Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"afkicken man je hebt kindjes ga naar afkickcentrum en denk aan je kindjes je gaat nu hel door gaat nog erger worden maar eens je er af bent kan het alleen maar beter gaan geniet van je kinderen dat is je drugs op dit moment ! veel sterkte"
"vlaams brabant jonge alles te vinden zoveel je wil toch in mijn contacten ...je moet gewoon de juiste mensen kennen ga eens zoeken bij manne van 25/40 jaar in afterclubs of gewoon een discotheek man er is genoeg hehe"
"Wartaal zei: Ketamine is gelukkig een drug waarbij je geen last krijg van je hart. Bij cocaine, xtc en speed gaat het altijd als een gek tekeer. Bij Ketamine, GHB en alcohol niet. Klik om te vergroten... bij ghb wel hoor als je tijd ghb gebruikt daarna als je wa wilt stoppe begingt de shit overslaan enz kloppingen krijgen heb ik toch oda je tijd je hart traag laat slagen en dan ineens weer hard dus moet je toch mee op passe"
"ik heb vroeger toen ik 17 jaar was 8 dagen onder meth doorgegaan maar echt doorgaan denk 10 kg kwijt niets eten buite fruit en vitaminen en maar gaan... afkick was afzien ! als je dat maar weet"
"kheb 210 ml op 2 dagen gedaan dus het kan idd ben er ok nog"
"flugelflesje is het beste 20 ml zijn dus 4 dosise van 5 ml perfect gewoon ...maar zou geen cola dopjes nemen want cola dopje is rond de 6 ml dus dan ben je direct hard aan het dosere"
"ik heb gewoon ontstopper van kruidvat is deze ook goed ???, 100% natriumhydroxide is die goed ???er staat wel op bijtend enz ?????"
"amateurke veel mensen die gebruiken die zeg me dan welke ik moet hale plaats van onozel te doen e er staat op bijtend corrosif kweet het ook ni btw iedereen begingt als amateur e bent gij dan pro denk het niet want dan zou je beetje helpen plaats van mensen af te breken ! daarvoor bestaan deze site elkaar te helpen plaats van af te breken..."
"welke van de 2 ?"
"kap 2 duveltjes achterover ineens en dan drink je ze rustig op hehe je komt niet ver dan hoor"