Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"25tolife zei: Het is inderdaad een extreem hoge uitslag ja. Kan zijn dat ze een fout hebben gemaakt. De maximale waarde ligt rond de 8000+ Kijk anders op deze site even mischien staat daar een duidelijker antwoord. Mischien is er per ongeluk verkeerd getest op een andere stof (maar lijkt me sterk), is niet een normale uitslag.. Al aan hun gevraagd of zij een verklaring ervoor hebben? Kan praktisch gezien niet kloppen inderdaad.. (knip verkeerde link per ongeluk) Ik hoop dat je er wat meer duidelijkheid erover vind daar. Succes en maak je niet druk, moet haast wel een fout zijn. Cheers! Klik om te vergroten... Lijkt me sterk dat de maximale waarde voor amfetamine 8000+ is aangezien ik toen ik verslaafd was op de 7000 heb gezeten na een aantal dagen niet gebruiken... Dat iemand een amfetaminewaarde scoort terwijl je dat niet hebt gebruikt is goed mogelijk, MDMA kan een vals positief resultaat geven."
"Ik heb volgensmij ook ooit een overdosering gehad..... Verschrikkelijk gekotst, en steeds warm en koud.... Ging na een paar uur vanzelf weer over gelukkig."
"Ik heb ook asperger, en I LOVE SPEED !!!!!! ik ken nog een paar mensen met asperger en die zijn er ook helemaal weg van! Ik kan niet verklaren waarom precies, maar ik en zij vinden het heerlijk spul . EDIT: Heb pas een herdiagnose gehad, en blijk ADD te hebben, geen asperger dus"
"Ik heb nu toch zoooooon zin in pep ! Ik ga zo direct de voorraad tevoorschijn toveren en via mijn neus mijn hersens verwarren ."
"Gebruikt; 20x Salvia extract gestandaardiseerd Hoeveelheid; 175 mg Na alle psychedelische middelen die ik tot nu toe gebruikt heb, heb ik vandaag voor het eerst salvia gerookt. Ik verwachtte een hele overweldigende trip, maar wist eigelijk niet precies wat voor soort trip ik moest verwachten. Ik inhaleerde mijn 175 mg in 1 hijs, en er gebeurde even niets. Ik blies de rook na 2-3 seconden uit, en voelde een soort klap van binnen uit. Ik zat op de rand van mijn bed, en opeens leek ik deel te worden van de vloer, terwijl ook de rest van mijn slaapkamer versmolt met de vloer. Ik had echt een WTF moment, maar voelde me heel gelukkig. Opeens lag ik op mijn bed (geen idee hoe ik ben gaan liggen). Ik keek naar mijn plavond, maar was nogsteeds een stuk van mijn vloer. Opeens zag ik de Sculptuur van Jezus die staat in Rio De Janeiro voor me, maar hij leefde! Zijn armen bewogen van onder naar boven en elke keer dat zijn armen omhoog kwamen, kwam er een hele rij met kleine jezussen die hetzelfde deden en waarmee hetzelfde gebeurde boven zijn armen. Het ging door tot in het oneindige. Opeens veranderde dit in 2 kronen, die ik van bovenaf zag, en inelkaar draaiden als tandwielen. Opeens voelde ik me geen deel meer van de vloer, en zag ik alleen nog flitsende kronkelpatronen. Langzaam maar zeker kwam er een eind aan deze hele bijzondere ervaring. Het was echt heel bijzonder, en ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar het was ook wel echt een flink overweldigende ervaring. Ik vind het echt een hele ongeschikte drug om "zomaar even tussendoor" te gebruiken, en wil daarom met klem afraden om salvia te gebruiken zolang je niet ervaren bent met andere psychedelica. Als je ervaren bent met psychedelica, en dan met name ook de sterke psychedelica, en je je goed voorbereid, denk ik dat salvia je een hele mooie ervaring kan opleveren, zoals ook bij mij is gebeurt. Ik hoop dat iemand wat heeft aan mijn tripreport, ik wilde het in elk geval graag met iedereen delen ."
"Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten Ik zou als ik jou was echt wel wat meer ervaring opdoen voor je aan salvia begint . Het 5x extract doet bij veel mensen niets, en de 10x ook niet altijd, tenminste, dat is wat ik van een hoop vrienden hoor. Ik had voordat ik aan salvia begon al ervaring met truffels, paddo's, vliegenzwam, ergine, lsd, dmt, 2c-c, 2c-e en 2c-i. Ondanks dat vond ik het een vrij heftige ervaring. Ik zou aanraden eerst wat andere middelen uit te proberen omdat je bij salvia niet meer weet dat je tript (dat bij andere middelen wel het geval is), waardoor het heel beangstigend kan zijn als je niet beter bekend bent met psychedelische ervaringen ."
"Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten Ik ben helemaal gek op DMT ; ik ben dan in een andere wereld, die ik prettiger vind dan die van salvia, omdat salvia me los van mezelf maakt, en ik bij dmt mezelf in een andere wereld ben. (klinkt misschien vaag, maar geen idee hoe ik het anders moet zeggen ). Als ik salvia moet vergelijken denk ik dat het het best kan vergelijken met het visueel effect van DMT + de mindfuck van ketamine. Die mindfuck is precies dat wat maakt dat ik DMT prettiger vindt."
