Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speed is goed voor je"
"goed plan,ik ben ook om die reden met speed begonnen en sindsien drink ik bijna niet meer. Heel veel drinken maakt soms ook een slechte indruk,dan zijn een paar lijnen vooraf een sociale gelegenheid effectiever,goedkoper."
"Ik vond mijn eerste keer pep fantastisch, een goddelijke rush en wilde het direct vaker gaan doen."
"Paddo100 zei: je kan beter blijven snuiven en vrienden hebben dan eenzaam, zielig pijn hebben vind ik. dit is het leven waar je vroeger (onbewust/bewust) voor gekozen hebt. so be it... als je er te ver ingerold bent dan kom je er niet meer uit, en al kom je er wel uit dan is de kwaliteit van het leven erg laag... lastig ook om nog nieuwe vrienden te maken als je 30+ bent... Klik om te vergroten... daar ben ik het helemaal mee eens"
"anoni zei: fatsoen1 zei: Paddo100 zei: je kan beter blijven snuiven en vrienden hebben dan eenzaam, zielig pijn hebben vind ik. dit is het leven waar je vroeger (onbewust/bewust) voor gekozen hebt. so be it... als je er te ver ingerold bent dan kom je er niet meer uit, en al kom je er wel uit dan is de kwaliteit van het leven erg laag... lastig ook om nog nieuwe vrienden te maken als je 30+ bent... Klik om te vergroten... daar ben ik het helemaal mee eens Klik om te vergroten... Hoi Fatsoen, In mei heb jezelf een topic aangemaakt "Radeloos verslaafd aan pep" met daarin het verhaal dat je voor je kinderen zou willen stoppen of dat je om die reden i.i.g. een reden zoekt om te stoppen. Vervolgens vraag ik aan je hoe het met je gaat, en dan antwoord jij dat je elke ochtend 2 lijntjes neemt. Geeft allemaal niets maar een beetje raar dat je het dan eens bent met de stelling van Paddo100. Als je zo over denkt, en dat mag natuurlijk, wat "zeur" je dan nog. Geniet van het gebruiken en stop met schuldgevoelens end. Dat is zonde! Of begrijp ik iets niet goed? Ik dacht dat je serieus wilde veranderen maar was dat soms een bevlieging? Of wil je dat wel maar ben je het toch eens met Paddo100 en heeft het vlgs jou allemaal geen zin? Klik om te vergroten... hoi anoni,ten eerste vindt ik het echt een topprestatie dat jij uit het diepste dal gekropen bent, top man! Tja gevoelsmatig kan ik mij volledig vinden in de reactie van paddo, zo voelt het voor mij aan. Toen ik mijn topic aanmaakte had ik een flinke pep dip, nu dus dagelijks een beetje, en schuldgevoelens hou ik wel t.o.v. mijn kinderen, maar das logisch. Ik ben gestopt bij de jellinek, ik kan niks met de adviesjes, ik denk dat ik nu er nog niet klaar voor ben, de knop van echt stoppen is niet om. Helaas maar waar, maar ik waardeer je getoonde interesse in hoe het gaat."
"speed kun je er gewoon bij gebruiken"
"drugs zijn slecht voor je"
"Klinkt niet lekker al die bijwerkingen, ik ga het binnenkort ook proberen, crystal meth en hoop dat ik er geen duizelingen en hartkloppingen van krijg."
"perfectte combi echter het gevaar van overdoseren van ghb blijft op de hoek liggen. Ik ben al zo vaak out gegaan ondanks het feit dat ik superstrak van de pep stond en diverse malen in een ziekenhuis wakker geworden. Bij een overdosis ghb in combi met pep gaat je hart ook raar doen."
"pep en coke lijken wel degelijk op elkaar, tis niet exact hetzelfde maar beide uppers zijn vergelijkbaar"