Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tip, als het slecht is ga niet zeiken bij dealer, of die dealer moet een klein slap ventje zijn.."
"De dag na speed, neem ik meer speed.. doh..."
"Dat kan niet alleen, het is ook zo. Het is net alsof ik een muis in mijn mond heb laten rotten ofzo. niet erg smakelijk. Maar dat zijn van die bijwerkingen wat je dan maar voor lief moet nemen"
"Wat mij het slimst lijkt als je het met pep wil doen is, 1 gram.. en alleen 's ochtends een lijn. 's nachts slapen. na een nacht wakker zijn gaat het je niet lukken."
"Screwdriver zei: ik doel niet op 'spijt omdat je hebt gebruikt'..maar meer spijt om dingen die je hebt gezegd/gedaan terwijl je onder invloed was ik heb namelijk zooo vaak spijt gehad na een avond excessief zuipen...lomp gedrag, dingen die ik niet had moeten zeggen etc. maar hoe zit dat bij speed? heb je dan nog de volle controle over je gedrag? Klik om te vergroten... Volledige controle heb je nooit als je onder invloed bent. Maar je kan nog normaal functioneren en jezelf gedragen. Je denkt alleen soms dat je Rambo bent, maar daar moet je maar gewoon aan toegeven."
"Altijd al willen weten..."
"Die filmpjes op internet uit amerika over meth moet je met een bus zout nemen."
"Speed roken geeft geen effect, misschien een bros effect in je longen"
"Ik doe het gewoon er tussenin, ik kies niet graag een kant"
"Dagelijks, en dan 5 gr per week denk ik.."