Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
147 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daar was ik nog even .
Gisteren ben ik bij het wijkteam geweest.
Ik heb aangegeven dat ik meer hulp bij dingen nodig heb maar het erg lang duurt bij ze voor je een x terecht kunt.
Dat ik alle begrip er voor heb dat ze het erg druk hebben en ik niet alleen op de wereld ben .
Maar ik erg veel stress heb omdat ik op niemand terug kan vallen .
We hebben nu de afspraak gemaakt dat ik over 2 weken elke week een afspraak bij ze heb.
Zodat ik nu de zekerheid heb mocht er iets zijn dat ik binnen een week voor hulp terecht kan bij ze.
Hier ben ik enorm blij mee !!.
De hulp die ik zocht destijds kwa opvoeding hadden ze wel een organisatie gevonden .
Alleen moest ik me hier aanmelden op mijn dochters naam ivm vergoeding vanuit gemeente.
Aangezien mijn dochter zelf niet open staat voor zoiets wil ik ook niets op haar naam zetten.
Verder gaat het heel erg goed al een tijdje tussen mijn dochter en mij.
Ze lijkt ook meer begrip voor me te hebben en vraagt vaak of ik goed geslapen heb en dat ik gewoon rustiger aan moet doen.
Dit doet mij al enorm goed en haalt iets de druk bij mij eraf van het altijd maar door moeten gaan.
Ik kan bij het wijkteam ook terecht als ik vragen heb over opvoeding mijn contactpetsoon heeft zelf 3 pubers .
Ik heb wel een goed gevoel bij hem en ik kan hem ook altijd appe , bellen of mailen.
Ook gaat het wijkteam mij helpen op financieel gebied wat dingen aan te pakken .
Mijn vrouwelijke contactpersoon zei dat ze wel bij mij thuis langs komt en we dan samen papieren kunnen gaan sorteren en er mee aan de slag.
Ik werd er beetje door overrompeld en het huilen stond me nader dan het lachen .
Ik had hun nog niets verteld over mijn speedverslaving en dat ik aan het afkicken ben.
Ik voelde een enorme druk ineens om naast mijn trauma-theraphie en afkicken nu ook mijn energie welke ik al te kort heb op moment moet gaan bestede aan financieen .
Mijn 2 contactpersonen zagen dat ik hier niet heel erg enthousiast op reageerde en zeide dat ik echt moet leren dat ik open mag staan voor hulp.
Dat ik er niet alleen voor hoef te staan en ik ook hulp mag accepteren .
Ik wist even niet hoe ik moest reageren en zei dat ik er over na ging denken en op terug zou komen.
Gisteravond heb ik mijn 2 contactpersonen een mail gestuurd.
Hierin heb ik ze verteld dat ik ze vandaag iets had willen vertellen maar dit me niet lukte.
Mijn schaamte te groot was en bang was dat ze anders tegen me aan zouden kijken.
Dat ik van mening ben als ik hun hulp wil ik zelf ook open en eerlijk moet zijn om het beste resultaat te behalen.
Toen heb ik ze over mijn verslaving verteld.
Ook heb ik aangegeven dat ik om deze reden niet zo enthousiast reageerde op de aanpak op financieel gebied.
Dat ik hier zeker met ze mee aan de slag wil alleen dit niet op een tempo kan zoals ik dat graag zelf had gewild.
Ik nu keihard aan het werk ben aan mezelf en dit enorm veel energie al kost.
Vandaag kreeg ik een mail terug van mijn mannelijke contactpersoon.
Hij vond het een mooie maar heftige mail en had diep respect over mijn openheid hierin.
Hij zei dat hun er zijn om mij te helpen en te ondersteunen en dit zal gebeuren op mijn tempo .
Hij vond het erg knap van me wat ik tot nu toe al bereikt had en al 4 mbd clean ben .
Ik ben erg opgelucht en er valt een last van mijn schouders.
