strawberry_colada zei:
Snuiven.
Ik krijg al krampen als ik die indringende geur van speed nog maar ruik, je kan je wel al voorstellen wat het dan met mijn maag doet als ik een bommetje neem...
Ik vind het versnijden en het leggen van een lijntje bovendien best een leuke bezigheid.
Het is het eerste wat ik doe 's morgens.
Het eerste wat je doet? echt waar? Zou je er niet verstandig aan doen eerst even lekker een douche te nemen, te ontbijten en wat vruchtensap drinken en dan...
Ach ja, weet je natuurlijk zelf ook wel
![:wink:]()
Mss helpt het als dit ook tegen je gezegd wordt
Ontopic:
Vind snuiven de meest relaxe manier, al heb ik nooit een bommetje geprobeerd, en dat komt omdat ik dat nou juist altijd zo vervelend vond bij het gebruik van Ephedra. Zo'n ranzige dikke capsule glijd niet zo lekker je keel door :P
Weet overigens niet wat voor mij een beter effect zou hebben, weet dat Ephedra's iig soms nog harder aankomen dan een paar dikke lijnen speed, dus ik zou het eigenlijk eens moeten proberen!
Weet iemand of 2 gemiddelde lijnen (3 centimeter lang, 3 mm breed) genoeg is om wat van te voelen bij orala gebruik (ik zou daar een ephedra capsule voor leeghalen, en die zou daarna voor ongeveer 1/7e gevuld zijn..)
Schat dat mijn pep op ongeveer 30-40% amphetamine zit.