Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
85 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
En hij is gebanned.
m
misskittenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pff...wil je 't echt weten...eerst 1 gr en tikkels..jaren geleden..maar daar werd ikaltijd zo emotioneel van... toen mdmakristallen geprobeerd, maar daar ben ik van de2x 2xnockgegaan. Nix dus... nu zit ikal veeeel te lang op min. 2 gr. per weekend. Als ik 4 haal gaat 'ttook op want ik kan het gewoon niet weggooien of uit me kop krijgen. Ben nu 30 en woon samen.. met een kleine..... diewordt begint't nu door te krijgen.... ik wil echt stoppu... shitzooi..begin r niet aan man... 'tis echt mijnverotte zwakke plek.... 't wordt toch alleen maar gekker joh... jebentgewoon niet meer dezelfde...Gr.MisSkiTTen :rock:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow ik moet toch wel zeggen dat ik aardig schrik van wat sommigen hier wegstofzuigen.
Ik gebruik nu meer dan ooit in me leven, wat neer komt op ongeveer een gram per 3/4 weken, 2/1 keer per week en dat is voor iemand die normaal 1 keer in de maand gebruikt gruwelijk veel. Maar als ik zie dat sommige mensen gewoon fucking elke dag gebruiken... ik zou me dan echt zorgen maken om mijn hersentjes.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
NexxtGen zei:
Wow ik moet toch wel zeggen dat ik aardig schrik van wat sommigen hier wegstofzuigen.
Ik gebruik nu meer dan ooit in me leven, wat neer komt op ongeveer een gram per 3/4 weken, 2/1 keer per week en dat is voor iemand die normaal 1 keer in de maand gebruikt gruwelijk veel. Maar als ik zie dat sommige mensen gewoon fucking elke dag gebruiken... ik zou me dan echt zorgen maken om mijn hersentjes.
Klik om te vergroten...

Welkom op DF.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#5
:wave: :rock:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatste tijd drugsgebruik sterk verminderd en ging eigenlijk stoppen met alles en zeker mn vriendin met speed. Nu hebben we vrijdag toch gekocht , maar enkele latten gedaan. Ik heb gezegd dat ik hem ging bijhouden tot binnen 2 weken voor dan gewoon op een feestje te doen. Want ik wil haar niet opzadelen met de last om het thuis te hebben liggen, nu ze na een jaar eindelijk wilt stoppen. Maar natuurlijk kan ik er nu niet afblijven :(
Op grote feestjes kan er toch een 2 -3 gram doorgaan trouwens
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
grammetje per weekend en vaak nog wel minder
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
0,0 gramm

ken het goedje niet...een aanrader???
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wil niemand aanzetten maar je wordt er snel, blits, en :hearteyes: van dus ja ... een aanrader.
:tearsofjoy:

gz
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#10
zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????

hier niet abnormaal eigenlijk
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klaara zei:
zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????

hier niet abnormaal eigenlijk
Klik om te vergroten...
Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is?
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Klaara zei:
zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????

hier niet abnormaal eigenlijk
Klik om te vergroten...
Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is?
Klik om te vergroten...
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klaara zei:
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
Klik om te vergroten...
Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Klaara zei:
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
Klik om te vergroten...
Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?
Klik om te vergroten...

wil ik ook wel even zien :rock: :P
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu je neus gesloopt is ga je maar je maag mollen
Erg dom, mja veel plezier :tearsofjoy:
Kom maar weer terug als je een maagzweer hebt
s
snapteLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou ik doen het al jaren en zie er echt ni zo erg uit hoor!!!!

vergelijkbaar met chemische peeling
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb ook tijden gehad dat ik weken achter elkaar mijn nachtrust op een hand kon tellen..
Heb me toen wel goed verzorgd, dus gewoon redelijk gegeten en gedronken..
Mensen zagen wel dat ik er wat vermoeid uit zag, ook al was ik dat dan natuurlijk niet dus het was niet echt opvallend..

Maarja, als je maanden/jaren elke dag pep gebruikt kan je lichaam nooit gezond zijn...Ook al zie je het misschien niet, maar van binnen word je gesloopt..

Dagelijks gebruik voor lange tijd is gewoon kut voor lichaam en geest, en bij de een valt het sneller op dan bij de ander..

Ik gebruik nu in 99% vd gevallen alleen in weekenden, en soms als ik het echt te gek heb gemaakt ook op zware maandagen..

Maar voor lange tijd elke dag zou ik mezelf gewoon echt niet aan kunnen doen..Uit een soort principe en zelfbeheersing..Nja jullie snappen wat ik bedoel :wink:

Nu pak ik nog een klein lijntje :hearteyes: knalpep, heb vakantie en nog genoeg leuke dingen voor de boeg de komende uren :rock:
K
KwekLid
01-01-2024, 00:00
#18
het was eerst wel iets van een gram per dag en in het weekend 10gram ofzo.. maaar laatste tijd niet echt bizar veel meer ivm vette klote troep laatste tijd word verkocht in regio Hoorn/Medemblik/Denhelder ( zal wel de verkeerde adressies hebben ) of andere plaatsen zien pep als een gewoon snuif middel maar wel gewoon willen slapen ofzo :confused: :confused: maja laatste tijd is het wat ik kan vinden alleen maar troep.

Maja heb nu wel een toppertje... niet echt moe op dit moment :rock:
l
likmekutLid
01-01-2024, 00:00
#19
As first: let niet op mijn nickname :)

Ik heb veel, erg veel verschillende drugs gebruikt. Verslaafd geraakt aan GHB, maar vorig jaar gestopt. Ik was 8 maanden clean, met behulp van medicijnen (antipsychotica en antidepressiva cq. seroquel en seroxat tegen stemmingsstoornis). Twee weken geleden wat speed genomen van de buren, voornamelijk omdat mijn dagstructuur vervelend begon te worden (07.00 op, 21.30-22.00 slapen); ga dagelijks veel naar school, maar heb door mijn Seroquel XR (500mg) weinig energie om het laat te maken in de avond!

Nu heb ik afgelopen woensdag 3 gram gehaald, na veel wikken, wegen, reflecteren en relativeren en heb er nu zo'n 1900mg van op denk ik (schatting). Ik moet er wel bij zeggen dat ik normaal blijf eten en vooral minimaal 6-8 uur per nacht slaap. Ik kan wel gewoon 'pauze' nemen; nachten doorhalen is ook niets voor mij, feestjes ook niet meer echt; just chilling!

Ik ben nu al weer zo'n 3 uur wakker, medicijnen ingenomen, maar snak dus naar energie die ik door caffeine ook niet krijg. Gisteren werd ik er trouwens op een duur gewoon rustig van. Misschien toch wel ADHD ipv MDS?! Anyway; ik vind het heerlijk, en velen die antipsychotica gebruiken met mij!

Nu dus nog 200mg in een capsule proppen en kijken wat het vandaag brengt. Als ik er juist geconcentreerd(er) van wordt, klop ik bij mijn psychiater aan dat ik misschien wel ADHD heb :tearsofjoy:

Fijn weekend iedereen :)
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Besef dat ik ECHT wel moet stoppen met door de week speed (en ghb) te nemen.. En heb dan ook die beslissing genomen.. En het moet en zal lukken, heeft alleen maar voordelen, denk ik toch..

peace !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."