Het is prettig open te kunnen zijn en zo kunnen het wijkteam, huisarts ,poh-ggz en verslavingszorg beter communiceren met elkaar .
Denk dat dit beste manier is om voor mezelf het maximale uit alle hulp te kunnen halen.
Wel heb ik het wijkteam gezegd dat ik er vanuit ga dat er vertrouwelijk met deze info word omgegaan omdat ik niet wil dat mijn kinderen dit weten .
Ik ben blij dat ik dit gedaan heb omdat ik nu beter aan kan geven wat wel en wat niet niet lukt .
Wel heb ik met het wijkteam al aanmeldingsformulier verstuurd naar de voedselbank en ben ik bezig met mensen van een organisatie die werken voor de gemeente en helpen met te kijken of je wel optimaal gebruik maakt van alle financiele hulpmiddelen zoals toeslagen enz die er zijn.
Ik ben dus ook druk bezig naast het werken aan mezelf om rust te crieeren op financieel gebied.
Ook hier heb ik veel stress van en ik vind dat je dat bij het probleem zelf moet aanpakken om effect te gaan ervaren .
Alles op een tempo wat haalbaar is momenteel voor mij.
Het is fijn te kunnen ervaren dat je hulp mag vragen en mensen je ook nog steeds een goed persoon vinden als je verslaafd bent.
Ik ben altijd enorm bang afgerekend daarop te worden .
Maar ik weet van mezelf dat ik ondanks mijn verleden ,mijn verslaving en mijn schulden een goede zorgzame moeder ben en een goed persoon ben die het hart op de goede plek heeft !!:relaxed:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Daar was ik nog even .
Gisteren ben ik bij het wijkteam geweest.
Ik heb aangegeven dat ik meer hulp bij dingen nodig heb maar het erg lang duurt bij ze voor je een x terecht kunt.
Dat ik alle begrip er voor heb dat ze het erg druk hebben en ik niet alleen op de wereld ben .
Maar ik erg veel stress heb omdat ik op niemand terug kan vallen .
We hebben nu de afspraak gemaakt dat ik over 2 weken elke week een afspraak bij ze heb.
Zodat ik nu de zekerheid heb mocht er iets zijn dat ik binnen een week voor hulp terecht kan bij ze.
Hier ben ik enorm blij mee !!.
De hulp die ik zocht destijds kwa opvoeding hadden ze wel een organisatie gevonden .
Alleen moest ik me hier aanmelden op mijn dochters naam ivm vergoeding vanuit gemeente.
Aangezien mijn dochter zelf niet open staat voor zoiets wil ik ook niets op haar naam zetten.
Verder gaat het heel erg goed al een tijdje tussen mijn dochter en mij.
Ze lijkt ook meer begrip voor me te hebben en vraagt vaak of ik goed geslapen heb en dat ik gewoon rustiger aan moet doen.
Dit doet mij al enorm goed en haalt iets de druk bij mij eraf van het altijd maar door moeten gaan.
Ik kan bij het wijkteam ook terecht als ik vragen heb over opvoeding mijn contactpetsoon heeft zelf 3 pubers .
Ik heb wel een goed gevoel bij hem en ik kan hem ook altijd appe , bellen of mailen.
Ook gaat het wijkteam mij helpen op financieel gebied wat dingen aan te pakken .
Mijn vrouwelijke contactpersoon zei dat ze wel bij mij thuis langs komt en we dan samen papieren kunnen gaan sorteren en er mee aan de slag.
Ik werd er beetje door overrompeld en het huilen stond me nader dan het lachen .
Ik had hun nog niets verteld over mijn speedverslaving en dat ik aan het afkicken ben.
Ik voelde een enorme druk ineens om naast mijn trauma-theraphie en afkicken nu ook mijn energie welke ik al te kort heb op moment moet gaan bestede aan financieen .
Mijn 2 contactpersonen zagen dat ik hier niet heel erg enthousiast op reageerde en zeide dat ik echt moet leren dat ik open mag staan voor hulp.
