Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

Wat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

303 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie zegt dat ik er aan herinnerd wilde worden. :angry:



:grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
counterstrikert zei:
vooral Counter Strike source
Klik om te vergroten...

:rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
Wie zegt dat ik er aan herinnerd wilde worden. :angry:



:grin:
Klik om te vergroten...
:P

Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.

:smilingimp:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Wow, dat was ik helemaal vergeten! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ik dacht precies hetzelfde toen ik die foto zag, ik wilde gelijk mijn map van die dag openen en de rest ook bekijken :grin:
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#5
• muziek luisteren of uitgaan
• uren kletsen over ALLES
• wandelen
• opruimen, schoonmaken en dingen regelen
• seks, of uren porno kijken en mastruberen hahah
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Praten met iemand die op dezelfde frequentie zit als mij o.i.v. speed is ook fenomenaal ! :hearteyes:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Papieren treintjes die je over hebt van een treinbedrijf gaan vouwen is ook fantasisch! :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aalpoepert zei:
Petrovic heeft deze gesloten omdat we dit topic al hadden zei die.. Maar dat andere topic was veel ouder! Had 'ie beter dit topic kunnen sluiten :P
Klik om te vergroten...

Maar dit wat actiever, dus hij heeft de goeie gesloten m.i. :)

OT: poetsen, de hele hut en natuurlijk uitgaan/stappen/nachtwandelingen maken
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Doen, doen en doen!!!

Seks.. :hearteyes:
Praten, praten en nog eens praten..
Plannen..
Schoonmaken..
Opruimen..

:grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Praten met iemand die op dezelfde frequentie zit als mij o.i.v. speed is ook fenomenaal ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat is altijd fijn, om met iemand te praten die op de zelfde frequentie zit.. :grin: :wink: :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Photoshoppen is ook wel leuk merk ik
m
misantropieLid
01-01-2024, 00:00
#12
naar school gaan.
Dan heb ik altijd zoveel zin om goed op te letten. ik heb vorig jaar een trimester regelmatig pep gebruikt en de commentaren van gedrag zijn gewoon duizend keer beter dan die andere 2 trimesters. Men punten in ieder geval ook. Studeren hoort er dus ook bij
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
Praten met iemand die op dezelfde frequentie zit als mij o.i.v. speed is ook fenomenaal ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat is altijd fijn, om met iemand te praten die op de zelfde frequentie zit.. :grin: :wink: :wink:
Klik om te vergroten...

Welke frequentie ook al weer, ik zit op de verkeerde denk ik?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zit denk ik ook op een weinig gebruikte frequentie :(
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#15
clockcable zei:
Ik zit denk ik ook op een weinig gebruikte frequentie :(
Klik om te vergroten...

Je bent niet de enige :tongueout:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Avondje uit je pan gaan bij Armin Only :mrgreen:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
op de pep op de sjanstour gaan is ook altijd geweldig
r
ridder.debartLid
01-01-2024, 00:00
#18
IK? THE SMACKER: knarsen op de tanden en de knauwen op de lippen, aan het slakkenkot zitten - partijtje 'looser at the bar' spelen, luiseteren naar Billy Ocean in een rode Honda Civic(automatik), noordwaarts gaan, langlaufen in Zwitserland, Mensen op de zenuwen werken met m'n geriddel en gesmack :rockband: .
Vandaag betrof het banana-S, dit is wel spek voor mijn bek. zit reeds 14 jaar in de sniffinbizznizzz, ben momenteel bezig met een kuur. Iedereen in mijn nabijheid wordt meegesleurd in een opwaartse spiraal van drank, S en geleuter. Waarom? Zal me worst wezen - SNUIVEEUUUH? WHITE POWDER.

you know i'm born to loose
and sniffing is for fools
but that's the way i like it, baby
i dont wanna live forever
and don't forget the dope man!
the ace of spades
the ace of spades

