Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

Wat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

303 antwoorden
95 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lake zei:
Ik blijf even van de pep af denk ik..
Klik om te vergroten...
me2 :)
D
D-LiCiOuSLid
01-01-2024, 00:00
#2
Seksen staat bij mij ook op 1!!
Ik doe niets liever dan dat met men schatje!
Hij doet ook natuurlijk niets liever , een hele nacht lekker doorgaan!
Wie zegt daar nou nee tegen ?? :sunglasses:
Mijn schatje is daar non-stop in, echt wel heerlijk.
Op 2 staat tetteren , ik kan men mond nauwelijks houden als ik wat te veel op heb.
En zolang dat niemand zegt dat ik zaag, ga ik maar door en door en ..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
MotorheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brommer rijden :sunglasses:
S
SterrehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekenen, kleuren, schrijven en op de computer bezig zijn.
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
UREN lang forums leze of lekker warm douche :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Muziek maken, of andere bezigheden waarbij je creatief en productief bezig bent.
b
bobbyzLid
01-01-2024, 00:00
#7
kletsen, wandellen, muziek luistere meezingen :grin: , filosoferen
F
FluffyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo mensen, ik ben al drie jaar bijna dagelijk consument van speed en ritalin. Ik ben er absoluut niet trots op en probeer sinds een half jaar dan ook te stoppen danwel te minderen, maar dat is eenvoudiger gezegd dan gedaan. : Het minderen is wel al gelukt, en mijn streven is het beperken tot helemaal niets of hooguit eens in de paar maanden ofzo. Het lijkt me leuk om eens wat reacties te krijgen van mensen die dit herkennen en die ook proberen te stoppen. Alvast bedankt!
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dansen :grin:.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
staren naar de tv
een joint rollen en knallen en ondertussen muziek op
en heerlijk weg trippen.
echt een zalige combi '' wiet en speed ''
:stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alles is wel leuk, maar muziek luisteren en ouwehoeren toch wel het leukst (:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Babbak zei:
Autorijden :grin:
Voordat we een eindweg beren naar een feestje vind ik het lekkerst om een lijn te pakken. Kan me dan goed concentreren op de weg :) TIP voor de mensen die in slaap vallen probeer het ook eens.
Klik om te vergroten...

Komt me heel bekend voor. Alleen vanuit de passagierszetel dan. :grin:
S
Smokeweed4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Indd, gewoon lekker chillen & 't liefst met een blowtje erbij, muziekje en een fles water :grin: Nu ook weer lekker aan 't computeren met me vanzelf kauwende kaken op mijn kaugompje hahah lekkerrrr hooor :hearteyes:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sex , zowel met een lekkere chick als solo (met behulp van een fleshlight dan :wink:)

Hardcore/Terror beluisteren en erop los gaan !
Praten en filosoferen of ook vooral : een trip down memory lane nemen, herinneringen bovenhalen dus ....
Op het internet surfen
G
GastBizarreLid
01-01-2024, 00:00
#15
(Als het warm weer is tenminste)

Nutteloze-doelloze en veel te lange wandelingen maken met een paar mensen en dan gewoon heel de tijd praten over vanalles en nog wat, muziekje & sigaret erbij en meer is er niet nodig voor mij! Tijdens die lange tochtjes leer je toch pas echt je vrienden door en door te kennen vind ik.. :smoke: :grin:

Grtz! :sunglasses:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#16
GastBizarre zei:
(Als het warm weer is tenminste)

Nutteloze-doelloze en veel te lange wandelingen maken met een paar mensen en dan gewoon heel de tijd praten over vanalles en nog wat, muziekje & sigaret erbij en meer is er niet nodig voor mij! Tijdens die lange tochtjes leer je toch pas echt je vrienden door en door te kennen vind ik.. :smoke: :grin:

Grtz! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Je praat dan inderdaad over een heleboel dingen en je gaat er steeds ook enorm diep op in! Zo heb ik inderdaad mensen al beter leren kennen en een andere kant van hen gezien :grin:
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat is verschillend.1 dag wakker sex ,computer,en veel tetteren .2 dagen ong. hetzelfde maar 3 dagen wakker heleboel dingen tegelijk doen . nee niet tegelijk eigenlijk maar van de hak op de tak. ik moet even een stroommeter pakken om iets door te meten bijv. maar dan ben ik even later al de sleutelhangers die in huis rondslingeren bij elkaar aan het zoeken.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Luisteren naar Biertje & nep-vogelnestjes maken van gras. :hearteyes:






:openmouth:
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als we onder maten kunnen chillen dan zijn het nutteloze gesprekken voeren tot rare geluidjes maken.

Als ik alleen speed tot me neem( wat wel is kan gebeuren) Een dialoog aangaan met mn alter ego, maar hangt er vanaf hoelang ik dan wel wakker ben.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
GastBizarre zei:
(Als het warm weer is tenminste)

Nutteloze-doelloze en veel te lange wandelingen maken met een paar mensen en dan gewoon heel de tijd praten over vanalles en nog wat, muziekje & sigaret erbij en meer is er niet nodig voor mij! Tijdens die lange tochtjes leer je toch pas echt je vrienden door en door te kennen vind ik.. :smoke: :grin:
Klik om te vergroten...

Juist.. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."