Dat ik er niet alleen voor hoef te staan en ik ook hulp mag accepteren .
Ik wist even niet hoe ik moest reageren en zei dat ik er over na ging denken en op terug zou komen.
Gisteravond heb ik mijn 2 contactpersonen een mail gestuurd.
Hierin heb ik ze verteld dat ik ze vandaag iets had willen vertellen maar dit me niet lukte.
Mijn schaamte te groot was en bang was dat ze anders tegen me aan zouden kijken.
Dat ik van mening ben als ik hun hulp wil ik zelf ook open en eerlijk moet zijn om het beste resultaat te behalen.
Toen heb ik ze over mijn verslaving verteld.
Ook heb ik aangegeven dat ik om deze reden niet zo enthousiast reageerde op de aanpak op financieel gebied.
Dat ik hier zeker met ze mee aan de slag wil alleen dit niet op een tempo kan zoals ik dat graag zelf had gewild.
Ik nu keihard aan het werk ben aan mezelf en dit enorm veel energie al kost.
Vandaag kreeg ik een mail terug van mijn mannelijke contactpersoon.
Hij vond het een mooie maar heftige mail en had diep respect over mijn openheid hierin.
Hij zei dat hun er zijn om mij te helpen en te ondersteunen en dit zal gebeuren op mijn tempo .
Hij vond het erg knap van me wat ik tot nu toe al bereikt had en al 4 mbd clean ben .
Ik ben erg opgelucht en er valt een last van mijn schouders.
Het is prettig open te kunnen zijn en zo kunnen het wijkteam, huisarts ,poh-ggz en verslavingszorg beter communiceren met elkaar .
Denk dat dit beste manier is om voor mezelf het maximale uit alle hulp te kunnen halen.
Wel heb ik het wijkteam gezegd dat ik er vanuit ga dat er vertrouwelijk met deze info word omgegaan omdat ik niet wil dat mijn kinderen dit weten .
Ik ben blij dat ik dit gedaan heb omdat ik nu beter aan kan geven wat wel en wat niet niet lukt .
Wel heb ik met het wijkteam al aanmeldingsformulier verstuurd naar de voedselbank en ben ik bezig met mensen van een organisatie die werken voor de gemeente en helpen met te kijken of je wel optimaal gebruik maakt van alle financiele hulpmiddelen zoals toeslagen enz die er zijn.
Ik ben dus ook druk bezig naast het werken aan mezelf om rust te crieeren op financieel gebied.
Ook hier heb ik veel stress van en ik vind dat je dat bij het probleem zelf moet aanpakken om effect te gaan ervaren .
Alles op een tempo wat haalbaar is momenteel voor mij.
Het is fijn te kunnen ervaren dat je hulp mag vragen en mensen je ook nog steeds een goed persoon vinden als je verslaafd bent.
Ik ben altijd enorm bang afgerekend daarop te worden .
Maar ik weet van mezelf dat ik ondanks mijn verleden ,mijn verslaving en mijn schulden een goede zorgzame moeder ben en een goed persoon ben die het hart op de goede plek heeft !!:relaxed:
Klik om te vergroten...
Wat mega stoer dat je die mail hebt geschreven hoor. Echt, jij maakt hele grote stappen vooruit en dan bedoel ik zeker niet alleen met je verslaving. Maar ook als persoon. Blijf het knap vinden hoor. Zet door en wees trots :blushing:
W
WieterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
Bedankt voor je bericht !!:blushing:
Heb het artikel gelezen en vind het erg interessant.
Ik slik dus wel vitamine b12 tabletten en magnesium tabl maar dat zijn geen kauw of smelttabl.
Ik vind het zeker de moeite waard om deze gewone tabl te verruilen voor zuig/kauw tabl .
Ook wil ik zo bij zo binnenkort op nieuw mijn bloed laten prikken om te kijken of er al iets is veranderd.
Nogmaals dank voor deze info !:relaxed:
Klik om te vergroten...

