Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
146 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar Syl....?
Volgens mij heb je nu dag 200 aangetikt!!! Van harte gefeliciteerd met je 200ste dag clean!
Ondanks alle tegenslagen blijf je doorzetten! Maar er zijn veel meer overwinningen geboekt, vergeet dat niet hé!

Ik heb in ieder geval ongelofelijk veel bewondering voor jou doorzettingsvermogen. Ik ben zelfs wel een beetje jaloers daarop :flushed:.

Dikke:blushing:
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
een lange, hele heftige en gevarieerde struggle zit je in

je hebt al veel overwonnen ondertussen
en als je zo doorgaat meer op komst

power voor jou en je dochter!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Maar Syl....?
Volgens mij heb je nu dag 200 aangetikt!!! Van harte gefeliciteerd met je 200ste dag clean!
Ondanks alle tegenslagen blijf je doorzetten! Maar er zijn veel meer overwinningen geboekt, vergeet dat niet hé!

Ik heb in ieder geval ongelofelijk veel bewondering voor jou doorzettingsvermogen. Ik ben zelfs wel een beetje jaloers daarop :flushed:.

Dikke:blushing:
Klik om te vergroten...

Dank je wel , ja ik was 9 sept een half jaar clean!!:relaxed:
Het is ook meer dan logisch dat dit alles gewoon zwaar is daar moet ik me bij neerleggen.
Als beloning voor mezelf en mijn lieve dochter heb ik voor ons beide hot stone massage geboekt .:blushing:
Weer eens iets leuks om na uit te kijken !.
Dank je wel voor je lieve bericht waardeer ik echt! :redheart:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
*.exe2.0 zei:
een lange, hele heftige en gevarieerde struggle zit je in

je hebt al veel overwonnen ondertussen
en als je zo doorgaat meer op komst

power voor jou en je dochter!
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je lieve bericht doet me goed!:redheart::blushing:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goeiemorgen mensen van het goede leven ..
Net bij huisarts geweest voor mijn buik weer.
Gebruik nu week yakult en stoelgang komt wat meer op gang.
Dokter zei dat ik me bij neer zou moeten leggen dat mijn dikke darm gewoon traag werkt en dat ook stress invloed heeft op darmen.
Ik heb aangegeven dat ik heel graag nu gewoon de antidepressiva zou willen ophogen van 60 mg naar 90 mg .
De dokter wou hier mee wachten tot de uitslag van de slaapapneu test binnen is 16 okt.
Ik gaf aan dat ik ecgt gevoel heb dat ik stil sta in mijn verdere ontwikkeling en ook erg somber voel al door slaapgebrek.
De dokter ging er mee akkoord dus vanaf morgen start ik met 90 mg .
Zit nu in wachtkamer van psycholoog waar ik zo trauma theraphie heb.
Als ik klaar ben ga ik in de stad een mooie grafkaars kopen voor op het graf van pa.
Morge heb ik info avond bij mijn dochter op school en gaan we langs het graf .
Ik wens jullie een fijne dag.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo daar ben ik nog ff ..
Ben om half 7 vanavond in het ziekenhuis geweest voor de slaapapneu test.
Ze hebben al het apparatuur bevestig op mijn borst en buik en arm.
Morgenvroeg voor half 10 moet ik het apparatuur weer ingeleverd hebben.
Het is wel de vraag zei de arts of ze de test goed kunnen uitvoeren aangezien ik pas laat in slaap kom en zo vaak wakker word.
Omdat ik ook veel droom en zo nu en dan last van slaapverlamming heb kon dit ook iets neurologisch zijn zei de arts en dit kan worden onderzocht.
Nou we gaan het zien wat dit opleverd en 16 okt krijg ik de uitslag.
Ik lijkt nu op spider woman ^_^
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar ben ik weer ..
Net voor het eerst weer in tijden, dat ik ineens dacht; zou nu best was speed willen.
Mijn darmen werken te langzaam ondanks medicatie en aangepast eten.
In de tijden dat ik speed gebruikte kon ik altijd goed naar het toilet .
Ik slaap nu slecht en loop rond met zere opgezette buik .
De gedachte aan speed komt door wetende dat ik dan weer goed naar het toilet kan en ff wat energie weer heb .
Ik weet wat ik allemaal heb moeten doorstaan tijdens het afkicken en ik ervaar nu ook de positieve kant van het clean zijn.
De band met mijn dochter is sterker dan ooit te voren , ik denk zelf omdat ik nu leer mijn emoties te uiten .
Dit alles zou ik niet op het spel zetten om even weer wat energie te hebben en minder darmklachten te hebben .
Toch blijven dit soort dingen wel triggers en dat is ook logisch na ruim 8 jaar dagelijks gebruik.

