#1
Als je 2-4g goeie pep doet slaap je de komende dagen toch niet hoor.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.
Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken
.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.
Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken
Debris zei:Als je 2-4g goeie pep doet slaap je de komende dagen toch niet hoor.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.
Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken.


Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is?Klaara zei:zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????
hier niet abnormaal eigenlijk
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.ExceptionalInsight zei:Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is?Klaara zei:zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????
hier niet abnormaal eigenlijk
Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?Klaara zei:Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
ExceptionalInsight zei:Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?Klaara zei:Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
:P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."