Graag gedaan!
P
PartnervanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goede morgen Syl !:relaxed:
Ik heb me hier aangemeld omdat ik partner ben van een verslaafde. Ik was op zoek naar mede partners van zeg maar. Maar ik kwam jou verhaal tegen en begon te lezen.

Wat een bewondering en diepe respect heb ik voor jou! Wat je al niet heb mee gemaakt en hoecje nu vecht om weer baas over je eigen leven te zijn zonder al die rot hulpmiddelen ( drugs)

Dankzij jou verhaal begrijp ik iets meer wat er in iemand omgaat die verslaafd is. Het wel willen maar niet eerlijk kunnen zijn. De drang om toch weer... maar jou is het gelukt om niet weer...
Ik wil je een hele dikke knuffel geven van hier uit.
En ik hoop oprecht dat je alles wat je ex je ooit heeft aangedaan, een plekje kan geven. Vergeten zul je het nooit. Maar hoop dat je ooit weer voor de 100% verder kan met jou leven samen met je dochter. Liefs:blush:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandaag dag 134 zonder speed.
Vandaag gaat het best goed met me.
Vanochtend heb ik samen met mijn dochter ontbeten en een lijst gemaakt wat ze moet kopen voor schoolkamp.
Heb vanmiddag heel even op bed gelegen en een serie gekeken.
Verder heb ik online info gezocht over antidepresiva.
Ik vind het heel erg moeilijk om hier zo maar aan te beginnen.
Het zou mij kunnen helpen de diepste dalen van mijn depresie weg te nemen.
Dus de doodsgedachtes die ik erg vaak heb op een dag.
Volgens de dokter blijf ik gewoon mijn emoties voelen alleen zonder dan die diepste dalen.
Zeker nu ik met trauma theraphie bezig ben kan dit mij ondersteunen dit vol te houden.
Ik vraag mezelf nu constant af .. ik ben toch godver zelf sterk genoeg om mezelf hier door heen te trekken ?!.
Ik heb al zo onwijs veel overwonnen in mijn eentje en ook hier kom ik toch wel door heen zonder antidepresiva?!.
Deze doodsgedachtes wat ik ervaar ik weet dat het een teken is dat ik gewoon enorm verlang naar rust en niet na de dood zelf.
Wat gaat de antidepresiva doen met me ??.
Moet ik gewoon accepteren dat ik nu weer volop alles voel zoals het hoort en komt het daardoor mischien heftiger binnen nu zo zonder speed?.
Het is ook veel wat ik nu aan het verwerken ben en het zijn trauma's die ik jarenlang heb weg gestopt.
Ik doe mijn uiterste best om me niet zo depresief te voelen en dwing mezelf om bv na buiten te gaan en iets te ondernemen.
Ik zeg eerlijk het kost me wel enorm veel moeite om het ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen .
Het afluisteren elke dag van de trauma's die zijn opgenome is zwaar.
De hele dag stel ik het uit omdat ik weet dat ik daarna me klote voel maar ik kan ook weer niet te laat op de dag gaan luisteren want dan kom ik er weer niet door in slaap.
Ik heb het de afgelopen dagen niet geluisterd omdat ik het niet kon opbrengen ondanks ik weet hoe belangrijk het is.
Ik loop al dagen met enorme koppijn ,ga er mee na bed en sta er mee op.
Toch heb ik net mezelf gepusht rustig te gaan zitten en het te beluisteren .
Ben opgelucht dat het er weer opzit voor vandaag en mezelf schouderklopje gegeven dat ik het ondanks enorme koppijn toch weer opgepakt heb.
Ik had zoals eerder verteld een lijstje van psycholoog gekregen met daarop activiteiten om te doen.
Mijn dochter had hierop dingen aangekruist wat ze leuk vond voor mij om zelf te doen en om samen te doen .
Zo had ze ook aangekruist;

"Stilstaan bij hoezeer ik vooruit ga"

Ik was best ontroerd dat ze dat had aangekruist en heb haar dat ook gezegd.
Mijn dochter en ik zijn bezig online op de site van de menzis opdrachten te doen om punten te verdienen.
Deze punten kun je inleveren voor o.a een voucher van Pathe.
Dan kunnen we samen naar de bios.
Wat zou het fijn zijn als wij mensen op batterijen werkte en ik ff mijn batterijen eruit kon halen want mijn hersens maken overuren.
Ik ga nu zien een sudoku opgelost te krijgen met mijn gestoorde brain , om weer punten te behalen .:lolol:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Wat mega stoer dat je die mail hebt geschreven hoor. Echt, jij maakt hele grote stappen vooruit en dan bedoel ik zeker niet alleen met je verslaving. Maar ook als persoon. Blijf het knap vinden hoor. Zet door en wees trots :blushing:
Klik om te vergroten...

