Vandaag dag 87 zonder speed !.
Ben nu 3 maanden van de speed af en wat een verbetering van leven merk ik nu al !.
Ben net gebeld door de verslavingszorg waar ik ongeveer 11 weken op wachtlijst heb gestaan.
Op dinsdag 11 juni heb ik er mijn eerste gesprek .
Ik kijk er erg naar uit en hoop hier hulp te krijgen bij mijn herstel .
Het sporten gaat goed en ik vind het echt heerlijk om te doen .
Helaas kreeg ik vorige week een grote blaar bij mijn voet en was het te pijnlijk om een schoen aan te hebben.
Heb nu paar dagen geen schoenen gedragen en de blaar is goed aan het helen .
Vandaag ga ik weer een poging doen om te sporten .
Ik baal wel enorm want ik zat er net lekker in kwa sporten .
Maar we gaan gewoon weer verder ,de motivatie is er nog steeds en dat is het belangrijkst.
Ben laatste paar dagen best moe als ik wakker word ondanks ik goed door geslapen heb.
Ik droom enorm veel en heb gevoel dat ik totaal niet uitgerust wakker word.
Schijnt bij het verwerken van trauma's te horen dus we moeten het er maar mee doen .
Het zal zo zijn redenen hebben.
Morgenvroeg heb ik weer gesprekje bij de POH-GGZ.
Het is even afwachten wanneer ik definitief kan beginnen met mijn behandeling bij verslavingszorg.
Zodra ik daar start zal de POH-GGZ stoppen.
Donderdag start ik bij de psycholoog met mijn behandeling voor mijn ptss.
Ik ben heel erg benieuwd naar deze psycholoog omdat ik haar nog niet ontmoet heb.
Het is toch altijd de vraag of er een klik is .
Vind het wel erg fijn dat ik zon beetje te gelijk met psycholoog en verslavingszorg start.
Het verwerken van mijn trauma's bij psycholoog kan veel met me gaan doen .
De vraag is dan ook wat dit weer zal gaan doen met mijn afkickproces.
Ik ben al op de goede weg maar nu gaat het echte werk beginnen.
Het verwerken van dingen en het werken aan mezelf en aan mijn toekomst.
![:raisedhands1:]()