Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
l
likmekutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, want dat heb ik dus al aangevraagd.. Naja boeiend, vind het wel best zo :smoke:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Provenzano zei:
Deze week tentamenweek, dus 2x per dag een capsule met een luttele 10mg dextro-amfetamine! :hearteyes: Het wordt door meer mensen gezegd, maar het is ook echt zo: Less is more bij dex! :)
Klik om te vergroten...

Succes!
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook :mrgreen:

junky drugs voor mensen die geen geld hebben. :wave:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paddo100 zei:
niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook :mrgreen:

junky drugs voor mensen die geen geld hebben. :wave:
Klik om te vergroten...

QFT!

:') Faalhaas.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddo100 zei:
niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook :mrgreen:

junky drugs voor mensen die geen geld hebben. :wave:
Klik om te vergroten...

loser .... bevooroordeelde rukker.

:tearsofjoy:

maar goed hoe meer er is voor ons ouwe, spring jij maar het raam uit op de paddos.

:rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddo100 zei:
niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook :mrgreen:

junky drugs voor mensen die geen geld hebben. :wave:
Klik om te vergroten...

Paddo's is pas een junkie drug voor mensen die geen geld hebben.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Paddo100 zei:
niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook :mrgreen:

junky drugs voor mensen die geen geld hebben. :wave:
Klik om te vergroten...

Paddo's is pas een junkie drug voor mensen die geen geld hebben.
Klik om te vergroten...

''Done: Cocaine, XTC, Wiet, Hasj, Lachgas''
j
jelle_sLid
01-01-2024, 00:00
#8
leppeh zei:
Paddo100 zei:
niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook :mrgreen:

junky drugs voor mensen die geen geld hebben. :wave:
Klik om te vergroten...

QFT!

:') Faalhaas.
Klik om te vergroten...
ga nog wat coke gaan snuiven rijke stinkerd :smoke: (is niet slecht bedoeld)

1-3 gram in de maand op hardcore feestjes :grin: voor de rest houk het bij wiet
c
charlie1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
seroquel na ghb verslaving

hey

ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: seroquel na ghb verslaving

charlie1985 zei:
hey

ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??
Klik om te vergroten...
Dit is een topic over hoeveel speed mensen gebruiken, jouw vraag slaat daar niet op terug. Zou handig zijn een nieuw topic te starten in het ghb- of farmadrugs subforum :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kankerveel maar misschien toch te weinig.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: seroquel na ghb verslaving

iSmokex zei:
charlie1985 zei:
hey

ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??
Klik om te vergroten...
Dit is een topic over hoeveel speed mensen gebruiken, jouw vraag slaat daar niet op terug. Zou handig zijn een nieuw topic te starten in het ghb- of farmadrugs subforum :wink:
Klik om te vergroten...


Ik ga je toch even op weg helpen, voor moest je je weg in het forum nog niet gevonden hebben..

Seroquel is quetiapine (zie wiki voor de algemene facts)
http://en.wikipedia.org/wiki/Quetiapine

weet niets over je dosering maar seroquel gaat van 25 tot 200mg geloof ik..

Heb zelf een tijdje zitten kutten met de 200mg..en ik kan je verzekeren dat het zal werken tegen je psychose, namelijk omdat het de eerste dagen werkt tegen al je lichaamsfuncties..
Ik nam ze een tijdje als noodoplossing voor mijn overdreven speedgebruik (kindje moest nog leren)..Je valt er inderdaad als een blok van in slaap (in mijn geval met 250mg speed op, binnen de 30min na inname)
maar het voelt niet lekker, het maakt je heel log en je ligt heel ongemakkelijk (beetje te vgl met restless legs syndrome)
Maar gelukkig ben je zo in slaap..
in mijn geval werd ik de eerste keer 12u later wakker (met 250mg pep idd..) en ik voelde me nog steeds zo wasted as hell (flesje wodka daarmee kan je het vgl)
voelde me toen pas terug gelijk als normaal na opnieuw 200mg speed (JA MARGI boeit me niet..ik geef aan wat het equivalent was voor de werking van die seroquel beetje ongedaan te maken door de dag)

DUS begin niet met 200mg is de boodschap..neem het precies zoals je arts het zegt en ga het niet recreatief gebruiken, er is geen pret aan..

