Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
leppeh zei:
Best duur voor een pakje bakmeel...
Klik om te vergroten...

Bakmeel krijg jij onder je neus...
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#2
atbboy zei:
leppeh zei:
Best duur voor een pakje bakmeel...
Klik om te vergroten...

Bakmeel krijg jij onder je neus...
Klik om te vergroten...

:') Kom maar met percentages, 7,50 euro zegt noppes over de kwaliteit en het is ook niet echt goedkoop.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
leppeh zei:
atbboy zei:
leppeh zei:
Best duur voor een pakje bakmeel...
Klik om te vergroten...

Bakmeel krijg jij onder je neus...
Klik om te vergroten...

:') Kom maar met percentages, 7,50 euro zegt noppes over de kwaliteit en het is ook niet echt goedkoop.
Klik om te vergroten...

En ook niet te duur toch...
Ik kreeg 1 gram en nog een beetje (Hij vindt snelle niet zo lekker dus gooide die van hem er nog bij mij in, sos vindt die beter.)
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat maar, veel plezier met je nieuwe dealer :)
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deze maand voor het eerst van mijn leven speed gebruikt. De eerste keer was op GZ, dat was iets tussen de 0,25 en 0,50 gram. Best veel en ik heb dan ook niet geslapen en de kater was relatief kort maar ERG krachtig.

Afgelopen zaterdag weer gedaan, maar toen slechts 3 nakken en dat genoeg om mij door het feest te 'loodsen'.

Ben ook zeker niet van plan een half pak leeg te harken op een avond, ik heb gemerkt dat ik prima gedij op een paar puntjes..
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een paar puntjes om wakker te blijven is goed te doen, maar om rete-strak te staan is veel leuker :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
spruit zei:
pfff ik vind er geen meer dus niks niet meer :(
Klik om te vergroten...
Hint hint. :beer:
s
spruitLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
spruit zei:
pfff ik vind er geen meer dus niks niet meer :(
Klik om te vergroten...
Hint hint. :beer:
Klik om te vergroten...

Tanks jong :tearsofjoy:
G
GrunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik nu een maand en heb vier keer gebruikt. Ik moet een beetje oppassen geloof ik want voor een beginner wellicht al heel veel. Ik denk iets van 2,5/3 gram totaal. Ik ben best wel verslavingsgevoelig door psychische problemen dus moet echt oppassen. Daarnaast heb ik kanker gehad (teelbalkanker) dus moet de pep wel in de hand houden. Geen idee trouwens of pep een risicofactor is voor kanker maar goed zal het niet zijn.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ongeveer een halve gram, per weekend,verder geen andere drugs, maar ik zat net half te trippen, heel visueel. Alleen het beeldscherm zag ik superscherp en de hele omgeving was anders. Mensen, links naast me een hond....


Ik snap die drugs niet meer, maar lekker is het wel :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Fidge zei:
Ongeveer een halve gram, per weekend,verder geen andere drugs, maar ik zat net half te trippen, heel visueel. Alleen het beeldscherm zag ik superscherp en de hele omgeving was anders. Mensen, links naast me een hond....


Ik snap die drugs niet meer, maar lekker is het wel :grin:
Klik om te vergroten...

Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel? :)
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel? :)
Klik om te vergroten...

Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fidge zei:
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel? :)
Klik om te vergroten...

Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..
Klik om te vergroten...

Hmm oke. Zo als je het beschrijft klinkt het wel relaxed ja. Even tot rust komen. Maarja ik heb geen ADD dus bij werkt dat niet. Een een halve gram van me DEX gaat betekenen 2 dagen niet slapen denk ik. Dus nee ik pas even met de pep/dex.

Maar op ze tijd kan het heerlijk zijn/is het heerlijk :sunglasses:

:wave:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead0707 zei:
Fidge zei:
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel? :)
Klik om te vergroten...

Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..
Klik om te vergroten...

Hmm oke. Zo als je het beschrijft klinkt het wel relaxed ja. Even tot rust komen. Maarja ik heb geen ADD dus bij werkt dat niet. Een een halve gram van me DEX gaat betekenen 2 dagen niet slapen denk ik. Dus nee ik pas even met de pep/dex.

Maar op ze tijd kan het heerlijk zijn/is het heerlijk :sunglasses:

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb 8 uur extra per week :)
:wave:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#15
nja, de allereerste keer nam ik rond 12 snachts een vrij 'grote' lijn (voor me toen)... toen was ik de volgende nacht om 12u toch ook nog vrij wakker, viel dan uiteindelijk in slaap rond half 2
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#16
1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen..
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#17
HarryNak zei:
1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen..
Klik om te vergroten...

dus twee nachten wakker van een bommetje?
congrats, ik sliep vorige week al 5uurtjes na een lijntje, en het is niet dat het bagger kwaliteit was :flushed:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
engebelg zei:
HarryNak zei:
1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen..
Klik om te vergroten...

dus twee nachten wakker van een bommetje?
congrats, ik sliep vorige week al 5uurtjes na een lijntje, en het is niet dat het bagger kwaliteit was :flushed:
Klik om te vergroten...

Nja hoe groot is het bommetje? Als je goede pep heb kan je lekker lang gaan op 1 goede bom.

Maar dan zou je toch zeker de avond na je feest moeten kunnen slapen. 2 nachten wakker van 1 bom lijkt me niet heel aannemelijk.. :rolleyes:

:)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shobriqk zei:
Laten we dan met z'n allen gezellig opbranden^^'
Klik om te vergroten...
ik ben voor :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fishhead0707 zei:
Maar dan zou je toch zeker de avond na je feest moeten kunnen slapen. 2 nachten wakker van 1 bom lijkt me niet heel aannemelijk.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Kan best hoor, is mij ook een paar keer gebeurd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."