Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

Bommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

120 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuiven.
Ik krijg al krampen als ik die indringende geur van speed nog maar ruik, je kan je wel al voorstellen wat het dan met mijn maag doet als ik een bommetje neem...

Ik vind het versnijden en het leggen van een lijntje bovendien best een leuke bezigheid.
Het is het eerste wat ik doe 's morgens.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
strawberry_colada zei:
Snuiven.
Ik krijg al krampen als ik die indringende geur van speed nog maar ruik, je kan je wel al voorstellen wat het dan met mijn maag doet als ik een bommetje neem...

Ik vind het versnijden en het leggen van een lijntje bovendien best een leuke bezigheid.
Het is het eerste wat ik doe 's morgens.
Klik om te vergroten...


Het eerste wat je doet? echt waar? Zou je er niet verstandig aan doen eerst even lekker een douche te nemen, te ontbijten en wat vruchtensap drinken en dan...

Ach ja, weet je natuurlijk zelf ook wel :wink: Mss helpt het als dit ook tegen je gezegd wordt :sunglasses:

Ontopic:

Vind snuiven de meest relaxe manier, al heb ik nooit een bommetje geprobeerd, en dat komt omdat ik dat nou juist altijd zo vervelend vond bij het gebruik van Ephedra. Zo'n ranzige dikke capsule glijd niet zo lekker je keel door :P

Weet overigens niet wat voor mij een beter effect zou hebben, weet dat Ephedra's iig soms nog harder aankomen dan een paar dikke lijnen speed, dus ik zou het eigenlijk eens moeten proberen!

Weet iemand of 2 gemiddelde lijnen (3 centimeter lang, 3 mm breed) genoeg is om wat van te voelen bij orala gebruik (ik zou daar een ephedra capsule voor leeghalen, en die zou daarna voor ongeveer 1/7e gevuld zijn..)

Schat dat mijn pep op ongeveer 30-40% amphetamine zit.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow ik ben echt een mietje vergeleken met de rest hier op het forum!! :grin:

Heb nu zo'n 6 keer speed gebruikt en altijd met bommetjes. Ik trek het gewoon niet om iets door m'n neus te gaan halen. Voel me dan echt te junkie. (Hierdoor zal ik ook nooit coke nemen) :wave:

Maar bommetjes zijn chill, geen gedoe op de wc met lijntjes leggen e.d. Mijn bommetjes zijn echt mieterig weinig haha :tearsofjoy: Ik heb klein weegschaaltje en weeg het af op 100 mg per bommetje (exclusief de capsule want die weegt 0,07) en als ik er dan drie op heb (elke twee a drie uur, eentje) dan ga ik als een trein! Mijn bommetjes doe ik in een vloeitje. Bij mij werken de bommetjes na 10 minuten al, soms zelfs korter. Ik heb dat altijd gehad met drugs, ook met pillen meteen 5 a 10 minuten daarna voel ik het. Meer trekt m'n lichaam ook echt niet trouwens. Oh ja de eerst twee keren had ik bommetjes van 50 mg haha. Ik ben echt een nerd. :P En ik heb ook altijd dat heerlijke love gevoel zoals bij MDMA maar het voelt echter dan bij MDMA.

Dat is dus mijn ervaring...Laatste keer was echt fantastisch bij Awakenings!!!!
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
strawberry_colada zei:
Snuiven.
Ik krijg al krampen als ik die indringende geur van speed nog maar ruik, je kan je wel al voorstellen wat het dan met mijn maag doet als ik een bommetje neem...

Ik vind het versnijden en het leggen van een lijntje bovendien best een leuke bezigheid.
Het is het eerste wat ik doe 's morgens.
Klik om te vergroten...


Het eerste wat je doet? echt waar? Zou je er niet verstandig aan doen eerst even lekker een douche te nemen, te ontbijten en wat vruchtensap drinken en dan...

