#1
Voorheen altijd op hardstyle feesten, daarna werd het weekend er regelmatig erbij gepakt. Ik eindige met 3 dagen lang speed gebruik achter elkaar. Toen ben ik maar gestopt. ![:sunglasses:]()
borderlijntje zei:Uren lang match the dots spelen! :P
MusicIsLife zei:borderlijntje zei:Uren lang match the dots spelen! :P
![]()
Zie je jezelf al zitten? Met je opengesperde ogen, knarskaak en je telefoon in je hand?
Haha nee grapje, dan zou je toch wel al een aardige dosis gehad moeten hebben
Deze 3 inderdaad. Het ligt aan het festival, maar sowieso staat muziek luisteren bovenaan. De ene keer ook dansen gedurende de hele avond, maar soms blijft het bij alleen praten (ook de hele avond).Dansen, muziek luisteren en praten![]()

Ik weet niet of iedereen dit ook zo heeft maar als ik pep doe word ik mega “autistisch” op het vlak van dingen optimaliseren/efficiënter maken die me al heel lang storen in mijn leven.
Haha ja inderdaad, nuchter doe ik dit ook al.
Mijn vriendin kent me ook als “de dromer” zo’n beetje.
Uitdaging is vaak dat ik niet echt zin heb om al die dingen echt te DOEN, totdat ik pep doe natuurlijk.
Vanaf dan ben ik een hyperefficiënte machine lol
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."