Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

Bommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

120 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
e
edgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem altijd een bommetje.
Eerst eet ik altijd iets. Ik weet niet of het iets uithaald, maar heb nog nooit last van de maag gehad.
E
EuphoriaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb alleen nog maar speed gesnoven, ik heb een speciaal dingetje voor en dat is hardstikke simpel ( waarschijnlijk zullen meerdere die wel hebben ?) Maar hoeveel moet je in zo'n bommetje doen? En het is toch in een stukje vloei?
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben van mening dat je pep moet snuiven en niet moet slikken. Ik heb het ook altijd gesnoven. Met snuiven kun je ook veel beter doseren en verder wat het belangrijkste motief moet zijn om speed te snuiven en niet te slikken is je maag. De gevolgen en schade voor je maag zijn veel ernstiger als je het slikt dan de schade die het snuiven aan je neus aanricht..

dus mensen ...................//
d
dennisk4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor een lekkere werking van de amfetemine,
los je het op(ongeveer een halve gram)in glas
met een klein beetje heet water.Je gebruikt heet water,
omdat de amfetemine zich daar goed in laat oplossen.
Drink het glas leeg,en spoel het daarna voor de smaak
en voor het eventueel achter blijven van kleine restjes
amfetemine na met een drankje na keuze.
Niks geen maagklachten!!
Enjoy!!
E
EuphoriaLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dat heeft ook hetzeflde effect?
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
dennisk4 zei:
Voor een lekkere werking van de amfetemine,
los je het op(ongeveer een halve gram)in glas
met een klein beetje heet water.Je gebruikt heet water,
omdat de amfetemine zich daar goed in laat oplossen.
Drink het glas leeg,en spoel het daarna voor de smaak
en voor het eventueel achter blijven van kleine restjes
amfetemine na met een drankje na keuze.
Niks geen maagklachten!!
Enjoy!!
Klik om te vergroten...

Klinkt erg lekker, ben er ook wel van overtuigd dat dit een goede manier is om het in je lichaam goed te laten opnemen. Maar is een halve gram niet een beetje veel?
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een bommetje, dat heb ik 1 keer gedaan en was de eerste, maar ook de laatste keer!
Was wel in combinatie met andere drugs, maar het viel niet zo goed bij mij - sloeg te hard in en had 4 dagen later nog trillende handen :/
f
fooraapLid
01-01-2024, 00:00
#8
wist je dat ik harder ga van bommetjes dan van snuiven?:)
snuiven maakt je neus kapot en zie je er zeker uit als een junk:d
D
DenzellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuifje, al is het maar voor het ritueel. :mrgreen:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
bommetje lijkt me zeer handig in het uitgaansleven, je haalt niet je neus op, je hoeft niet naar de wc

ik heb 1x pep gesnoven in mijn leven en die pijn in mn neus vond ik nou niet echt fijn, dus als ik het ooit nog eens doe ga ik gewoon een bommetje droppen

ben erg benieuwd.. :)
K
KamiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doe meestal allebei op een avond,, Snuiven is gewoon leuker om te doen,, en het bommetje werkt harder,, Dus waarom zou je kiezen !?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
bommen los!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
dennisk4 zei:
Voor een lekkere werking van de amfetemine,
los je het op(ongeveer een halve gram)in glas
met een klein beetje heet water.Je gebruikt heet water,
omdat de amfetemine zich daar goed in laat oplossen.
Drink het glas leeg,en spoel het daarna voor de smaak
en voor het eventueel achter blijven van kleine restjes
amfetemine na met een drankje na keuze.
Niks geen maagklachten!!
Enjoy!!
Klik om te vergroten...

Pffff, een halve gram in 1x opdrinken lijkt me wel wat heftig (voor mijn hart) eigenlijk.... Of bedoel je dat je gewoon steeds een klein slokje neemt??
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
De meeste mensen gebruiken vloeitjes, of capsules die te koop zijn bij de smartshop. Beide kosten geen flikker, ik zou voor de capsules gaan :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nick de Neger zei:
Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalen :mrgreen: Plus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet :beer:
Klik om te vergroten...

hoe voel je of je genoeg hebt gehad of meer moet nemen?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enesteene zei:
Nick de Neger zei:
Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalen :mrgreen: Plus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet :beer:
Klik om te vergroten...

hoe voel je of je genoeg hebt gehad of meer moet nemen?
Klik om te vergroten...
Als je een keer teveel genomen hebt weet je welk gevoel net daarvoor zit :wave:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuiven ,

Mh , kan je hier nog een poll bij maken?
Kan je beter de reslutaten zien ..
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een lijntje. Bij bommetjes gooi ik er vaak teveel in en dan gaat het voor mij te hard.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ook snuiven. van het hakken en lijntje leggen word ik al rustig :)
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#20
doe/deed beiden wel, maar mijn voorkeur gaat toch naar snuiven, voornamelijk omdat ik na het feest en thuis gekomen toch wel wil slapen.
Bij snuiven gaat dat vrij makkelijk bij mij... bommetjes vergeet het maar.

Ook het gevoel van die lijn leggen en tot je nemen blijft speciaal :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."