Vanavond heb ik voorlichtingsavond bij mijn dochter op school in mijn oude woonplaats.
We gaan dan ook samen langs het graf van pa ( vader van mijn ex die ik als mijn echte pa zie).
De laatste x dat ik bij zijn graf was was 4 jaar geleden ,vlak voordat ik naar de vrouwenopvang vluchtte.
Ik hield vroeger zijn graf netjes en kon er uren door brengen .
Ik voelde er echt een rust en er zaten daar onwijs veel vogels te fluiten heel erg mooi.
In gedachte praatte ik dan met pa.

Toen pa op zijn sterfbed lag zei ik tegen hem dat als er leven is na de dood(waar ik heilig in geloof) dat hij me een teken moest geven door middel van een vlinder.
Elke x als ik buiten loop komt er een citroenvlinder mij tegemoed gevlogen of vliegt ineens heel dicht bij mij.
Voor mij is dit een teken van pa en dat hij bij mij is en trots op mij is.
Elke x als ik dan loop en zie zon vlinder naar mij toe komen krijg ik een mega smile van oor tot oor op mijn gezicht .
Hoe kut ik me voorheen mischien voelde die ene vlinder maakt mij gelijk oprecht heel erg gelukkig .

Mijn dochter en ik hebben een mooie grafkaars gekocht en 3 mooie plantjes.
Ben benieuwd hoelang dit deze x zal blijven staan voordat de fam van mijn ex het weer verwijderd.
Ik weet dat pa super trots is op mijn dochter en mij en hij walgt van het gedrag van zijn fam.
Ondanks wraakgevoelens houd ik de eer aan mezelf als onze spullen weer verwijderd worden .
Wij gaan ons niet verlagen tot hun niveau en voor ons is zijn graf een herdenkplek maar hij zit altijd in ons hart .:redheart::butterfly:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daar ben ik weer ..
Sinds woensdag is mijn antidepressiva opgehoogd van 60 mg naar 90 mg.
Ik voel me gek genoeg ondanks dat ik slecht slaap wel minder moe overdag.
Ik sta nu veel eerder op en heb weer wat meer energie om overdaflg dingen te doen.

Afgelopen week kreeg ik ineens na 12 jaar geen contact te hebben een berichtje op messenger van mijn jongste zusje.
Ze zei hierin dat we elkaar al jaren niet meer gesproken hadden en ze zich afvroeg hoe het met mij en de kinderen gaat.
Ik heb hier verder niet op gereageerd .
Een dag later kreeg ik ineens een vriendschapsverzoek op facebook van der.
Ook hier heb ik niks mee gedaan.
Er gaan verhalen rond in mijn oude woonplaatst over wat mijn ex gedaan heeft met mij .
Mijn familie woont ook in mijn oude woonplaatst en weten inmiddels via via ook een beetje wat er zich heeft afgespeelt.

In 2006 werd ik heel erg ziek en kon ik niet naar de begravenis van mijn opa toe.
De nacht na die begravenis werd ik met spoed in het ziekenhuis opgenomen waar ik een week heb gelegen.
Die hele week heb ik van mijn beide zusjes en mijn broer niks gehoord.
Toen ik uit het ziekenhuis kwam kreeg ik van mijn broer te horen dat ik mijn excuus hoor aan te bieden aan mijn oma omdat ik niet op de begravenis was geweest.
Ook werd mij gezegd dat door mijn schuld omdat ik in ziekenhuis kwam mijn vader niet heeft kunnen rouwen om zijn overleden vader.

