#1
0penmindeD zei:Ik gebruik helemaal geen speed meer, dagen erna me vet verrot voelen bah
Geen speed meer voor mij dus, maar ik zou wel een keer meth willen proberen voor de fun![]()
Daar voel je je ook helemaal niet verrot van achteraf....

0penmindeD zei:Ik gebruik helemaal geen speed meer, dagen erna me vet verrot voelen bah
Geen speed meer voor mij dus, maar ik zou wel een keer meth willen proberen voor de fun![]()

Marla Singer zei:alweer 9 maanden helemaal clean!![]()
Dr Gonzo zei:niet zo veel...2 a 3 dagen per maand is voor mij genoeg...

angie123 zei:Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier doen???

Ja ik probeer dat toch ook zo te doen , al betrap ik mezelf toch wel op een paar keer dat ik toch maar nachtje door heb gedaan en dus na 16:00 heb gebruikt. Want als je na 16:00 niet meer gebruikt dan kan je toch tegen 0:00 of later gaan slapen.angie123 zei:Een vriendin van mij ( echt waar!!) die neemt iedere morgen een lijntje om "op gang"te komen". Het is voor haar de kop koffie in de morgen. Dit doet ze, geloof ik al zeker 2 jaar. Ze houd het ook maar bij dat ene lijntje per dag en functioneerd verder goed. Ik moet zeggen dat ik dit wel een speciale manier van speed-gebruik vind. Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier doen???
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."