Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Ik vind alcohol de grootste rot kater ever. Ik drink al lang geen alcohol meer. Van speed is de kater zo groot als de de hoeveelheid die je neemt.
Klik om te vergroten...
Ben ik helemaal met je eens, verschrikkelijk zo'n alcohol kater. Las laatst ergens de engelse term voor een mentale alcohol kater "hangxiety" woord beschrijft toch wel precies hoe ik een alcohol kater ervaar.. angstig ongerust en niet kunnen relativeren van gebeurtenissen.

OT: pep en een beetje wiet.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ik vind alcohol de grootste rot kater ever. Ik drink al lang geen alcohol meer. Van speed is de kater zo groot als de de hoeveelheid die je neemt.
Klik om te vergroten...
Precies hetzelfde. Ik drink nog wel alcohol maar echt dronken ben ik niet zo vaak meer. Ik vind de katers van pep een stuk minder erg..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
whitesugar zei:
Precies hetzelfde. Ik drink nog wel alcohol maar echt dronken ben ik niet zo vaak meer. Ik vind de katers van pep een stuk minder erg..
Klik om te vergroten...
Ik ben ook geen geheel onthouder hoor. Heb nu denk al 1,5 a 2 jaar geen alcohol op maar ik zeg niet dat ik nooit meer drink. 1 biertje als t warm is op een terras of een x een cocktail zal ik nog best eens doen. Maar dronken of teut nee, dat is me de kater niet waard.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uhm ongeveer twee gram per maand denk ik.
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#5
3 gram per week ongeveer. Eet veel en heb honger. Slapen vaak 1 nacht slecht andere dag normaal
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
30 mg in de laatste 5 jaar.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
10 gram op bijna 5 dagen en daarbij nog 1 a 2 gram coke. Veel te veel dus. Ik ga dan ook naar spoed vertrekken nu
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#8
pff op dit moment heb ik elke dag 2 weken lang speed gehad. nu werkt het niet meer bij mij. word er niks niet anders van. nu even een tijdje niks nemen en hopen dat het dan weer beetje aanslaat
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
passie zei:
pff op dit moment heb ik elke dag 2 weken lang speed gehad. nu werkt het niet meer bij mij. word er niks niet anders van. nu even een tijdje niks nemen en hopen dat het dan weer beetje aanslaat
Klik om te vergroten...

Mooie ontdekking toch dat je weet dat het niks is voor de lange termijn?
Zijn mensen die er lekker over doen dan 2 weken om dat uit te vinden.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik ongeveer een onsje per maand.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Ik gebruik ongeveer een onsje per maand.
Klik om te vergroten...
Nee, joh ben je mal. Was een (S) richting Carlitos!

Ik schat in zo'n 10 gram 3-FA per maand nu.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Nee, joh ben je mal. Was een (S) richting Carlitos!

Ik schat in zo'n 10 gram 3-FA per maand nu.
Klik om te vergroten...

Das ook best een hoeveelheid.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, klopt. Ben er ook zeker niet trots op.. Het is een laatste, grote hobbel die ik moet nemen om van mijn grootste verslavingen af te zijn gekomen. Wiet en alcohol is al gelukt. Nu nog de 3-FA en mogelijk de benzo’s. Maar ik denk dat ik de benzo’s mijn hele leven ga blijven slikken (de receptbenzo's dan).
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore_frk zei:
Ja, klopt. Ben er ook zeker niet trots op.. Het is een laatste, grote hobbel die ik moet nemen om van mijn grootste verslavingen af te zijn gekomen. Wiet en alcohol is al gelukt. Nu nog de 3-FA en mogelijk de benzo’s. Maar ik denk dat ik de benzo’s mijn hele leven ga blijven slikken (de receptbenzo's dan).
Klik om te vergroten...