Dank je wel !!!:relaxed::redheart:
P
PartnervanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goedemorgen Syl, ik hoop dst je vannacht eens lekker geslapen hebt.
Is het mogenlijk dat je, als je besluit aan de antidepressiva begint, vraagt of je eerst mag beginnen aan een lichte vorm hiervan? Gewoon om uit te proberen of dat ook helpt. Om alleen de scherpe randjes eraf te halen zeg maar.
Wat heb ik toch een bewondering voor je. Als ik je in mijn leven als vriendin had, had ik je door dik en dun gesteund. Ik hoop zo dat je hieruit gaat komen. Je komt over als een sterke vrouw die nu weet wat ze wilt. Ik vind het echt knap hoe jij doorzet! Ga zo door!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Partnervan zei:
Goede morgen Syl !:relaxed:
Ik heb me hier aangemeld omdat ik partner ben van een verslaafde. Ik was op zoek naar mede partners van zeg maar. Maar ik kwam jou verhaal tegen en begon te lezen.

Wat een bewondering en diepe respect heb ik voor jou! Wat je al niet heb mee gemaakt en hoecje nu vecht om weer baas over je eigen leven te zijn zonder al die rot hulpmiddelen ( drugs)

Dankzij jou verhaal begrijp ik iets meer wat er in iemand omgaat die verslaafd is. Het wel willen maar niet eerlijk kunnen zijn. De drang om toch weer... maar jou is het gelukt om niet weer...
Ik wil je een hele dikke knuffel geven van hier uit.
En ik hoop oprecht dat je alles wat je ex je ooit heeft aangedaan, een plekje kan geven. Vergeten zul je het nooit. Maar hoop dat je ooit weer voor de 100% verder kan met jou leven samen met je dochter. Liefs:blush:
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je mooie lieve bericht !!:redheart:
Dat doet me goed te horen dat je er iets aan hebt en iets meer inzicht zo krijgt.
Ik vind het ook super goed van je dat je op dit forum op zoek bent naar lotgenoten.
Het is ook niet niks om de partner te zijn van iemand die verslaafd is.
Om te begrijpen waarom je partner us zoals ie is.
Ik hoop dat je hier steun vind en je mag mij altijd een prive bericht sturen .
Ik kan jou misch helpen daar waar he zit met vragen of als je gewoon je ei kwijt wilt.
Nogmaals dank voor je lieve bericht !!:redheart::relaxed:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Partnervan zei:
Goedemorgen Syl, ik hoop dst je vannacht eens lekker geslapen hebt.
Is het mogenlijk dat je, als je besluit aan de antidepressiva begint, vraagt of je eerst mag beginnen aan een lichte vorm hiervan? Gewoon om uit te proberen of dat ook helpt. Om alleen de scherpe randjes eraf te halen zeg maar.
Wat heb ik toch een bewondering voor je. Als ik je in mijn leven als vriendin had, had ik je door dik en dun gesteund. Ik hoop zo dat je hieruit gaat komen. Je komt over als een sterke vrouw die nu weet wat ze wilt. Ik vind het echt knap hoe jij doorzet! Ga zo door!!
Klik om te vergroten...

Goeiemorge !.
Ik heb super geslapen gelukkig .
De dokter wil ook starten met een hele lage dosis antidepresiva.
Maar ik weet nog steeds niet of ik dat wel wil.
Ondanks mijn enorme stemmingswisselingen blijf ik het eng vinden.
Klinkt heel stom mischien dat iemand die wel 8 jaar lang elke dag speed gebruikte bang is voor antidepresiva.
Mijn lichaam is aan het herstellen van jarenlang gebruik en is het wel goed om dan antidepresiva te gaan slikken .
Ik weet gewoon te weinig er vanaf en het word zo makkelijk voorgeschreven.
Ik ga me eerst beter laten infomeren .
P
PartnervanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi, ik vind het helemaal niet raar dat je dat eng vind. Je hebt het al een hele poos op eigen houtje gedaan dus waarom zou je het nu weer met een hulp middel doen? Maar als dit jou helpt om van die enge gedachtes af te komen zou ik het zeker overwegen want die enge gedachtes wil je al helemaal niet.