In 2007 gaf mijn oma een etentje in een zaaltje voor mijn ouders,broer en zusjes en mijn 2 tantes.
Mijn ex ,de kids en ik kwamen ietsjes later en iedereen zat al aan een hele lange tafel .
Ik ging naast mijn tante zitten en die stond gelijk op en ging ergens anders zitten.

In 2008 ik had inmiddels geen contact meer met mijn fam is mijn oma overleden.
Mijn ex en ik gingen naar de begravenis toe .
Wij zaten in de zaal en dachten goh waar is mijn fam dan?.
Toen kwam mijn fam incl zwager en schoonzus binnen lopen met de kist.
De man die de dienst lijdde zei op een gegeven moment; dan gaan nu de kleinkinderen een kaarsje aansteken op de kist.
Nou mijn oma had 4 kleinkinderen, mijn broer ,mijn 2 zusjes en ik.
Ik vroeg aan mijn ex ; moet ik ook nu na voren gaan?.
Mijn ex zei; natuurlijk je had toch altijd goede band net je oma en jij bent toch ook haar kleinkind!!.
Terwijl ik naar voren liep zag ik mijn moeder geschrokken mijn vader aan tikken dat ik naar voren liep.
Mijn zusjes staken ieder om beurten een kaars aan en toen mijn broer klaar was wachte ik tot hij mij de aansteker gaf ...
Maar alle 3 keken mij verwaand aan en gingen weer zitten.
Ik stond in mijn eentje terwijl de hele zaal toe keek en zag dat er maar 3 kaarsjes op de kist stonden.
Ik vroeg aan de man die de dienst lijdde; heeft u hier nergens een kaarsje?.
Nee dat had hij niet .
Ik kon wel door de grond zakken wat voelde ik me zwaar vernederd ten overstaan van de hele zaal.
Ik dacht eerst nog wel dat mijn ouders mij wel zouden bellen later op de dag om hier over te praten maar nee nooit meer iets van mijn fam gehoord.
Ik ben dat weekend echt zwaar beroerd geweest door wat er zich daar had afgespeeld.
Maar mijn narcistische ex die zich geen raad wist met mijn verdriet ontpopte in een duivel.
Dat was zijn manier van doen ipv steun bieden en troost.
Het hele weekend heeft hij mij vernederd ,ook in bij zijn van de kids.
Op zondagavond heb ik helemaal overstuur en huilend gesmeekt of hij alsjeblieft wil ophouden met zijn gedrag , maar hij lachtte me uit.
Uiteindelijk ben ik naar het treinstation gegaan vlak bij ons huis .
Ik was zo kapot gemaakt in deze 3 dagen ,ik kon niet meer !!!.
Maar naar een tijdje bij het spoor te hebben gestaan en me te beseffe dat ik mijn kids niet aan zulke mensen kan overlaten ben ik naar huis terug gegaan.

Nu na dik 12 jaar stuurt mijn jongste zusje mij dus een berichtje met de vraag hoe het gaat.
Ze horen verhalen over mijn ex en denken schijnbaar dat ik hun nu nodig heb.
Mijn fam is geen haar beter dan mijn ex en zijn fam!.
Mijn fam heeft mij in 2008 al opgegeven en ik was het niet waard .
Ik weet inmiddels wel wat ik waard ben en ook hoe sterk ik ben .
Ik heb dan misch heel weinig zelfvertrouwen maar 1 ding heb ik wel en dat is
zelfrespect !!!.

Ik kies voor mezelf en mijn dochter, die mij wel vanaf dag 1 altijd gesteund heeft en in mij geloofd heeft.
Ik ben nog liever eenzaam , ondanks hoe erg ik een warme fam mis dan dat ik me weer omring met mensen die mij behandeld hebben als stront.
Ik durf met trots te zeggen dat ik hun allemaal niet nodig heb.
Familie en een partner die echt om je geven horen je op te beuren en niet de grond in te trappen en onvoorwaardelijk van je te houden en je met respect te behandelen .
Ik kies voor mijn dochter en mezelf !!.
Ik ben trots op wat voorn sterke krachtige moeder en vrouw ik ben !!!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wow, momentje stilte.

