Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
138 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAZING zei:
the walking dead kijken met een koud biertje en misschien later nog oxycodon. Morgen rust daggie want maandag weer werken
Klik om te vergroten...

Je mag een opiaat beslist niet samen nemen met een andere drug, ook niet met alcohol! Pas op.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat goed van je dat je je verslaving aangepakt heb! :smiley:

Ik zou voor het opzwellen even langs de huisarts te gaan ipv zelf dokteren. Zeker met Prednison.

Ik heb een gezellig weekend gehad met familie. Morgen werken en geeeeeeeeeeeeen zin:worried: Zeker aangezien ik met de trein moet en NS gaat staken. Hun goed recht om te staken, moeten ze zeker doen. Alleen ik heb 's ochtends vroeg afspraken. Voor hen vervelender als ik er niet ben.....Fingers crossed dat het meevalt.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier ook een supporter! :smiley: Ik stuur je de kracht, motivatie en positiviteit toe om het pad wat je nu ingeslagen heb te blijven bewandelen.

Ik vind dat je een heel goed verhaal opgeschreven hebt. Je laat in ieder geval zien dat je goed dosis zelfinzicht en reflectievermogen hebt. Verder ook echt super om te horen dat je een betrokken huisarts hebt. Blijven gaan inderdaad, ook al heb je gebruikt.

Het is ruk dat je zo lang moet wachten op hulp, maar helaas is het niet anders. Je bent sterk genoeg om het vol te houden en bedenk wat je in de tussentijd nodig hebt wanneer je het even niet zitten. Heb je iemand die je altijd kan bellen? Of gewoon hier komen en van je af schrijven :)

Zet hem op!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fenne zei:
Wat goed van je dat je je verslaving aangepakt heb! :smiley:

Ik zou voor het opzwellen even langs de huisarts te gaan ipv zelf dokteren. Zeker met Prednison.



Ik heb een gezellig weekend gehad met familie. Morgen werken en geeeeeeeeeeeeen zin:worried: Zeker aangezien ik met de trein moet en NS gaat staken. Hun goed recht om te staken, moeten ze zeker doen. Alleen ik heb 's ochtends vroeg afspraken. Voor hen vervelender als ik er niet ben.....Fingers crossed dat het meevalt.
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je reactie!.
Fijn dat je een goed weekend hebt gehad met fam
Klopt ja morgen staking !!!.
Tis inderdaad hun goed recht maar zorgt wel voor de nodige problemen voor reizigers .
Hoop voor je dat het morge toch allemaal goed verloopt voor je!!

Het is inderdaad altijd beter dokter advies te vragen dan zelf dokteren.
Helaas heb ik deze zwelling bij jukbeen en oog vaker gehad dit jaar ( volgens dokter kan dit komen door mijn ptss/stress)daarom ook prednison in huis van dokter.
Juist zodat ik gelijk actie kan ondernemen en niet hoef te wachten tot bv nu na het weekend en mijn oog inmiddels dicht zit.
Ga zo bij zo morgenochtend gelijk ff dokter bellen .

Veel succes morge ik hoop dat je het gaat redden allemaal!!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Roze olifant
Bij mij wel in ieder geval.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fenne zei:
Hier ook een supporter! :smiley: Ik stuur je de kracht, motivatie en positiviteit toe om het pad wat je nu ingeslagen heb te blijven bewandelen.

Ik vind dat je een heel goed verhaal opgeschreven hebt. Je laat in ieder geval zien dat je goed dosis zelfinzicht en reflectievermogen hebt. Verder ook echt super om te horen dat je een betrokken huisarts hebt. Blijven gaan inderdaad, ook al heb je gebruikt.

Het is ruk dat je zo lang moet wachten op hulp, maar helaas is het niet anders. Je bent sterk genoeg om het vol te houden en bedenk wat je in de tussentijd nodig hebt wanneer je het even niet zitten. Heb je iemand die je altijd kan bellen? Of gewoon hier komen en van je af schrijven :)

Zet hem op!
Klik om te vergroten...

