Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fishhead0707 zei:
Fidge zei:
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel? :)
Klik om te vergroten...

Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..
Klik om te vergroten...

Hmm oke. Zo als je het beschrijft klinkt het wel relaxed ja. Even tot rust komen. Maarja ik heb geen ADD dus bij werkt dat niet. Een een halve gram van me DEX gaat betekenen 2 dagen niet slapen denk ik. Dus nee ik pas even met de pep/dex.

Maar op ze tijd kan het heerlijk zijn/is het heerlijk :sunglasses:

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb 8 uur extra per week :)
:wave:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#2
nja, de allereerste keer nam ik rond 12 snachts een vrij 'grote' lijn (voor me toen)... toen was ik de volgende nacht om 12u toch ook nog vrij wakker, viel dan uiteindelijk in slaap rond half 2
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen..
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#4
HarryNak zei:
1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen..
Klik om te vergroten...

dus twee nachten wakker van een bommetje?
congrats, ik sliep vorige week al 5uurtjes na een lijntje, en het is niet dat het bagger kwaliteit was :flushed:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
engebelg zei:
HarryNak zei:
1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen..
Klik om te vergroten...

dus twee nachten wakker van een bommetje?
congrats, ik sliep vorige week al 5uurtjes na een lijntje, en het is niet dat het bagger kwaliteit was :flushed:
Klik om te vergroten...

Nja hoe groot is het bommetje? Als je goede pep heb kan je lekker lang gaan op 1 goede bom.

Maar dan zou je toch zeker de avond na je feest moeten kunnen slapen. 2 nachten wakker van 1 bom lijkt me niet heel aannemelijk.. :rolleyes:

:)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shobriqk zei:
Laten we dan met z'n allen gezellig opbranden^^'
Klik om te vergroten...
ik ben voor :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fishhead0707 zei:
Maar dan zou je toch zeker de avond na je feest moeten kunnen slapen. 2 nachten wakker van 1 bom lijkt me niet heel aannemelijk.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Kan best hoor, is mij ook een paar keer gebeurd.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Fishhead0707 zei:
Maar dan zou je toch zeker de avond na je feest moeten kunnen slapen. 2 nachten wakker van 1 bom lijkt me niet heel aannemelijk.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Kan best hoor, is mij ook een paar keer gebeurd.
Klik om te vergroten...

Oké. Ik ben ook altijd super gevoelig voor speed, en ben ook lang wakker. Maar als ik op tijd stop, bepaal ik ook wanneer ik kan slapen gelukkig.

De laatste keer DEX beviel goed. Zondagochtend voor het laatst gebruikt en zondagavond slapen als een baby. Dit was een aangename verrassing, dat is mij nog nooit gebeurd namelijk.

Alleen de kater was weer heftiger dan normaal.. :(

Lekker vaag weer.

OT: No pep for me.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier hetzelfde.
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#10
clockcable zei:
Hier hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Maar het is zo verdomd gemakkelijk te verkrijgen en het is goedkoop
dus dat zal het 'verminderen' wel een stuk bemoeilijken
en tevens heb ik ook niet het gevoel verslaafd te zijn.

maarja verminderen in gebruik is wel noodzakelijk, denk ik :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shobriqk zei:
clockcable zei:
Hier hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Maar het is zo verdomd gemakkelijk te verkrijgen en het is goedkoop
dus dat zal het 'verminderen' wel een stuk bemoeilijken
en tevens heb ik ook niet het gevoel verslaafd te zijn.

maarja verminderen in gebruik is wel noodzakelijk, denk ik :grin:
Klik om te vergroten...
pfff idd, en bijna al mn vrienden gebruiken ook...
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Achja, ik zie wel wat de toekomst brengt :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shobriqk zei:
Achja, ik zie wel wat de toekomst brengt :grin:
Klik om te vergroten...
precies, dood ga je toch wel :grin:
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
Shobriqk zei:
Achja, ik zie wel wat de toekomst brengt :grin:
Klik om te vergroten...
precies, dood ga je toch wel :grin:
Klik om te vergroten...

Zo is dat!
en dan ga ik liever dood met het gevoel geleefd te hebben,
dan dood te gaan na een leven vol van studeren, werken en sparen
:grin:
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bijna elk weekend wel, begin vrijdag avond en stop dan zo'n beetje rond zondag ochtend.
Maar gebruik dan meestal in combinatie met andere drug's zoals Ketamine en of ghb. Ben er zeker niet verslaafd aan en af een toe een weekend zonder drugs kan ook lekker zijn.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shobriqk zei:
SperSIZEboon zei:
Shobriqk zei:
Achja, ik zie wel wat de toekomst brengt :grin:
Klik om te vergroten...
precies, dood ga je toch wel :grin:
Klik om te vergroten...

Zo is dat!
en dan ga ik liever dood met het gevoel geleefd te hebben,
dan dood te gaan na een leven vol van studeren, werken en sparen
:grin:
Klik om te vergroten...
liever opgebrand als uitgedoofd noemen we dat :wink:
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laten we dan met z'n allen gezellig opbranden^^'
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ieder dag 100-300 mg ofzo.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Nee joh, lekker man! 😉
Klik om te vergroten...
Nee joh, die kater is nog erger dan die van mdma en alcohol. laatste keer dat ik pep/mdma oid heb gebruikt dat op me serotonine/dopamine ging, is al bijna 2 jaar geleden nu.

Geen zin meer in.
Misschien dit jaar met oud en nieuw bij een maatje weer is aan de mdma, maar dat is vrij onzeker sinds ik het eigenlijk wel fijn vind zo. geen katers of dipjes meer, heerlijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cruelti. zei:
Nee joh, die kater is nog erger dan die van mdma en alcohol. laatste keer dat ik pep/mdma oid heb gebruikt dat op me serotonine/dopamine ging, is al bijna 2 jaar geleden nu.

Geen zin meer in.
Misschien dit jaar met oud en nieuw bij een maatje weer is aan de mdma, maar dat is vrij onzeker sinds ik het eigenlijk wel fijn vind zo. geen katers of dipjes meer, heerlijk
Klik om te vergroten...
Ik vind alcohol de grootste rot kater ever. Ik drink al lang geen alcohol meer. Van speed is de kater zo groot als de de hoeveelheid die je neemt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."