Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom Speed?. Waarom Alcohol?. Waarom xtc?. En ga zo maar door de ene persoon vind het geweldig de ander vind er geen ruk aan!!. Als je er geen ruk aan vind moet je het gewoon niet gebruiken zo simpel is dat. Ik zelf vind het helemaal geweldig lekker helder in mijn hoofd veel energie ik krijg er gewoon een blij en happy gevoel van!! . Ik zelf vind trippen niks maar kan mij wel voorsellen waarom iemand dit helemaal geweldig vind!!. Het is maar net wat je wild bereiken met de drug die je neemt en of je het leuk vind of niet hangt van de persoon af. Het zelfde is waarom voetbal?, omdat die persoon het leuk vind er plezier uit haalt?. Zo raar is dat tog niet? ."
"Hallo allemaal Ik had een vraag welke Research Chemicals je (veilig) kunt gebruiken bij venlafaxine. en welke er weinig of geen invloed hebben op je serotonine gehalte?."
"Hallo allemaal Ik heb een zakje 4p granules gekregen iemand ervaring mee?."
"Ik gebruik eigelijk dagelijks speed meestal 2 keer per dag een bommetje van 100mg. Soms ook een lijntje maar vind het branden in mijn neus niet echt prettig en ook een vervelend gevoel aan mijn tanden. Ik voel mij er goed bij ik heb regelmaat eet gewoon mijn maaltijden en krijg voldoende slaap,als ik merk aan mij zelf dat ik minder prettig voel dan stop ik twee dagen of zo tot ik mij weer beter voel!!."
"Gelukkig geen last van (niet meer) . Maar zijn het hartkloppingen of gewoon dat je hartslag wat sneller gaat en duidelijker voelbaar is.?. De eerste paar keer heb ik ook hartkloppingen gehad,dat ding ging als een razende tekeer soms weer wat rustigger en dan begon het weer. Nu heb ik (wel vrij normaal lijkt mij) dat mijn hartslag gewoon sneller gaat en heel duidelijk voelbaar is,als je hier aan gaat denken word het erger en kun je last krijgen van hartkloppingen. Het enige wat ik doe is dan beetje achter mijn PC zitten of stukje lopen,niet te veel aan denken laat het gebeuren ."
"Angramar Temenos zei: Ik trek dat erg slecht, als ik m'n hart flink hoor kloppen (en ik sport niet keihard) word ik tyfuspara dat ik elk moment een hartaanval krijg, en kan ik me niet erg meer vermaken.. Klik om te vergroten... Het beste lijkt mij dan geen speed te gebruiken!! . Op zich zijn hartkloppingen niet gevaarlijk vooral als je weet dat het van de speed,angst,hyperventilatie,koorts,emotie of met grote inspanning te maken heeft. Een wielrenner die een berg op fietst krijgt door de inspanning ook hartkloppingen,in de regel bedoelt men met hartkloppingen een verhoogd hartritme maar ze kunnen zich ook uiten in een onregelmatige hartslag. Als je verder gezond bent hoef je er niet bang voor te zijn het is alleen vervelend!!. Als je pijn op de borst krijg of ernstig kortademig,erg gaat zweten of flauw dreigt te vallen of het houd enkele uren aan is het verstandig een arts om raad te vragen (dit geld zeker als je niets gebruikt of gedaan hebt). je kunt er weinig aan doen belangrijkste is NIET IN PANIEK RAKEN!!!,rustig blijven ademhalen stukje lopen afleiding is het beste. Meestal komt het plotseling op en gaat ook weer plotseling weg duurt vaak maar enkele minuten maar kan ook wel een uur duren,duizelig en misselijk horen er vaak bij."
"mijaser zei: ExceptionalInsight zei: Is dat niet duidelijk? Je moet toch kiezen tussen drugs en je meisje? Je gaat weer nieuwe dingen proberen dus ik ga er vanuit dat je je chick gedumpt hebt? Klik om te vergroten... Ahzo, nou het is mijn bedoeling dat ze het niet te weten komt Klik om te vergroten... Tja als jij er mee kunt leven.....doe je best dan,ik vind het erg zielig!!. En als je de tijd neemt om de antwoorden rustig te lezen hoef je ook niet steeds domme vragen te stellen ."
"1 Speed. 2 Dex-amfetamine. 3 XTC 4 Efedrine. 5 Benzo°s. 6 Opiaten."