Ik heb tot nu toe nog geen lot genoten gevonden maar ben wel verhalen aan het lezen van mensen zoals jij! Dat helpt mij weer mijn partner beter te begrijpen en hem te kunnen helpen waar ik kan.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag dag 135 zonder speed.
:cheerpompom:Jongens even iets heel erg leuks ..!:cheerpompom:
Komt mijn dochter net thuis met een super mooie lieve kaart met de tekst ;

Lieve mama ,
ik ben echt super trots op hoe je alles doet en ik weet hoe zwaar het voor je is.
ik hou super veel van je en je kunt altijd bij me terecht !

:blushing::blushing::blushing:
Toen kreeg ik ook nog een kado en dat was gewoon een gloednieuwe Huawei P20 Lite !!.
Mijn toestel was aan vervanging toe al een tijd maar mijn dochters tel is tijdje geleden gestolen dus moest eerst zij een nieuwe en zo was er steeds wel iets anders wat voor ging.
Ik heb er geen woorden ...
En wat doen die woorden in die kaart mij goed !!!.
Hier kan ik weer even op vooruit !!!.
De gedachten die ik al die tijd had dat mijn dochter mischien niet trots op me was ...
Mijn dochter is gewoon trots op me en heeft begrip voor hoe ik me voel .
Jongens ik ben onwijs blij met mijn nieuwe telefoon (veelste te gek voor woorden ) maar die kaart doet me zoooo onwijs goed !!!:blushing::redheart:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi Syl, wat een leuk bericht!

Dat is nog eens een mooie opsteker. Zie je wel dat je dochter trots op je is? :) En dan weet ze nog niet eens over het afkicken dat er ook nog eens bij komt.

En een splinternieuwe telefoon is ook een erg mooi kado.

Je hebt het ook dubbel en dwars verdiend! :)
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vandaag dag 177 zonder speed.
Ik kom net van mijn huisarts af .
Hij heeft me aangemeld bij longarts voor een slaapapneu test.
Ik krijg een deze dagen bericht wanneer ik moet komen.
Ze gaan me dan volhangen met apparaatjes en snoertjes en dan mag ik daarmee na huis.
Volgende dag weer terug naar ziekenhuis om alles er af te laten halen.
De dokter zei ; niet je jas open trekken dan inde bus hoor dan denken ze dat je een bomgordel draagt !.:lolol:
Omdat de dokter eerst wil afwachten wat eruit de uitslag komt word de antidepressiva niet opgehoogd vandaag.

Ik gaf aan dat ik weer enorm veel pijn heb al week aan mijn si-gewricht en dit uitstraalt naar mijn lies.
Ik moest gaan liggen en hij ging me onderzoeken.
Toen ging ie met volle kracht op mijn bekken duwe en ik zat bijna in het plafon van de pijn.
Hij stuurde me gelijk door naar de assistente waar ik mijn urine moest laten testen en bloed moest laten prikken.
Daarna haalde de dokter me weer op en zei dat ik zo geen ontstekingswaarde in mijn bloed heb maar wel beetje bloed in urine.
Morgevroeg moet ik terug komen met ochtendurine en gaat assistente van te voren weer bloedprikken.
De dokter zei dat het zou kunnen dat ik nierstenen heb.
Wat een ellende weer zeg ik ben kapot moe maar liggen is amper te doen en ik mag tot onderzoek van slaapapneu is geweest ook geen slaapmedicatie.
Nou zoals ik altijd zeg ; we gaan gewoon weer door !:pensive:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oei veel beterschap dan Syl. Wordt je niet makkelijk gemaakt zo. Toch blijf je doorzetten en het goed doen. Knap hoor topper dat je bent. Gefeliciteerd met de afwijzing van de gijzeling. Toch flinke lichtpunt lijkt me zo:).
:blushing:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vandaag dag 179 zonder speed.
Inmiddels bekend wanneer ik de slaapapneu-test heb.
Deze is op 26 sept en op 16 okt krijg ik hier de uitslag van.
Het valt me best beetje tegen dat nog zo lang duurt omdat online wachttijd veel korter stond.
Ook zie ik er best tegen op omdat ik totdat de uitslag bekend is geen slaapmedicatie mag gebruiken.
Ik kom nou eenmaal niet in slaap .
Zo bij zo zie ik enorm op tegen het slapen gaan .
Ik word om de 2 a 3 uur wakker en moet dan plassen en ik word kapot moe wakker.
De keren dat ik dan snachts opsta om te plassen ben ik heel erg van de wereld .
Het is een soort gevecht geworden om de nacht door te komen .
Ook droom ik extreme dingen .

