas wijn per dag is net zo.schadelijk als ileen snuif speed per week. En het blijft vaak nooit bij een glas. Daarom is het ook harddrugs. Ff deze topic afgestofd
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
melissa zei:
Deranged zei:
Bedankt. :smoke:

Misschien blijf ik wel het enige lid maar dat maakt me niet uit. :P In de club gelden trouwens de volgende regels:

Coke is voor mietjes
Coke is voor onwetenden
Coke is veel te dure troep
Coke is voor losers
Coke is een leugenaar
Speed is oprecht
Wij gebruiken met verstand(meestal)
Speed is lief
Wij laten ons niet slopen
Speed is waar voor je geld


Speed is voor winnaars :sunglasses:
Klik om te vergroten...


mja kweet niet of ik jou nu nog lief vind deranged :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...


ach ja niet iedereen hier is tegen coke :P :wink:
ik vind pep lekker ja maar ik ben echt niet tegen coke
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
op partyflock hebben ze volgens mij ook al een pep fanclub :P en ook 1 van pille enz
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik word ook lid :grin:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
*schrijft zich in*
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#16
de regels zijn aangepast en nu kan ik ook lid worden...voorheen mocht je niet lid worden als je meth lekker vond en nu wel :wave:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Icequeens zei:
de regels zijn aangepast en nu kan ik ook lid worden...voorheen mocht je niet lid worden als je meth lekker vond en nu wel :wave:
Klik om te vergroten...
Gebruik jij meth :confused:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#18
jazeker...alhoewel, ik heb het nog niet gebruikt sinds ik hier weer woon, omdat ik geen verkoper heb. :wave:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat voel je er meer/minder van in vergelijking met 'gewone' amfetamine ?
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is sterker, iets meer geestverruimend, je wordt er geiler van, het duurt langer, het is slechter voor je. is best moeilijk uit te leggen, ook omdat de speed die ik gewend ben niet zo als de nederlandse is en ik nu aan nederlandse speed aan het wennen ben. en het is verslavender. superspeed!
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."