Moet eerlijk zeggen, een verhaal heeft 2 kanten. En die ken ik niet dus wil ook niet oordelen.
Als je daar al op zou zitten te wachten :) Leuk is het sowieso niet uiteraard.

Je bestaat ook niet om al die ellende op te lossen. Jij bent daar niet verantwoordelijk voor. Vooral niet als je al een bak ellende hebt waar je keihard aan werkt. Waar zou je de energie en tijd vandaan moeten halen? Jij hebt, net als zij, een keuze gemaakt, lekker houden zo zou ik zeggen.

Of je kiest er voor om wel contact te maken met je zusje en bijvoorbeeld je verhaal kwijt te kunnen. Je zusje, hoe dan ook, kan ook veranderd zijn, spijt hebben, een andere mening gekregen hebben, etc. Van je af praten, delen, vergeven doet ook veel goed voor je.

En de twee laatste zinnen zeggen het eigenlijk allemaal wel, toch?
Daar moet je sowieso niet van afwijken :)
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
*.exe2.0 zei:
Wow, momentje stilte.

Moet eerlijk zeggen, een verhaal heeft 2 kanten. En die ken ik niet dus wil ook niet oordelen.
Als je daar al op zou zitten te wachten :) Leuk is het sowieso niet uiteraard.

Je bestaat ook niet om al die ellende op te lossen. Jij bent daar niet verantwoordelijk voor. Vooral niet als je al een bak ellende hebt waar je keihard aan werkt. Waar zou je de energie en tijd vandaan moeten halen? Jij hebt, net als zij, een keuze gemaakt, lekker houden zo zou ik zeggen.

Of je kiest er voor om wel contact te maken met je zusje en bijvoorbeeld je verhaal kwijt te kunnen. Je zusje, hoe dan ook, kan ook veranderd zijn, spijt hebben, een andere mening gekregen hebben, etc. Van je af praten, delen, vergeven doet ook veel goed voor je.

En de twee laatste zinnen zeggen het eigenlijk allemaal wel, toch?
Daar moet je sowieso niet van afwijken :)
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je bericht !.
Als ik iets plaats sta ik open voor andermans oordeel ,anders zou ik het niet moeten plaatsen ben ik zelf van mening.
Tuurlijk heeft elk verhaal 2 kanten en ik vertel enkel hoe mijn beleving en mijn gevoel erbij is.
Ook ik kan door bv emoties bepaalde dingen anders inzien dan ze mischien waren .

Het feit dat mijn zusje na 12 jaar ineens van zich laat horen overvalt mij.
Ik ben ook heel erg bang om weer gekwetst te worden.
Mijn vertrouwen in mensen is helaas weg .
Maar wat je zegt zou inderdaad kunnen ,ook mijn zusje zou veranderd kunnen zijn.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Neem lekker je tijd dan om te bedenken hoe je er mee om wil gaan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon even een knuffel en een :kissingheart: voor jou @Syl !
Je bent sterk!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
*.exe2.0 zei:
Neem lekker je tijd dan om te bedenken hoe je er mee om wil gaan.
Klik om te vergroten...

Ga ik zeer zeker doen , dank je wel !!:redheart:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Gewoon even een knuffel en een :kissingheart: voor jou @Syl !
Je bent sterk!
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je lieve reactie !!:redheart:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Daar ben ik weer ff.
Vandaag mezelf gedwongen om naar de sportschool te gaan.
Ik was al weken niet meer geweest.
Ik had mezelf ff streng toegesproken .^_^
Ik moet vaker uit huis en sporten is niet alleen gezond maar zorgt er ook voor dat je je voldaan voelt en goed voelt.
Heb het niet lang vol gehouden ,want na een half uur was ik echt kapot!!.
Maarrrr ik ben er geweest en dat is het belangrijkst.:blushing:
Als ik maar eenmaal weer x ben geweest heb ik de smaak weer te pakken dus dat komt wel goed.
Hoe was jullie weekend ??
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar ben ik weer..
Gisteren bij longarts geweest voor uitslag slaapapneu test.
Ik stop wel paar x in slaap met ademen maar niet zo vaak en lang dat het onder slaapapneu valt.
Het extreme dromen en slecht slapen komt volgens arts voornamelijk door mijn ptss en ook antidepresiva kan hier invloed op hebben.
longarts zei : en voor slaapmedicatie vind ik je te jong dat moet je niet willen zo jong.
Geen idee hoe oud ze denkt dat ik ben :tearsofjoy:
Word meestal jaar of 28 geschat :baby: niks mis mee hoor ^_^.

