Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha ja klopt! Nu meer zo gehyped maar toch chill snap je? Wanneer heb je laatst lijntje gedaan?"
"Hahaa die voorlaatste paragraaf is zalig Ken het goed genoeg, behalve dat halfuur naschokken, dat is wat moeilijk als man hehe"
"Haha sorry maar was een echte LOL toen ik dit las want je verwacht zoân random reactie niet dadelijk nog lijntje bij doen om goed te gaan. Nu op het forum hier alles lezen en beetje socialisen via chat"
"ZifĂ´t zei: ( hoe krijg ik de notifcatie aan? Krijg nooit meldingen!) Klik om te vergroten... Je klikt bovenaan de pagina op je profiel en dan op âMeldingenâ en dan kan je de meldingen aan of uitvinken"
"ZifĂ´t zei: H Heb ik gedaan. Toch niks Klik om te vergroten... Raar? Heeft bij mij wel gewerkt, krijg dan zoân tekstboxâje op mijn iphone scherm en een rood cijfer ivm de meldingen bovenaan bij forum of conversaties"
"ZifĂ´t zei: Kr Krijg ook geluid daarbij? Klik om te vergroten... Geen flauw idee, vriendin slaapt dus ga geen geluid aanzetten maar die pop-up van de melding is klote irritant dus je kan zelfs met gsm er niet overheen kijken haha"
"VlotteSpeed zei: 45minuten geleden ook lekker bommetje genomen, stuk gezelliger dat er wat mensen meedoen. Ik ga momenteel op goeie snelheid, iemand anders die ook rap gaat? Klik om te vergroten... Nu lijntje leggen en dan ga ik als een raket denk ik hahaha"
"Mijn favoriete dingen om te doen op pep: Chatten, meestal âtoevallig en enthousiastâ met mensen op Messenger in de vroege uren haha Masturberen of porno kijken, word niet zo snel heel hard maar eenmaal als het zo ver is blijf ik uren porno kijken lol Lezen, deze amazing forums af gaan en mensen hun ervaringen lezen. Of soms boeken die ik al veel te lang uitstel of maar 3/4de heb uitgelezen. Schoonmaken, opruimen, de keuken is meestal zeer tevreden nadat ik pep doe. Alsook mijn vriendin als ze âs ochtends ontdekt dat ik 2 hele wasmanden gestrijkt heb âomdat jij al zoveel doet en dan heb je nu meer tijd om te relaxenâ. Rekeningen betalen en boekhouding op orde stellen. Ik weet niet of iedereen dit ook zo heeft maar als ik pep doe word ik mega âautistischâ op het vlak van dingen optimaliseren/efficiĂŤnter maken die me al heel lang storen in mijn leven. Zo heb ik eens mijn rekeningen nagekeken en berekend hoeveel ik aan water, elektriciteit en internet uitgeef per jaar en dan betere leveranciers gezocht. Zo even paar honderd euro per jaar bespaart, proud moments on speed"
"Haha ja inderdaad, nuchter doe ik dit ook al. Mijn vriendin kent me ook als âde dromerâ zoân beetje. Uitdaging is vaak dat ik niet echt zin heb om al die dingen echt te DOEN, totdat ik pep doe natuurlijk. Vanaf dan ben ik een hyperefficiĂŤnte machine lol"