Dank je wel Fenne super je reactie doet me goed !!!
Het plaatsen van berichten hoe het verloopt helpt me ook goed merk ik.
Verslaving is een eenzame wereld en afkicken des te meer omdat er veel schaamte bij komt kijken en bang dat mensen anders tegen je aan gaan kijken .
Ik heb op moment alleen mijn dochter en die weet nergens van en daar doe ik ook alles aan omdat zo te houden .
Het feit dat mkjn dokter zo betrokken is geeft mij ook extra motivatie .
Nogmaals dank voor je lieve reactie!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag dag 9 zonder speed!!.
Ben zojuist bij de huisarts geweest omdat mijn gezicht gezwollen was en onder de uitslag zat.
Volgens de dokter is het door stemmingswissellingen .
Ik heb een antibiotica zalf gekregen en moet donderdag terug komen.
Mocht de zalf niet aanslaan krijg ik antibiotica tabletten.

Ik voel me verder eigenlijk best goed!.
De ergste vermoeidheid is weg en mijn humeur is ook goed.
Heb geen behoeftes tot op heden in speed en ik begin langzaam aan een klein beetje te ervaren weer om back to earth te zijn.
Ik ben er nog lang niet en zit pas aan het begin van een lange weg maar ik ben best beetje trots dat ik nu al op dag 9 zit .

Hoe was jullie dag vandaag??
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Krullen zei:
Prima dagje gehad, wel met een hoop impact. Kom uit Utrecht, meisje die ik ken is geraakt vandaag(wel veilig gelukkig).

Nu beetje studeren want colleges volgen zit dr niet in
Klik om te vergroten...

Jeetje dat is wel heel erg heftig !.
Ben je nu nog steeds in Utrecht??
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Prima dagje gehad, wel met een hoop impact. Kom uit Utrecht, meisje die ik ken is geraakt vandaag(wel veilig gelukkig).

Nu beetje studeren want colleges volgen zit dr niet in
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Knap, goed bezig!

hier just another day at the office lol.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goed bezig :) keep up the good work! :shamrock:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Knap, goed bezig!

hier just another day at the office lol.
Klik om te vergroten...


Dank je wel !
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Krullen zei:
Prima dagje gehad, wel met een hoop impact. Kom uit Utrecht, meisje die ik ken is geraakt vandaag(wel veilig gelukkig).

Nu beetje studeren want colleges volgen zit dr niet in
Klik om te vergroten...
Vreselijk! Sterkte voor iedereen!
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Jeetje dat is wel heel erg heftig !.
Ben je nu nog steeds in Utrecht??
Klik om te vergroten...

Zit net buiten Utrecht nu, allemaal ff schrikken maar hij is gepakt.

Wel heel fijn om te horen dat de craving niet te erg is bij je
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze olifant zei:
Goed bezig :) keep up the good work! :shamrock:
Klik om te vergroten...

Dank u wel!
Krullen zei:
Zit net buiten Utrecht nu, allemaal ff schrikken maar hij is gepakt.

Wel heel fijn om te horen dat de craving niet te erg
Klik om te vergroten...
Krullen zei:
Zit net buiten Utrecht nu, allemaal ff schrikken maar hij is gepakt.

Wel heel fijn om te horen dat de craving niet te erg is bij je
Klik om te vergroten...


Fijn te horen dat je in orde bent maarvwel heftig ook voor dat meisje die je kent.

Ja verlang er nu niet na maar afkloppen ben der nog lang niet .
Zo ik ga slape ben helemaal kapot .
Slaap lekker na deze heftige dag!
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Dank u wel!




Fijn te horen dat je in orde bent maarvwel heftig ook voor dat meisje die je kent.

Ja verlang er nu niet na maar afkloppen ben der nog lang niet .
Zo ik ga slape ben helemaal kapot .
Slaap lekker na deze heftige dag!
Klik om te vergroten...
Slaaplekker!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lekker bezig, zat zelf vandaag sinds een paar dagen geleden weer stout aan de amfetamine (10mg).
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Net de hond uitgelaten, filmpje a/h kijken. Woepie!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jmths zei:
Lekker bezig, zat zelf vandaag sinds een paar dagen geleden weer stout aan de amfetamine (10mg).
Klik om te vergroten...

Sorry voor de off-topic vraag hoor @Syl, maar doet die hoeveelheid überhaupt wat? Zou voor mij zinloos zijn, ik vind zonder tolerantie 10 mg dexamfetamine grens voelbaar / niet-voelbaar, 10 mg zuivere amfetamine zou voor mij weinig uithalen. Vind het altijd wel boeiend om te lezen hoe erg de gevoeligheid voor pep verschilt p.p.
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#20
keep it up je verhaal raakt mij ook 6 dagen clean dit is de eerste stap ik hoop dat u snel hulp krijgt en dat u deze verslaving kan overwinnen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."