Heb me aangemeld voor een support groep van de depressie vereniging.
Deze groep van ong 6 tot 8 pers komen ong 2 x per mnd samen.
Je kunt elkaar adviezen geven en elkaar steunen bij de dingen waar je tegen aan loopt.
Ook kun je hier contacten leggen om iets te ondernemen samen bv.
Ik krijg eerst kennismaking met gene die groep leid om te kijken of ze vinden dat ik in de groep pas.

Ik wil echt super graag meer sociale contacten maar ik vind dit moeilijk.
Ik vertrouw bijna niemand en daar moet ik aan werken.
Vrijwillerswerk is bv ook een goede optie alleen ik wil dan iets meer energie hebben en lichamelijk iets beter voelen.
Dit omdat ik niet steeds wil afzeggen omdat ik me niet lekker voel bv.
Ik ben wel aan het rond kijken al online.

Ik vind best moeilijk om nieuwe contacten te maken.
Ik ken in mijn woonplaats amper mensen en als je geen werk hebt kom je ook weinig onder de mensen.
Ik denk dat mijn aanmelding bij de supportgroep een heel goed begin kan zijn.
Ik wil echt graag dingen anders in mijn leven en ik ben de enigste die daar voor kan zorgen.
Ik ben de gene die dingen moet gaan aanpakken.
Ik voel me soms echt een loser omdat ik zo veel alleen ben.
Ik heb altijd wel vrienden gehad waar ik dingen mee ondernam.
Toen ik in 2015 na de vrouwenopvang ging heb ik veel contacten moeten laten vallen.
De vrienden die ik had waren ook vrienden van mijn ex.
Voor mijn eigen veiligheid heb ik deze contacten gelaten voor wat het was.
Aangezien ik niet weet wie ik kan vertrouwen aangezien ik op geheimadres woon bv.

We gaan gewoon weer verder en ik heb wel vertrouwen erin dat in de toekomst ik meer sociale contacten weer heb.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Allemaal mooie en best grote vorderingen!

Slapen zal t.z.t. beter gaan als dit inderdaad de oorzaken zijn, klinkt wel geloofwaardig in ieder geval.

Het supportgroepverhaal is ook fijn en is het niks dan kan je weer weg he :)

Heb ook wel vrijwilligerswerk gedaan hier en daar. Helpt zeker in het nuttig voelen, nodig zijn e.d. En je hoort ergens bij, dat wil iedereen. En aangezien je 'vroeger' ook zat vrienden had gaat dat je vast wel weer lukken, rustig aan. En qua energie; vrijwilligerswerk kun je al doen voor bijvoorbeeld 1 ochtendje in de week.

Je bent geen loser en dit is een fase. Als je een loser was, was je dochter al weg. En had je zus geen contact gezocht.

Goed weekend!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Mijn fam heeft mij in 2008 al opgegeven en ik was het niet waard.
Klik om te vergroten...
Mn moeder vertelde dat ze rond haar 15e uit de familie en op straat was gezet omdat ze naar eigen zeggen niet vroom genoeg was. Dit had als gevolg dat ze de rest van haar leven geen contact meer wenste met haar familie. Ik heb hier wel eens op nagevraagd aan een zus van mn moeder en daar kwam het verhaal uit dat opa flink getraumatiseerd was tijdens de 2e wereldoorlog wat hij kanaliseerde naar zijn omgeving. Een cliché die ik niet enkel in de familie van mn moeder voorbij heb zien komen.

