Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Eeeeejjjjjj..... Language! Klik om te vergroten... Sorry hoor maar vind het belachelijk dat mensen hier opmerkingen over maken, je overleden opa komt echt niet terug tot leven als iedereen stopt met kanker te gebruiken als scheldwoord."
"Eve's drop zei: Nou zeg! Het kan mensen in zulke mate kwetsen dat ze er echt verdrietig van kunnen worden. Vind dit echt een kortzichtige gedachte gang Klik om te vergroten... Schelden met ziektes krijgen we toch nooit uit de wereld, dus zullen mensen er maar aan moeten wennen."
"Wat jammer dat de meeste psychiaters/psychologen helemaal niets vertellen over mogelijke bijwerkingen en klachten, en al helemaal niet tegen de ouders. De meesten delen die dingen dan ook uit als snoepjes aan hun kinderen denkend dat het hun mentale toestand zal verbeteren, dit is jammer genoeg alleen van toepassing op korte duur."
"als je Ritalin op voorschrift krijgt moet je inderdaad de bijsluiter lezen, maar als je het zelf niet nodig hebt stop je maar met gebruik."
"benzzzy zei: En we zijn ook 10000 ander opiaten op de markt die die pijnstillende functies ook hebben zonder dat deze de bovengenoemde risico's teweeg brengen. Klik om te vergroten... Tramadol is echt fijn om te mixen met andere drugs, alhoewel dat meestal eindigt met een bezoekje aan de eerste hulp."
"Diazepam, werkt lekker lang en niet al te sterk zodat ik nog helder kan nadenken. Xanax is zo ongelooflijk duur op de zwarte markt door rappers die ermee pronken in hun videoclips, en de laatste ik dat ik het nam kon ik nog amper spreken. Voor mijn date neem ik altijd Rohypnol mee (grapje)."
"Hier was ik net naar benieuwd, zou het beter niet proberen als ik jou was want je zit sowieso al in een mindere staat. Misschien kan je 250mg doen maar echt niet hoger dan dat doe liever Salvia of paddo's als je echt graag wilt hallucineren want dit is niet zonder risico's."
"Vandaag heb ik methylfenidaat geprobeerd om productiever te worden, heb een pilletje van 10mg fijngestampt wat makkelijker was dan ik dacht, en vervolgens opgesnoven. 10 minuten later ongeveer begon de drip wat best wel lekker smaakte aangezien de pilletjes lichtjes bitter waren en toen ik begon te studeren deed het mij bijna niets. Had alleen het gevoel dat er wat meer stilte was in mijn hoofd misschien en dat ik sneller wou werken maar voor de rest niets. Soms, wanneer ik echt zin heb om te studeren of werken lijkt het wel alsof mijn hersenen dopamine beginnen aan te maken waardoor ik zin heb om urenlang te werken zonder pauze, dat was het effect wat ik verwachtte maar dat werd het dus niet. Een vriend van mij die dit dagelijks slikt zei dat 10mg niet genoeg was en dat snuiven zinloos is, maar dit is bijna zeker niet het geval. Herkenbaar of doe ik iets verkeerds of ligt het gewoon aan mijn lichaam?"
"Eve's drop zei: Als jij vaker gebruik maakt van dopamine releasers dan gaat 10mg methylfenidaat echt niet veel doen. Ik vind het eigenlijk maar een beetje overhyped spul, Neem dan liever een bak goede koffie en een jointje dat werkt veel productiever is mijn ervaring Klik om te vergroten... Ik gebruik nooit dopamine releasers, wat ik beschreef bovenaan doen mijn hersenen vanzelf om een of andere vreemde reden, joints doen mij niks en voor koffie heb ik een enorme gewenning. Een joint roken voor het studeren is trouwens ook niet zo slim. Volgende keer probeer ik maar eens Modafinil."
"Edit: vandaag geslikt, weer geen enkel effect, misschien moet ik maar dexamfetamine proberen. Volgende week zal ik 30mg proberen. Probleem is dat dit spul best duur is als je het niet van vrienden koopt en het wordt inderdaad heel erg overschat."