Bang voor de withdrawl van de benzos of...?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Bang voor de withdrawl van de benzos of...?
Klik om te vergroten...
Absoluut niet. Het is me al meerdere malen gelukt om naar 0 te gaan. Met als ergste een 1 á 1,5 mg clonazolam per dag, cold turkey. Okee, dan zou ik niet meer willen, maar dat gebeurt ook niet.

Ik kom er nu steeds redelijk eenvoudig vanaf door eerst circa twee weken te taperen tot een veilige dagdosering. En dan cold turkey en even op de kiezen bijten. Heb ik drie dagen last en geen slaap van. Daarna gaat het heel snel in een stijgende lijn steeds beter.

Maar toch iedere keer weer beginnen.. Meestal nadat ik weer eens teveel coke heb gehad en in paniek raak. En dan sluipt het er altijd zo weer in..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore_frk zei:
Absoluut niet. Het is me al meerdere malen gelukt om naar 0 te gaan. Met als ergste een 1 á 1,5 mg clonazolam per dag, cold turkey. Okee, dan zou ik niet meer willen, maar dat gebeurt ook niet.

Ik kom er nu steeds redelijk eenvoudig vanaf door eerst circa twee weken te taperen tot een veilige dagdosering. En dan cold turkey en even op de kiezen bijten. Heb ik drie dagen last en geen slaap van. Daarna gaat het heel snel in een stijgende lijn steeds beter.

Maar toch iedere keer weer beginnen.. Meestal nadat ik weer eens teveel coke heb gehad en in paniek raak. En dan sluipt het er altijd zo weer in..
Klik om te vergroten...

Netjes. Als je het kan zou ik toch proberen volhouden. Ben er zelf niet bekend mee maar lees toch veel problemen met langdurig gebruik. Als ik 1 maal een benzo gebruik na benzo heb ik dagen erna anxiety rebound. Dat houd me tegen om niet meerdaags te nemen. Hahah die sos. Geniepig poeder Teveel = paniekfases. En laag doseren met dat spul is moeilijk. Mss wat minder halen dat helpt wel ^^.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Netjes. Als je het kan zou ik toch proberen volhouden. Ben er zelf niet bekend mee maar lees toch veel problemen met langdurig gebruik. Als ik 1 maal een benzo gebruik na benzo heb ik dagen erna anxiety rebound. Dat houd me tegen om niet meerdaags te nemen. Hahah die sos. Geniepig poeder Teveel = paniekfases. En laag doseren met dat spul is moeilijk. Mss wat minder halen dat helpt wel ^^.
Klik om te vergroten...
Ja, cocaïne is er ook één in het rijtje van de vrijwel overwonnen verslavingen.

Ik hou gewoon van amfetamine. Het was ook echt liefde op het eerste gezicht.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hardcore_frk zei:
Ja, cocaïne is er ook één in het rijtje van de vrijwel overwonnen verslavingen.

Ik hou gewoon van amfetamine. Het was ook echt liefde op het eerste gezicht.
Klik om te vergroten...

Goeie amfe is gewoon leuk voor recreatief of productief. Herken dat wel en dat is een grote valkuil bij mij daarom doe ik het nog amper. Coke stond ook in het rijtje met meerdere grammen per sessie. Nu met 0.3 ben ik soms al voldaan en maximaal 1 avond.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Goeie amfe is gewoon leuk voor recreatief of productief. Herken dat wel en dat is een grote valkuil bij mij daarom doe ik het nog amper. Coke stond ook in het rijtje met meerdere grammen per sessie. Nu met 0.3 ben ik soms al voldaan en maximaal 1 avond.
Klik om te vergroten...
Ik vind coke 7 van de 10 keer niet leuk en word er paranoïde en angstig van. Maar de 3 overige keren dat hij wel goed valt, zijn fantastisch. Dat maakt het in principe een lastige, maar ik heb 2 jaar geleden wel besloten (en gedaan) om dit echt nog maar sporadisch te doen. En alleen als ik weet dat mijn dealer een goede batch heeft.
u
uselessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.

Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven.
Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.

Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."