Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Fanclub

Speed Fanclub

119 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Bedankt. :smoke:

Misschien blijf ik wel het enige lid maar dat maakt me niet uit. :P In de club gelden trouwens de volgende regels:

Coke is voor mietjes
Coke is voor onwetenden
Coke is veel te dure troep
Coke is voor losers
Coke is een leugenaar
Speed is oprecht
Wij gebruiken met verstand(meestal)
Speed is lief
Wij laten ons niet slopen
Speed is waar voor je geld
Speed is voor winnaars :sunglasses:
Klik om te vergroten...


mja kweet niet of ik jou nu nog lief vind deranged :rolleyes: :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zeg niet dat alle coke gebruikers per definitie mietjes/losers/onwetenden zijn he, ik was ooit zelf ook een gebruiker en misschien heb ik het wel vooral over mezelf. :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
mathijs zei:
Ben je als mod verwijderd van dat pink floyd forum?
Klik om te vergroten...
Yep, de admin was al langere tijd niet zo te spreken over mijn amfetamine beinvloede uitbarstingen zoals die op dit forum ook wel bekend zijn. Het meth incidentje was de druppel, ik kan op deze manier volgens hem niet langer als ''role model'' fungeren.


Hij stuurde me uiteindelijk dit bericht met zijn besluit.


Hey Lars,

While I don't discuss the merit of the whole issue (if speed is metamphetamines or amphetamines or whatever the point is), your behaviour was uncalled for, and was not appreciated.

Unfortunately, I was not the only one who noticed your post; I've been contacted by quite a few people about it.

This leaves me in a very awkward position, in face of the recent happenings. I hate to do this, especially considering all the time and effort you put into APFFN, but I'll have to ask you to step down from moderation - at least for a while.

That doesn't mean you are no longer welcome here; on the contrary, the reasoning behind all this is to avoid undermining the authority and respect that other moderators have. In some ways, that gives you more freedom to actually be who you are - as long as you follow our r & g's, obviously - instead of having to be a role model, which is part of the burden of being a moderator.

I'll make the public announcement soon - what do you want me to say? That you decided to step down to take care of your personal life? Please advice - I don't want to make you look bad in front of the community.

There are no hard feelings at all, I appreciate everything you've done for us and hope we get into a position where you can come on board as a mod again in the future. I'm really sorry that things have come to this point.

Shine on,

Paulo
Klik om te vergroten...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm. Klote voor je dan. je was daar altijd wel mee bezig of niet dan...
Maar hoezo kunnen die lui niet begrijpen dat amphetamine niet hetzelfde is als methamphetamine... :confused:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Ik zeg niet dat alle coke gebruikers per definitie mietjes/losers/onwetenden zijn he, ik was ooit zelf ook een gebruiker en misschien heb ik het wel vooral over mezelf. :wave:
Klik om te vergroten...

hmmmmmm volgens mij zijn dat de rulez van je clubje....
sommigge kloppen ook wel hoor :wave: :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mja toch is menig coke gebruiker wel een mietje/loser en onwetend. Mijn broer bijvoorbeeld, toen hij hoorde van mijn speedgebruik was zijn reactie onmiddelijk ''gatverdamme die goedkope junkentroep''. Typisch hoe een coke gebruiker over speed denkt, ik vroeger zelf ook. :wave:
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellow,

Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker.

En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken.
Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben.
Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter.
Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers :wink:

Greetttzzzz
S
Speed-queenLid
01-01-2024, 00:00
#8
:grin: een Fan club :grin:

vind het wel cool :smoke:
ik wil ook mee doen....maarruh ik moet zeggen
ik gebruikt altijd pep en laatst was het niet in de buurt
en nam ik coke.... :confused: Niet meer doen (na paar keer)
het is fucking duur en heel kort effect en na half uur ga je weer
een lijn leggen....echt zeer versslavende en was een coke-kater
(kut gevoel man) nee Beter Pep....dat brand ook altijd in je neus..
op de een of andere manier is dat chill.....heeft coke niet...

en wat betreft afvallen met speed...ken nu al zeggen...help niet
zodra je stopt heb je meer eetlust (all tijden die je geen honger had)
Maarjah er zijn er meer hier die dat wouden dus... het werkt alleen
tijdelijk en je word snel verslaafd want al stop je kom je weer aan
en dat gaat echt heel snel...maarja succes en denk goed na...

xxx
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
v zei:
Ellow,

Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker.

En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken.
Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben.
Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter.
Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers :wink:

Greetttzzzz
Klik om te vergroten...
Drugsgebruikende ouders... ben ik de enigste die me hier aan erger?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
Naja op zo`n manier kank er mee leven... en ghb doden is door lomp gebruik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
ghb doden is door lomp gebruik.
Klik om te vergroten...
Mensen die naar de klote gaan door speed ook. :wave:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
ghb doden is door lomp gebruik.
Klik om te vergroten...
Mensen die naar de klote gaan door speed ook. :wave:
Klik om te vergroten...
Bij normaal gebruik is speed schadelijk en ghb niet... dat is een FEIT.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nja vind niet dat de voordelen opwegen tegen de nadelen. Ben wel voor mezelf fan ervan, maar zal het nooit gaan promoten, want te veel mensen gaan speed op een verkeerde manier te gebruiken. En dat ligt niet alleen aan de mensen, maar door speed kun je vreemde dingen gaan doen...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
No one respects the flame, quite like the fool who's badly burned.
From all this you'd imagine that there must be something learned.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
ghb doden is door lomp gebruik.
Klik om te vergroten...
Mensen die naar de klote gaan door speed ook. :wave:
Klik om te vergroten...
Bij normaal gebruik is speed schadelijk en ghb niet... dat is een FEIT.
Klik om te vergroten...

Mwah, denk dat dat best meevalt hoor. Als jij goed eet, drinkt en slaapt. Beetje pre- en postloaden, dan kan je best eens in de maand aan de amphs gaan.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja maar houd het ook maar eens bij die maand!
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#19
oeh vet een speed fanclub ik wil erbij
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#20
speed vinik ideaal zolang je het niet dagelijks gaat doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."