Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

Bommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

120 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
B
BombLid
01-01-2024, 00:00
#1
rotten je tanden dan ook niet zienderogen weg, als je dat gaan drinken?
J
Jack The DipperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een bommetje heb ik nog nooit gedaan, maar nasaal wil het er best in... alhoewel ik nog weet wat ik nou van die speed moet denken. Heb t nu al een paar maanden af en aan in het weekend (en heel soms doordeweeks) genomen in verschillende situaties. Enerzijds vind ik t wel chill, maar ik ben erachter gekomen dat ik met de juiste hoeveelheden heel goed en soms zelfs nuttuig gebruik maak van pep. Anderzijds ben ik er een keer, naar eigen mening, net iets te lang mee doorgegaan dus vandaar ook dat ik het vrij bewust weet te gebruiken denk ik. Zo is het overigens met bijna alles gegaan, eerst snel een keer de grens opzoeken, daarna alleen maar met het hoofd nemen.

Ik gebruik wel meer drugs, voornamelijk in het weekend (ong 2a3x p. m )en ik heb denk ik een vrij goede manier gevonden om van alles te doen zonder dat ik hieraan verslaafd raak of heel vertiefd van raak erna.

Maargoed, dat was even offtopic..sorry. Dus bommetjes zijn aan te raden? In een vloeitje vouwen en knallen... :mrgreen:
L
LhasaLid
01-01-2024, 00:00
#3
als gesnoven heb dan heb ik het idee dat mensen het kunnen zien en dan wil ik er steeds wat bij
als een bommetje gehad heb dan heb ik niet het idee dat mensen het kunnen zien maar na poosje bommetjes heb ik last van me maag

moeilijk kiezen, ligt ook aan t moment
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
hele nacht bommetjes liggen nemen verergert de brakheid in mijn lichaam ook en als je echt doorsnooof de misselijkheid ook... :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snuif 't liefste, dan kan ik het beter dosseren, werkt het sneller en het gevoel van inslaan is intenser. Ik hou zo van die eerste rush na mijn eerste lijntje :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: !!!!!
Heb in het verleden wel bommetjes geslikt, maar daar kreeg ik op den duur een maagzweer van.... :( . Dat was helemaaaaaal niet fijn!!!
A
ABC No JaneiroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het laatste jaar wordt je na aankoop van vers spul bijna gedwongen een bom te droppen aangezien speed de vorm van vettte tandpasta heeft aangenomen. Dit is te wijten aan het spul waarmee m'n de amphetamine mengt. (hierop zijn heel wat varianten) En de mogelijkheid om grote hoeveel hede makkelijker op zich te dragen.

Doch toen ik na het drogen van zo'n 10 gr natte pap mocht constateren dat het spul zich in het plastic van het cd doosje, waarop het lag te drogen gebeten had, als was het zwavelzuur.

Bommetjes leken me zeker dus géén goed idee voor je je spul (indien het zulk een pap is) éérst te drogen en dan te droppen.

or upgrade your noses folks
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Quote van mezelf in andere thread.

Phreakingout zei:
Bommetje genomen om 0:00.. Hij gaat lekker zullen we maar zeggen.

Toch wel veel intenser als een lijn inderdaad, en je staat echt meteen strak zeg maar. Dus niet met lijnen pas na een nachtje doorhalen of zo.

Maar toch mis ik "het ritueeltje" van snuiven, en dat lekkere branderige gevoel in je neus.. :wink:
Klik om te vergroten...

Denk dat ik voortaan toch wel de "reguliere" manier aanhou. Is toch net even fijner. Heb ook een lichte misselijkheid namelijk wat waarschijnlijk daardoor komt, omdat het niet het fijnste spul is om in je maag te hebben natuurlijk.
e
edgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik neem altijd een bommetje.
Eerst eet ik altijd iets. Ik weet niet of het iets uithaald, maar heb nog nooit last van de maag gehad.
E
EuphoriaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb alleen nog maar speed gesnoven, ik heb een speciaal dingetje voor en dat is hardstikke simpel ( waarschijnlijk zullen meerdere die wel hebben ?) Maar hoeveel moet je in zo'n bommetje doen? En het is toch in een stukje vloei?
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben van mening dat je pep moet snuiven en niet moet slikken. Ik heb het ook altijd gesnoven. Met snuiven kun je ook veel beter doseren en verder wat het belangrijkste motief moet zijn om speed te snuiven en niet te slikken is je maag. De gevolgen en schade voor je maag zijn veel ernstiger als je het slikt dan de schade die het snuiven aan je neus aanricht..

dus mensen ...................//
l
lijpveterLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik word van bommetjes altijd eerst een paar uurtjes slaaperig en misselijk maar met een paar lijntjes begin ik me na een kwatiertje al helemaal fit te voelen. Maar is wel smerig ja gewoon van te voren een paar potten bier drinken dan proef je de smaak ook haast niet meer :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#12
hé, lol, ik krijg al een rush van het sluipen naar een toilet, die deur zo rap mogelijk dicht gooien, die wc bril naar beneden dat sailtje opengooien, een smak shit op dat deksel lekker graaien en lijn leggen en dan hmmmm HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

veel beter als gwn hups binnengooien en w8n...
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zelf altijd gesnoven, nooit een bommetje gedaan. Mijn vraag is: Hoeveel stop je in een bommetje, net zo veel als dat je snuift?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja, lijkt me logisch ?
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#15
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...

Zo logisch is dat niet. Heb je wel eens geprobeerd dezelfde hoeveelheid coke te slikken als dat je snuift? Heeft namelijk GEEN effect.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#16
zaagmans zei:
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...

Zo logisch is dat niet. Heb je wel eens geprobeerd dezelfde hoeveelheid coke te slikken als dat je snuift? Heeft namelijk GEEN effect.
Klik om te vergroten...

volgens mij hadden we het over speed ?
en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten...

tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn

antwoord speedlijn = werkt vlugger, komt harder aan, is rapper voorbij
PUNT
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#17
DjTrips zei:
["]
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...


en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten...

tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn
Klik om te vergroten...

wat een onzin
tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt,
maar doe ff niet zo tof joh,
daar prikken mensen zo doorheen
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#18
speedkills zei:
DjTrips zei:
["]
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...


en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten...

tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn
Klik om te vergroten...

wat een onzin
tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt,
maar doe ff niet zo tof joh,
daar prikken mensen zo doorheen
Klik om te vergroten...

daar prikken mensen zo doorheen ???
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
speedkills zei:
bommen!

beter, langer, heftiger, intenser.
Klik om te vergroten...

amen
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#20
DjTrips zei:
speedkills zei:
DjTrips zei:
["]
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...


en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten...

tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn
Klik om te vergroten...

wat een onzin
tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt,
maar doe ff niet zo tof joh,
daar prikken mensen zo doorheen
Klik om te vergroten...

daar prikken mensen zo doorheen ???
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Als je cocaine slikt metaboliseert je lichaam de coke in diverse andere chemicalien. Heeft dus geen zin. Je zou er bovendien erg van moeten kotsen en aan de diaree raken.

Echt lachen je uitleg en je weet inderdaad echt niet waar je het over hebt. Of laat me even je bron zien?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."