"25tolife zei: Hallo allemaal, Ik vraag me al een tijdje af hoe dit nou zit precies indien bekend. De wat oudere antihistaminica hebben vaker als bijwerking dat die je ook suf/moe kunnen maken. Ik denk dan aan bijvoorbeeld: Promethazine, Hydroxyz. Ze lijken het effect van benzo's als diazepam en lijkt ook ervoor te zorgen dat Zopiclon e.d sterker werken erdoor. Kan alleen nergens vinden hoe dat nou zo lijkt, of mischien het geval is. Werkt het beide deels op dezelfde delen in het brein mischien? Klik om te vergroten... De 1e generatie antihistaminica (promethazine, hydroxyzine, oxomemazine etc.) dringen door in het centraal zenuwstelsel en gaan daar de werking van histamine tegen. Histamine heeft veel functies, en is onder andere betrokken bij de alertheid en waakzaamheid. Omdat antihistaminica de werking van histamine in het centraal zenuwstelsel blokkeren, werken ze sederend (versuffend). Bovendien zijn sommige oude antihistaminica (bv. promethazine, hydroxyzine) dopamine (= een sterk activerende boodschappersstof) antagonisten. Ook dat zorgt voor een sedatief effect. Hydroxyzine is het enige antihistaminicum met een daadwerkelijk angstverminderende werking. De angstverminderende werking kan worden toegeschreven aan de anti-serotonerge werking van hydroxyzine. Benzodiazepinen (o.a. alprazolam, oxazepam, diazepam) en de nieuwere z-middelen (zopiclon, zolpidem, zaleplon) werken op de GABA receptoren. Ze versterken de werking van de boodschappersstof GABA. GABA heeft een remmende werking op het brein. Door de werking van GABA met benzodiazepinen en z-middelen te versterken, wordt de hersenactiviteit verminderd, met als gevolg sedatie, angstvermindering (anxiolyse), spierverslapping (myotonolyse). Oude antihistaminica en benzodiazepinen/z-middelen werken dus niet op dezelfde receptoren/stoffen in de hersenen, maar versterken elkaars werking doordat ze beide een dempende werking hebben op het centraal zenuwstelsel. 25tolife zei: De nieuwere antihistaminica als loratedine hebben dat niet/minder naar mijn weten. Klik om te vergroten... Dat klopt, de nieuwe antihistaminica dringen niet/nauwelijks door in het centraal zenuwstelsel, en hebben daardoor niet/nauwelijks een versuffend effect. Ook werken de nieuwe middelen selectief op de H1-receptor, dat bijdraagt aan de afwezigheid van sedatieve en angstverminderende eigenschappen. 25tolife zei: Anders zou het ook makkelijk kunnen zijn als je afbouwt van slaapmedicatie lijkt me?(of mischien heb ik het gewoon compleet fout) Klik om te vergroten... De oude antihistaminica kunnen door het versuffende effect worden gebruikt bij het stoppen met benzodiazepinen en z-middelen. De rol van de antihistaminica is echter beperkt, doordat ze de lichamelijke afkickverschijnselen niet verminderen. Daarvoor blijft een graduele dosisvermindering van een langwerkende benzodiazepine (bv. diazepam, tranxene) van belang. 25tolife zei: Vraag me het af omdat ik tegen nachtmerries Hydroxyz heb gekregen en nu probeer ik een logisch verband te vinden, waarom het elkaar allemaal lijkt te versterken? Mocht iemand het weten ben erg benieuwd in ieder geval! Vriendelijke groet! Klik om te vergroten... Zou je even kunnen laten weten of ik je vragen zo duidelijk heb beantwoord ???"
"Modafinil wordt nauwelijks voorgeschreven door artsen, vandaar is het denk ik ook weinig op de zwarte markt te krijgen. Daarbij is het belachelijk duur. Adrafinil daarintegen is wel verkrijgbaar, tegen redelijke prijzen via diverse vendors"
"weyoun22 zei: Het is een sneeuwbal effect. In het begin ben je dagenlang naar de klote als je een nachtje wakker blijft. Na een tijdje weet je precies tot hoe lang je door moet gaan met bijnemen om de dag erna je goed te voelen en vervolgens weer te kunnen slapen. Een tijdje daarna neem je een heel klein lijntje na het wakker worden om de ergste dip op te kunnen vangen. Uiteindelijk heb je jezelf overtuigd dat je op allerlei alledaagse momenten een lijntje kunt pakken. Je hebt dan ook geen last meer van katers na periodes van wakker blijven. Je bent alleen een dag of 2 heel erg leeg en vermoeid en hongerig. Maar emotioneel ben je dan al zo vervlakt dat je niet kunt spreken van je kut voelen. Je bent gewoon leeg van binnen dan. Klik om te vergroten... Inderdaad..."