#1
En hij is gebanned.

NexxtGen zei:Wow ik moet toch wel zeggen dat ik aardig schrik van wat sommigen hier wegstofzuigen.
Ik gebruik nu meer dan ooit in me leven, wat neer komt op ongeveer een gram per 3/4 weken, 2/1 keer per week en dat is voor iemand die normaal 1 keer in de maand gebruikt gruwelijk veel. Maar als ik zie dat sommige mensen gewoon fucking elke dag gebruiken... ik zou me dan echt zorgen maken om mijn hersentjes.

Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is?Klaara zei:zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????
hier niet abnormaal eigenlijk
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.ExceptionalInsight zei:Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is?Klaara zei:zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????
hier niet abnormaal eigenlijk
Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?Klaara zei:Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
ExceptionalInsight zei:Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?Klaara zei:Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
:P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."