#1
the walking dead kijken met een koud biertje en misschien later nog oxycodon. Morgen rust daggie want maandag weer werken
Je mag een opiaat beslist niet samen nemen met een andere drug, ook niet met alcohol! Pas op.
the walking dead kijken met een koud biertje en misschien later nog oxycodon. Morgen rust daggie want maandag weer werken
Wat goed van je dat je je verslaving aangepakt heb!
Ik zou voor het opzwellen even langs de huisarts te gaan ipv zelf dokteren. Zeker met Prednison.
Ik heb een gezellig weekend gehad met familie. Morgen werken en geeeeeeeeeeeeen zinZeker aangezien ik met de trein moet en NS gaat staken. Hun goed recht om te staken, moeten ze zeker doen. Alleen ik heb 's ochtends vroeg afspraken. Voor hen vervelender als ik er niet ben.....Fingers crossed dat het meevalt.
Hier ook een supporter!Ik stuur je de kracht, motivatie en positiviteit toe om het pad wat je nu ingeslagen heb te blijven bewandelen.
Ik vind dat je een heel goed verhaal opgeschreven hebt. Je laat in ieder geval zien dat je goed dosis zelfinzicht en reflectievermogen hebt. Verder ook echt super om te horen dat je een betrokken huisarts hebt. Blijven gaan inderdaad, ook al heb je gebruikt.
Het is ruk dat je zo lang moet wachten op hulp, maar helaas is het niet anders. Je bent sterk genoeg om het vol te houden en bedenk wat je in de tussentijd nodig hebt wanneer je het even niet zitten. Heb je iemand die je altijd kan bellen? Of gewoon hier komen en van je af schrijven
Zet hem op!
Prima dagje gehad, wel met een hoop impact. Kom uit Utrecht, meisje die ik ken is geraakt vandaag(wel veilig gelukkig).
Nu beetje studeren want colleges volgen zit dr niet in
Knap, goed bezig!
hier just another day at the office lol.
Vreselijk! Sterkte voor iedereen!Prima dagje gehad, wel met een hoop impact. Kom uit Utrecht, meisje die ik ken is geraakt vandaag(wel veilig gelukkig).
Nu beetje studeren want colleges volgen zit dr niet in
Jeetje dat is wel heel erg heftig !.
Ben je nu nog steeds in Utrecht??
Goed bezigkeep up the good work!
![]()
Zit net buiten Utrecht nu, allemaal ff schrikken maar hij is gepakt.
Wel heel fijn om te horen dat de craving niet te erg
Zit net buiten Utrecht nu, allemaal ff schrikken maar hij is gepakt.
Wel heel fijn om te horen dat de craving niet te erg is bij je
Slaaplekker!Dank u wel!
Fijn te horen dat je in orde bent maarvwel heftig ook voor dat meisje die je kent.
Ja verlang er nu niet na maar afkloppen ben der nog lang niet .
Zo ik ga slape ben helemaal kapot .
Slaap lekker na deze heftige dag!
Lekker bezig, zat zelf vandaag sinds een paar dagen geleden weer stout aan de amfetamine (10mg).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."