als niets meer werkt en je wil slapen..neem dan quetiapine (en veel tijd de volgende ochtend/middag :tongueout:)
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier ben ik dan!!! Terug van een hele tijd weggeweest! Maar onkruid vergaat niet aldus: Marko met zijn witte neus! Nee ik moet eerlijk bekennen dat het feestje voor mij nog lang niet voorbij is. Maar eerst een voorafje.....Ik gebruik speed sinds de jaren 80, en in die tijd was het hele goeie pep. Je bleef gewoon wakker alsof je een wandelende tijdbom was, want na drie dagen en soms meer gaat je lichaam heel anders aanvoelen. Meestal laat je dat merken aan je prikkels die daardoor als je niet slaapt verstoord worden. Je impulsen reageren dan anders en je lichaam verzwakt. Ik vertel je dit, omdat ik dat dagelijks meemaakt. Ik was toen (en dan spreek ik 10jaren terug} van de speed afgekickt door naar een kliniek te gaan. Ik heb daar 1 jaar gezeten, toen ik dacht er net klaar te zijn om een toekomst zonder drugs verder te gaan. Helaas is me dat niet helemaal gelukt. Ik gebruik nu gemiddeld 5 dagen per week speed, waarbij ik in een dagdeel van 24 uur, 4 uur per dag slaapt. De rest van de dag zit ik zoals nu achter de pc om mijn reactie aan jullie aan te kondigen. Ok, ik ben er niet trots op wat ik jullie hier vertel.....maar doe dit niet na. Het is een slechte gewoonte om dagenlang wakker te blijven om vervolgens de dagelijkse dingen te doen die je moet doen. Voor mij begint de dag met een snuif en de nachtrust met een rustgevend middel, zodat ik toch uiteindelijk kan slapen....Maar nu heb ik er nog geen zin in. Mensen ga door met je leven als het wat te bieden heeft en gebruik niks. Laat die shit, want anders kun je niet anders. En ik spreek echt uit ervaring. Ik ken genoeg mensen die gebruiken en die overal de shit aan hebben. Ook ken ik mensen die er nu niet meer zijn, omdat ze te ver gingen. En niet alleen door speed, maar ook door andere middelen die de grond zijn ingezakt na ettelijke jaren te hebben gebruikt!!! Voor mij is het ook erg moeilijk te stoppen :rockband: Maar probeer het te beperken om toch gewoon door te gaan met de dingen waarmee ik bezig was...GROETJES
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#14
gebruik het max 1maal per maand, soms zijn er zelf 2maanden dat ik geen pep gebruik.
als ik het dan doe is het altijd in combinatie met mdma. meetal zal dat rond 1gr -1.5gr pep van goede kwaliteit zijn...

heb er steeds de dag erna een zware kater van :(
grtss
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iedere dag is wel een dag dat ik niet zonder pep kan..Het is een gewoonte van mij, dat mijn gedachten daarbij een rol spelen is voor iedereen weer anders. Aderen gebruiken iedere dag zoveel dat ze daarom para woren. Ik neem pep met bepaalde proporties, als ik er zin in heb zoals nu bijvoorbeeld...Daarom bezocht ik weer deze topic. Ik was eerst met iets anders bezig, maar dat is nu van de baan. Trouwens ik ben computerfanaat,,dus dat zegt al genoeg.....Geen tijd om te slapen. Dan neem ik weer een snuifje pep om zo de hele dag wakker te blijven. Slapen? Dat doe ik maar 3 keer per week. Maar dat komt omdat ik een passie hebt voor computers. En informatie winnen, dat doe je via internet. Ik gebruik dan mijn verstand als ik wat informatie wilt inwinnen. Maar vertel mij niets over speed, want dat gebruik ik al sinds het op de markt werd gebracht. Ik moet wel in zekere zin op mijn gewicht letten, omdat ik continu op internet gesetteld ben vergeet ik wel eens vaker te eten. Maar pep? dat vergeet ik nooit, want zonder pep........geen internet en zou ik mij de hele dag ergelijk vervelen. Maar goed ik neem nog een lijntje, en dan ga ik weer aan de slag. Als je vaak op deze topic ben dan weet je wel wie ik ben!!! Greetzzzzzzz Marko (ik ben alleen op speed te zien) :wave: :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
alweer 9 maanden helemaal clean! :wave:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Fidge zei:
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel? :)
Klik om te vergroten...

Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..
Klik om te vergroten...

Hmm oke. Zo als je het beschrijft klinkt het wel relaxed ja. Even tot rust komen. Maarja ik heb geen ADD dus bij werkt dat niet. Een een halve gram van me DEX gaat betekenen 2 dagen niet slapen denk ik. Dus nee ik pas even met de pep/dex.

Maar op ze tijd kan het heerlijk zijn/is het heerlijk :sunglasses:

:wave:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fishhead0707 zei:
Fidge zei:
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel? :)
Klik om te vergroten...

Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..
Klik om te vergroten...

Hmm oke. Zo als je het beschrijft klinkt het wel relaxed ja. Even tot rust komen. Maarja ik heb geen ADD dus bij werkt dat niet. Een een halve gram van me DEX gaat betekenen 2 dagen niet slapen denk ik. Dus nee ik pas even met de pep/dex.

Maar op ze tijd kan het heerlijk zijn/is het heerlijk :sunglasses:

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb 8 uur extra per week :)
:wave:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#19
nja, de allereerste keer nam ik rond 12 snachts een vrij 'grote' lijn (voor me toen)... toen was ik de volgende nacht om 12u toch ook nog vrij wakker, viel dan uiteindelijk in slaap rond half 2
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#20
1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."