Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
0penmindeD zei:
Ik gebruik helemaal geen speed meer, dagen erna me vet verrot voelen bah :(
Geen speed meer voor mij dus, maar ik zou wel een keer meth willen proberen voor de fun :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Daar voel je je ook helemaal niet verrot van achteraf.... :rolleyes:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb vroeger toen ik 17 jaar was 8 dagen onder meth doorgegaan maar echt doorgaan
denk 10 kg kwijt niets eten buite fruit en vitaminen en maar gaan... afkick was afzien ! als je dat maar weet :)
L
LabRatLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik eerlijk ben eigenlijk best wel TE VEEL
want ik gebruik het bijna elke dag ....
maar zodra ik merk dat er iets aan mn gedrag veranderd stop ik er ook een week mee dusja
ik kom zo uit op ongeveer 1 gram per week
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
voorlopig niet meer, tussen masters of hardcore en koninginnendag/nacht een keertje dex 78% gedaan, en coke, een week geleden 2 nachtjes speed, en nou niet meer tot het begin van de zomervakantie.

het is echt tè lekker...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
alweer 9 maanden helemaal clean! :wave:
Klik om te vergroten...

Pas mal! :beer:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
alweer 9 maanden helemaal clean! :wave:
Klik om te vergroten...

I've never considered myself to be dirty. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Redelijk wat, maar nog niet zoveel dat ik paranoia genoeg ben om het te gaan bijhouden.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Te weinig.

:grin:
H
HardcoreUgchelenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elk weekend wel,1 of 2 gr pep. meestal 65%
Pep Kater,alleen na de 1e paar keer.
neem de ochtend erna gewoon 1 grote lijn.
en dan de rest van de dag niet meer.
Maar ik begrijp dat dat soms moeilijk is,heb ik zelf ook.
Maar probeer het jezelf aan te leren.
zo niet?geniet van de kater, of misschien is deze drug
toch niet wat voor jou.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
niet zo veel...2 a 3 dagen per maand is voor mij genoeg...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik gebruik zowieso alleen maar op feesten.

alleen nu dat de zomer er aan komt zijn er wel egt veel feesten
S
Smokeweed4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dr Gonzo zei:
niet zo veel...2 a 3 dagen per maand is voor mij genoeg...
Klik om te vergroten...

sluit ik me bij aan! :)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Een vriendin van mij ( echt waar!!) die neemt iedere morgen een lijntje om "op gang"te komen". Het is voor haar de kop koffie in de morgen. Dit doet ze, geloof ik al zeker 2 jaar. Ze houd het ook maar bij dat ene lijntje per dag en functioneerd verder goed. Ik moet zeggen dat ik dit wel een speciale manier van speed-gebruik vind. Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier doen???

One line a day, keeps the dip away :tearsofjoy: Dus niet "4 uur cup a soup, maar 8 uur, lijntje troep!!! :tearsofjoy:

Doei :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
angie123 zei:
Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier doen???
Klik om te vergroten...

Ik heb het weleens een korte periode geprobeerd, maar het is niet echt mijn ding.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik zoveel dat ik mijn ogen uitrek omdat ze me irriteren! :rock:
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mij verschilt het eraan hoeveel ik gebruik...

Ben nu 3 maanden elk weekend bommetjes aan het droppen ( snuiven doe ik niet, geen idee waarom :grin: ) en ik denk dat ik op een half grammetje per avond kom.

Maar verder ligt het er ook aan hoe laat mij vrienden thuis moeten zijn etc etc. als zij om 4 uur thuis moeten zijn hoe ik het bij een klein bommetje maar gaan we een 48 uur door zal het op een gram per dag zijn.

Mvg,
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
angie123 zei:
Een vriendin van mij ( echt waar!!) die neemt iedere morgen een lijntje om "op gang"te komen". Het is voor haar de kop koffie in de morgen. Dit doet ze, geloof ik al zeker 2 jaar. Ze houd het ook maar bij dat ene lijntje per dag en functioneerd verder goed. Ik moet zeggen dat ik dit wel een speciale manier van speed-gebruik vind. Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier doen???
Klik om te vergroten...
Ja ik probeer dat toch ook zo te doen , al betrap ik mezelf toch wel op een paar keer dat ik toch maar nachtje door heb gedaan en dus na 16:00 heb gebruikt. Want als je na 16:00 niet meer gebruikt dan kan je toch tegen 0:00 of later gaan slapen.
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel te weinig, al bijna 2wk niets..
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben nu een maand bezig, en ik denk dat ik er ongeveer een halve gram per week doorheen jaag.
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#20
En nu weer genoeg voor de komende 8 uurtjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...151617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."