Mijn moeder droeg haar hele leven veel woede met zich mee en toen zij op relatief jonge leeftijd overleed toen ik nog een puber was liet dit mij aardig koud omdat ik haar handelen vaak niet begreep. Dat zij kanker had was bijvoorbeeld de schuld van mij en mijn broer. Ze hield enorm van ons maar soms had ze uitspattingen die op die leeftijd gewoon niet te begrijpen zijn.

Ik was dan ook veel boos op haar en ik ben vervolgens zelf dan ook op momenten met vrij veel woede door het leven gegaan wat soms ook wel resulteerde in dat ik op momenten kon doorslaan in een onrealistisch rechtvaardigheidsgevoel. Als ik er achteraf op terug kijk voel ik vooral veel medelijden, ze had geen makkelijk leven en stond er alleen voor.

Tijdens de begrafenis van opa wordt er door meneer de pastoor nog een uitgebreide spijtbetuiging gericht naar mijn moeder voorgelezen welke kort daarvoor was overleden. Op dat moment kan ik niet anders denken dan hoe diep triest het is dat hij daar op dat moment pas mee kan komen aanzetten.

Ik heb een goede vriend ook verloren aan het geweld dat zijn familie hem heeft aangedaan, zijn broer is zwaar psychotisch geworden onder de druk van. Wat je schrijft grijpt mij erg aan. Onbegrijpelijk hoe sommige mensen naar hun eigen kind kunnen handelen, dan kun je toch haast niet anders concluderen dat deze mensen mentaal diep verstoord zijn.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een krachtige verhalen hier zeg. Erg indrukwekkend vind ik jullie!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vandaag dag 129 zonder speed.
Vandaag bij de psycholoog geweest en aangegeven dat het niet zo goed gaat .
Ze wil dat ik een gesprek krijg bij de psychiater om te praten over medicatie of eventueel de oxzazepam weer op te pakken.
Ik heb aangegeven dat ik geen interesse heb in antidepresiva.
Ik moet gewoon leren weer om mijn emoties weer vollop te voelen en te ervaren.
Door de speed was dit altijd afgevlakt en waren de scherpe randjes eraf.
De psychiater heeft alleen pas tijd voor mij over 6 weken .

Ik heb op de terug weg naar huis een afspraak gemaakt bij mijn huisarts.
Ik ga met hem wel erover hebben of het wel of niet goed is om als het echt me allemaal te veel word eventueel een oxzazepam te nemen of niet.
Ik kan vrijdagochtend bij mijn huisarts terecht.
Ik ga niet voor de makkelijkste weg door antidepresiva te slikken maar ik wil hoe moeilijk ook het leren over me heen te laten komen en het te ervaren ookal is dit pittig.
Bij mijn intake destijds kreeg ik ook 15 min een gesprekje bij de psychiater.
Deze vroeg direct hoe of ik er tegen over stond om antidepresiva te slikken.
Ik was best verbaasd hierover.
Ik heb aangegeven toen dat ik geen ervaring hiermee heb maar gehoord heb dat dit je emoties afvlakt.
Als ik antidepresiva ga slikken ga ik dus ook niet alles voelen en ervaren zoals het hoort te zijn.
Ik zit nu totaal niet goed in mijn vel en mijn stemmingswisselingen zijn best extreem op moment.
Het ene moment kan ik blij worden van iets kleins en andere moment wil ik het liefst dood.
Ik heb van psycholoog lijst gekregen met activiteiten om te doen .
Er staan de gekste dingen op en ik heb er zelf wat aangekruist wat ik ga doen.
Ik heb mijn dochter er ook een paar laten aankruisen wat we samen kunnen gaan doen.
Nou ik ga dus nu o.a golfen met haar :lolol:

De logee hond is super lief maar oh my god wat een hyper beest .
Ga vanavond weer uur met mijn dochter en de hond wandelen en morgeavond word ie weer opgehaald.

Ik heb veel aan jullie goede advies en lieve woorden nogmaals jullie dank hier voor!!.

Ik ga door met mijn strijd en probeer me sterk te houden en alles maar te ondergaan .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."