Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ivoos zei: Dissonant zei: D'ollanders hijacken den boel hier Klik om te vergroten... da ga hier ni goekome Klik om te vergroten... idd gatverdamme!!!"
"pipoxyz zei: Flugeltje zei: Roken is vies Klik om te vergroten... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Klik om te vergroten... NOT!! roken is lekker!!! en als je alcohol drinkt dan heb je nog meer de neiging om te roken!!! acidboy zei: -spaceman- zei: yes, nog ff doorbijten en ik ben er helemaal vanaf! Klik om te vergroten... Goed bezig jongen, maar deze moet ik even ter discussie stellen. Verslaafd ben je voor je leven ongeveer... In ieder geval ontzettend lang. Of je gehoor geeft aan die verslaving is een tweede. Klik om te vergroten... affraid that is so.... maar nogmaals veel succes!!! terug met goede moed er aan beginnen. niet opgeven!!!"
"oelalalala mja als mijn financien het toelaten i'll be there...jiehaa shakin' that ass"
"Jeller zei: AUB GEEN GOAFEESTEN UIT BELGIË MEER AANKONDIGEN HIER!! de flikken zijn er de laatste veel te veel aan het stilleggen en aangezien ze hier ook graag surfen (dag meneer de agent ) en goa ook maar al te graag met dope associëren is dit dus geen goede zaak om er hier aan te kondigen (tenzij je toestemming hebt van de organisatie, dan is het op eigen risico) mijn dank Klik om te vergroten... idd!!! vroeg er hier vorige keer ook ene naar een locatie. heb m een pb gestuurd dat m zene waffel moet houden. en als m genoeg bij goas komt dat m dan weet waar het te doen is."
"me so jealous..."
"ik heb me laten vertellen dat je op de wallen zo bij een transhoer terecht kan en dat je daar ook heel lekker kan basen..."
"barbara1976 zei: Iedereen weet da ik op zoek was nr een goeie dealer, nu spreek ik gisteren af met iemand via dit forum die me voor 60 euro super goeie kwaliteit zou leveren en wat zit er in da zakje? gewoon suiker!! Kan je da nu geloven , da is toch écht schandalig!!!kan je in deze wereld dan niemand vertrouwen? Klik om te vergroten... tja da kunde hebben als ge een COKEHEAD bent en de mensen op een nacht om 00h30 belt!!! how pathetic can u be???? lysergine25 zei: De oplichter is nu online .... Als ik de power had zou ik hem voor eeuwig bannen. Of je nou een kapotte auto als goed verkoopt of suiker ipv coke verkoopt dan ben je van het aller laagste soort. Eens een dag Armani ga je de rekening betalen. Uiteindelijk krijg je wat je toekomt. Stonie Klik om te vergroten... hey stonie, van mijne vriend blijfde wel af hé? ga da nie zo appreciëren anders hebde mijn pmtje al gekregen maat?"
"dragon zei: Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos. Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha Klik om te vergroten... WAHAHAHAHAHAHA waarom dat ik dit niet eerder zag dit topic!!! volkomen mee eens!!! ik vind coke nog steeds hoerendope en veel te duur. er is bovendien niks aan ook niet en toch wil je er meer van eens uitgewerkt en toch als het me aangeboden wordt zou ik geen nee zeggen maar geen cent dat ik er nog aan uitgeef dat staat vast!!!"
"barbara1976 zei: wie zegt er dat ik 32 jaar ben , wow, ik wist da ik door da bont en blauw gezicht van me er nie goe uit zag maarre 32??duh.. Doe maar spottend, ieder mens heeft zijn breekpunt in zijn leven, en als je da pathetic noemt dan heb je zelf nog de fuck mee gemaakt in je leven en hou je beter je bek. het is enkel nie leuk op ne moment da ne mens denkt zijn absoluut dieptepunt bereikt te hebben, dan nog eens dr een wijsneus int zak gezet worden. maar ok over uw voorstel is te onderhandelen Klik om te vergroten... mm geen 32 en dan helemaal zelf verzonnen seg 1976? ik denk dat gij wel 32 bent en sterker nog volgens mij heel stiekem verslaafd en durfde dat gewoon niet tegen uwe vriend zeggen. dat dieptepunt moet je dan vooral met coke verzachten. ik ben er bijna 33 meiske maar ik zal nooit mensen in het midden van de nacht opbellen om aan dope te komen en mocht het dan toch al ooit zover komen dan ben ik wel zo slim om eerst te testen voor dak iets betaal. om Allo Allo ff te spelen "You Stupid Woman"... barbara1976 zei: Barry, ik weet nie hoe het leventjee jou al behandeld heeft,maar believe me :de mentale schade tgv in elkaar geslagen te worden is best nog relatief te noemen vanuit mijn standpunt gezien Klik om te vergroten... mm oordelen doet ge ook wel heel snel... hoe weet gij nu wat voor leven dat Barry nu al gehad heeft. Meeste mensen hier op DF hebben een EMOTIONELE RUGZAK bij (ik ook)...Gij bent iemand die in zelfmedelijden zwelgt. hebde ook al op andere manier aan uwen dope gekomen misschien? ik geef u ne goeie raad. als het leven dan zo kut is gade beter een bezoekske brengen bij meneer dokter en vraagde anti-depressiva ipv u geld nog wa te verkwisten aan zon overrated hoerendope (my opinion of coke sorry) @ ARMANI7 & MIDWAY : awel sé lot ons samen is een pint gaan drinken zien ik jullie ook eens live!!! @ BARRY : VERGEEEEET BARBARAAAA, ZE VERDIEND JE LIEFDE NIET!!! ow ja en Barbara als ge eens wil zien hoe hard dat ik hier al klop heb gekregen en dat er met mij gespot is op DF.. moete eens zoekfunctie gebruiken en op DOODKAPJE zoeken"
"ExceptionalInsight zei: Jij stelde je gewoon aan, als ik erom kon lachen, kon jij het ook :þ Klik om te vergroten... kreeg jij dan ook een klap?"