Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je 2-4g goeie pep doet slaap je de komende dagen toch niet hoor.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.

Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken :grin:.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Debris zei:
Als je 2-4g goeie pep doet slaap je de komende dagen toch niet hoor.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.

Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken :grin:.
Klik om te vergroten...

hahaha jaa sorry hoor maat maar ik zou je bijna mn sealtje opsturen om eens een lekkere nak te nemen,, kwaliteit is gelukkig bij de juiste mensen nog het meest belangrijk :rock: :wave:

soms ruikt t ook naar vis en kauwgom dat chemisch is bewerkt met accuzuur ofzo,, geur kan ik niet plaatsen,, chemische bloemetjes :rock:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, nou geloof mij ik had goeie hoor, 67% getest..
En dat kan echt wel ik heb ADD, ik krijg geen energy boost of rush van pep ik word er rustiger van.
Ik sta de hele nacht zo strak als t maar kan maar de volgende dag kan ik gewoon weer slapen hoor na een paar jointjes :tongueout:
V
ViperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hou het niet precies bij per week maar ben bang voor een gram of 4.
D
DrugsisleukLid
01-01-2024, 00:00
#5
omgSPiEThoOFD
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#6
geen :mrgreen:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik stel kwaliteit op prijs, daarom dat ik ook geen 2-4g erdoorheen snuif (zou wel willen), maar dan slaap ik de komende tijd niet.
Maar als jij 67% zuiver hebt, gefeliciteerd en veel plezier :).
s
snapteLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik zo reken 25 gram per maand dan duren mijn weekenden heel lang maar toch paar dagen dai ik niks pak............ :confused:

Amai en en ben al bijns 30 amai blijf freaker
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een rotzooi is speed toch ook, gisteravond toch weereens gedaan (vorig weekend ook) en wéér last van die klote kater de dag erna. Kan dat liggen omdat ik toch redenlijk veel alcohol erbij nuttig ?

Ook ben ik wel benieuwd hoe je merkt wat genoeg voor je is, ik ben van plan om vanavond eens te testen met slechts een paar sleutelpuntjes, geen alcohol en geen sigaretten, kijken of dat beter gaat.

Ook last van enorme zweetbuien in bed, lichaam geheel stinkend naar de speed en maar niet kunnen slapen.. :angry: Gevolg; ben deze vrijdag weer lekker brak :wink:

Oja, als ik te weinig speed pak merk ik de leuke effecten niet/nauwelijks, of dat lijkt slechts zo? Het liefst zou ik lekker een beetje van de kaart willen zijn zónder die negatieve effecten erbij...
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook altijd een kater ervan, of ik nou alcohol erbij drink of niet, zal er wel bij horen.. maar juist om de kater neem ik het niet meer, verder vind ik t wel chill spul
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik doe het bijna elk weekend, soms sla ik 1 of 2 weekenden over.
En dan doe ik het meestal vrijdag en zaterdagavond en dan gaat
er per nacht anderhalve gram op denk ik zo ongeveer.
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#12
De laatste maand: teveel, zogoed als dagelijks dus
maar ik denk eraan wat te minderen wanneer de vakantie over is ^^''
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wil niemand aanzetten maar je wordt er snel, blits, en :hearteyes: van dus ja ... een aanrader.
:tearsofjoy:

gz
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#14
zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????

hier niet abnormaal eigenlijk
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klaara zei:
zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????

hier niet abnormaal eigenlijk
Klik om te vergroten...
Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is?
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Klaara zei:
zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????

hier niet abnormaal eigenlijk
Klik om te vergroten...
Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is?
Klik om te vergroten...
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klaara zei:
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
Klik om te vergroten...
Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Klaara zei:
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
Klik om te vergroten...
Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?
Klik om te vergroten...

wil ik ook wel even zien :rock: :P
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu je neus gesloopt is ga je maar je maag mollen
Erg dom, mja veel plezier :tearsofjoy:
Kom maar weer terug als je een maagzweer hebt
j
jahooor?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
te veel :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."