Gisteren weer terug bij mijn huisarts geweest ivm pijn van mijn si-gewricht.
Mijn urine en bloed was verder in orde.
De dokter heeft mij nogmaals onderzocht en een verwijsbrief geschreven om een echo te laten maken.
Op donderdag 19 sept staat deze gepland.
Er zal dan worden gekeken aan de voorkant bij mijn lies/onderbuik.
Het kan ook volgens de dokter een virus zijn in mijn buik/darmen.
Ik heb wel op verschillende plekken in mijn buik pijn .
Ook heb ik sinds gisteravond last van kortademigheid.
Het voelt alsof er iemand op mijn buik zit en ik daardoor moeilijk kan ademen.

Alles staat momenteel dus even op een heel laag pitje.
Ik ben overdag enorm moe en ik voel me op moment erg beroerd .
Ik wil graag van alles doen zoals sporten en verder mijn huisje schilderen maar het gaat helaas ff niet.
Ik doe wat ik moet doen zoals boodsch, huishouden en eten koken en tussendoor ga ik af en toe even liggen .
We gaan gewoon weer door alleen even op een lager pitje.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blijven doorzetten!! Ook al heb je een terugslag, blijf goed bezig!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mezelf zei:
Oei veel beterschap dan Syl. Wordt je niet makkelijk gemaakt zo. Toch blijf je doorzetten en het goed doen. Knap hoor topper dat je bent. Gefeliciteerd met de afwijzing van de gijzeling. Toch flinke lichtpunt lijkt me zo:).
:blushing:
Klik om te vergroten...

Dank je wel ..!!:redheart:
Het merendeel van mijn lichamelijke klachten word veroorzaakt door mijn ptss en stress.
Ik werk er momenteel hard aan dus daarmee zullen hopelijk in toekomst de meeste klachten afnemen.
Het heeft toch allemaal wel verbamd met elkaar denk ik.
Jaaa ben blij met hoe rechtzaak is geëindigd en zeer tevrede over hoe de rechter mij behandeld heeft !:relaxed:
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Dank je wel ..!!:redheart:
Het is wel beetje apart vind ik zelf dat nu ik clean ben ik met veel meer lichamelijke klachten te maken heb.
Zal zo vast zijn redenen voor zijn.
Ik ben 9 sept precies een half jaar clean dus dat is alvast een aardige overwinning!!:blushing:
Klik om te vergroten...

Ouwe sh*t die eruit komt, nieuwe sh*t die aangewakkerd is door therapieën en je helingsproces.
Zo zie ik het (vanaf de zijlijn).

Qua slaap, is je slaapkamer goed op slapen ingericht? Zo donker mogelijk, koel, raam open voor zuurstof, geen rommel, geen beeldschermen, boek lezen voor je gaat slapen etc. En heb je een vast slaapritme? Allemaal basiszaken om je slaap in orde te maken.

En 09 september party dus!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
mod4fun zei:
Blijven doorzetten!! Ook al heb je een terugslag, blijf goed bezig!
Klik om te vergroten...

Dank je wel ..!!:redheart:
Het is wel beetje apart vind ik zelf dat nu ik clean ben ik met veel meer lichamelijke klachten te maken heb.
Zal zo vast zijn redenen voor zijn.
Ik ben 9 sept precies een half jaar clean dus dat is alvast een aardige overwinning!!:blushing:
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bijna 2 maanden dus! Super!

Op naar het halve jaar zou ik zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."