#1
Ja, want dat heb ik dus al aangevraagd.. Naja boeiend, vind het wel best zo 


Provenzano zei:Deze week tentamenweek, dus 2x per dag een capsule met een luttele 10mg dextro-amfetamine!Het wordt door meer mensen gezegd, maar het is ook echt zo: Less is more bij dex!
![]()

Paddo100 zei:niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook![]()
junky drugs voor mensen die geen geld hebben.![]()
Paddo100 zei:niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook![]()
junky drugs voor mensen die geen geld hebben.![]()

Paddo100 zei:niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook![]()
junky drugs voor mensen die geen geld hebben.![]()
Immo zei:Paddo100 zei:niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook![]()
junky drugs voor mensen die geen geld hebben.![]()
Paddo's is pas een junkie drug voor mensen die geen geld hebben.
ga nog wat coke gaan snuiven rijke stinkerdleppeh zei:Paddo100 zei:niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook![]()
junky drugs voor mensen die geen geld hebben.![]()
QFT!
:') Faalhaas.
(is niet slecht bedoeld)Dit is een topic over hoeveel speed mensen gebruiken, jouw vraag slaat daar niet op terug. Zou handig zijn een nieuw topic te starten in het ghb- of farmadrugs subforumcharlie1985 zei:hey
ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??
iSmokex zei:Dit is een topic over hoeveel speed mensen gebruiken, jouw vraag slaat daar niet op terug. Zou handig zijn een nieuw topic te starten in het ghb- of farmadrugs subforumcharlie1985 zei:hey
ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??![]()
Maar probeer het te beperken om toch gewoon door te gaan met de dingen waarmee ik bezig was...GROETJES


Fidge zei:Fishhead0707 zei:Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel?![]()
Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..

Fishhead0707 zei:Fidge zei:Fishhead0707 zei:Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel?![]()
Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..
Hmm oke. Zo als je het beschrijft klinkt het wel relaxed ja. Even tot rust komen. Maarja ik heb geen ADD dus bij werkt dat niet. Een een halve gram van me DEX gaat betekenen 2 dagen niet slapen denk ik. Dus nee ik pas even met de pep/dex.
Maar op ze tijd kan het heerlijk zijn/is het heerlijk![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."