#1
Van zo'n 'geleerde uitleg word ik stande pede terug nuchter ![:openmouth:]()
Deze 3 inderdaad. Het ligt aan het festival, maar sowieso staat muziek luisteren bovenaan. De ene keer ook dansen gedurende de hele avond, maar soms blijft het bij alleen praten (ook de hele avond).Dansen, muziek luisteren en praten![]()

Ik weet niet of iedereen dit ook zo heeft maar als ik pep doe word ik mega “autistisch” op het vlak van dingen optimaliseren/efficiënter maken die me al heel lang storen in mijn leven.
Haha ja inderdaad, nuchter doe ik dit ook al.
Mijn vriendin kent me ook als “de dromer” zo’n beetje.
Uitdaging is vaak dat ik niet echt zin heb om al die dingen echt te DOEN, totdat ik pep doe natuurlijk.
Vanaf dan ben ik een hyperefficiënte machine lol
Dit lijkt mij echt het vreselijkste om mee te maken, helemaal in een rustige setting, alleen. Dat die bass aardig hoog mag, kan ik me in vinden inderdaad. Die moet gewoon altijd standje terror als de omgeving niet gaat zeuren.DIE BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELEN.
muziek pompen tot je er gek van word, dan neuken of rukken en plafondienst houden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."