Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weet iemand het al?"
"Hoe lang kan je gedroogde speed buiten de koelkast bewaren? x"
"AnOniem:) zei: Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van. nat is toch altijd beter ? Klik om te vergroten... Ja als je hem koel kunt houden.. Gaat voorlopig ff niet met ouders in huis e :P"
"Aking zei: gewoon n kaassouflee uithollen en t daarin stoppen :P Klik om te vergroten... Haha en dan iemand het bakken in de frietketel zeker? Mmmm.. Klinkt lekker"
"Mmm heb hem hier al bijna 2 weken liggen.. Opkopers uit belgië? haha :P nenen graptje weet wel dat opt forum nie gedeald mag worden"
"****"
"Ik vind coke niet verslavend als je het bv een dag ervoor hebt gebruikt.. Echter wel als je het aan het gebruiken bent en als het op is.. Dan heb ik beter geen geld in huis en geen dealer nummers bij de hand.."
"Coke is veel leuker om op te roken met zo'n soort cokepijpje dan snuiven."
"Vanwaar ben je ergens dan?"
"Seks op XTC is beste Precies 1 lang orgasme haha :P"