Te veel banana snuive, da kan fataal blijke
da's lijk in t kaske van den eletriek zeike


one day i fly away
Baltimore, Nevada, Arizona
i've seen it all


Gimme, gimme, gimme
Gimme some more
don't ask what for


My name is robby
i live on the second floor
I sniff anything
just don't ask me what it was
just don't ask me what it''s for


O kleine onooglijke witte korrels
zo vol van toverkracht
het labo schenkt u ons
Lazare zij geprezen


leef je leven
droom je dromen
hakke die baaren


de witte, 33
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alles in de gaten houden, elk hoekje in elk raam wat naar de straat gericht is, omdat daar misschien weleens de buurman met een verrekijker zou kunnen zitten! Te relax :beer:
Je snapt wel dat dat gewoon kut is als je, net als ik, tegenwoordig altijd heb dat alles de hele avond en nacht leuk is geweest en dat wanneer je uiteindelijk alleen in een stoel zit, je paranoia wordt. Iedere keer weer ellendig, maar heb het inmiddels dusdanig vaak meegemaakt dat ik het tegenwoordig vet vind om overal (we hebben een grote heg naast het huis staan waar ik dan iedere keer gedesillusioneerd naar kijk met een nuchtere blik the day after) in bomen en struiken patronen van gezichten in te verzinnen. Ik haal het soms in mn hoofd dat ze met een hartslagmeter aan de muur hangen. Terwijl die dingen (nog) niet eens bestaan! Meestal zuip ik me dan een stuk in de kraag want dan kan ik er nog om lachen, heb weleens "bewust" zo'n nacht meegemaakt, daar is politie bij geweest... eigenlijk niet goed, maar het is duivels spul. Als je net als ik niet meer wekelijks maar kwartaalderlijks gebruikt, kan niets op tegen de rush vaan goeie snaaaas. Wat dat spul kan is ongelofelijk. Zonder goede speed hadden we nu misschien zelfs wel de snelweg nie, want het masterplan om goede wegen te leggen en andere zaken cq infrastructuur, zijn bedacht door Adolf Hitler. En aangezien die gast iedere dag van een verse spuit pervitin (metamfetamine) werd voorzien door zijn arts, werd zn verstand iedere keer weer geboost om enerzijds geniale ideeën en anderzijds duivelse te bedenken. Het is de ziekste motherfucker ooit geweest op deze schriele aardbol, maar hij had zondermeer een hoog IQ. Hoog IQ + Snaas = Supermannenstylo jeweet
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ridder.debart zei:
IK? THE SMACKER: knarsen op de tanden en de knauwen op de lippen, aan het slakkenkot zitten - partijtje 'looser at the bar' spelen, luiseteren naar Billy Ocean in een rode Honda Civic(automatik), noordwaarts gaan, langlaufen in Zwitserland, Mensen op de zenuwen werken met m'n geriddel en gesmack :rockband: .
Vandaag betrof het banana-S, dit is wel spek voor mijn bek. zit reeds 14 jaar in de sniffinbizznizzz, ben momenteel bezig met een kuur. Iedereen in mijn nabijheid wordt meegesleurd in een opwaartse spiraal van drank, S en geleuter. Waarom? Zal me worst wezen - SNUIVEEUUUH? WHITE POWDER.

you know i'm born to loose
and sniffing is for fools
but that's the way i like it, baby
i dont wanna live forever
and don't forget the dope man!
the ace of spades
the ace of spades

Te veel banana snuive, da kan fataal blijke
da's lijk in t kaske van den eletriek zeike


one day i fly away
Baltimore, Nevada, Arizona
i've seen it all


Gimme, gimme, gimme
Gimme some more
don't ask what for


My name is robby
i live on the second floor
I sniff anything
just don't ask me what it was
just don't ask me what it''s for


O kleine onooglijke witte korrels
zo vol van toverkracht
het labo schenkt u ons
Lazare zij geprezen


leef je leven
droom je dromen
hakke die baaren


de witte, 33
Klik om te vergroten...


Zo te lezen gaat het goed met je :openmouth: :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...111213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."