Ach ja, weet je natuurlijk zelf ook wel :wink: Mss helpt het als dit ook tegen je gezegd wordt :sunglasses:

Ontopic:

Vind snuiven de meest relaxe manier, al heb ik nooit een bommetje geprobeerd, en dat komt omdat ik dat nou juist altijd zo vervelend vond bij het gebruik van Ephedra. Zo'n ranzige dikke capsule glijd niet zo lekker je keel door :P

Weet overigens niet wat voor mij een beter effect zou hebben, weet dat Ephedra's iig soms nog harder aankomen dan een paar dikke lijnen speed, dus ik zou het eigenlijk eens moeten proberen!

Weet iemand of 2 gemiddelde lijnen (3 centimeter lang, 3 mm breed) genoeg is om wat van te voelen bij orala gebruik (ik zou daar een ephedra capsule voor leeghalen, en die zou daarna voor ongeveer 1/7e gevuld zijn..)

Schat dat mijn pep op ongeveer 30-40% amphetamine zit.
Klik om te vergroten...

Ik zou er iets meer in gooien.... 'k weet niet hoe goed je lichaam zich verweert tegen de pep en hoe goede kwaliteit het is, maar ik doe meestal ruim een kwart meer dan een lijn in een bom...
+/- 120-150mg in een bom in de ochtend bij goede pep is gewoon lekker bij kutpep toch minstens een halve gram (misschien een beetje overdreven?).
s
sjors en sjimmieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wie o wie kan ons snel helpen aan snel. :openmouth:

wwwpuntsnelsneldenhaagapestaarthotmailpuntcom

wel snel en liefst in de buurt.
Aanpassen


:stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
sjors en sjimmie zei:
Wie o wie kan ons snel helpen aan snel. :openmouth:

wwwpuntsnelsneldenhaagapestaarthotmailpuntcom

wel snel en liefst in de buurt.
Aanpassen


:stoned:
Klik om te vergroten...

Sjors en Sjimmie heeft een ban.
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#7
echt geen bommetjes zo slecht voor je maag als je capsule opengaat in je maagzuur.
Al goed dat je capsules gebruikt en geen vloeitjes gelijk vrienden van me.
echt slecht voor maag en andere organen dan liever de neus in, en als dat niet gaat tja, begrijp je wel. het is echt gorig om te snuiven maar raak je gewoon.

Ben nu al mijn Dikke darm kwijt (wel door andere reden) verder te vinden op dit forum dus ik zou nooit nog een bommetje speed pakken.
j
joshua23Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga voor snuiven, alleen al het preparen van de lijn is al een feest :grin: .
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vind het allebij even heftig,, alleen inde neus vind ik tog fijner,, lekker snatzen :smoke:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
belg_limburger zei:
echt geen bommetjes zo slecht voor je maag als je capsule opengaat in je maagzuur.
Al goed dat je capsules gebruikt en geen vloeitjes gelijk vrienden van me.
echt slecht voor maag en andere organen dan liever de neus in, en als dat niet gaat tja, begrijp je wel. het is echt gorig om te snuiven maar raak je gewoon.

Ben nu al mijn Dikke darm kwijt (wel door andere reden) verder te vinden op dit forum dus ik zou nooit nog een bommetje speed pakken.
Klik om te vergroten...
maar goed dat hetgeen je snuift voor 70% toch in je maag terecht komt :rolleyes: :rolleyes:
dus slikken of snuiven,allemaal even slecht maar snuiven is toch net iets heftiger...
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#11
belg_limburger zei:
echt geen bommetjes zo slecht voor je maag als je capsule opengaat in je maagzuur.
Al goed dat je capsules gebruikt en geen vloeitjes gelijk vrienden van me.
echt slecht voor maag en andere organen dan liever de neus in, en als dat niet gaat tja, begrijp je wel. het is echt gorig om te snuiven maar raak je gewoon.

Ben nu al mijn Dikke darm kwijt (wel door andere reden) verder te vinden op dit forum dus ik zou nooit nog een bommetje speed pakken.
Klik om te vergroten...

Vloeitje lost nog sneller op in je lichaam dan capsule volgens mij. Ik denk zelf dat het 'beter' voor je lichaam is om het in je maagzuur te krijgen (daar is het voor gemaakt om ook rotzooi zoals vet, alcohol e.d ook daar komt en dan doorgaat naar je lever) Je neus heeft trilhaartjes om daar viezigheid weg te houden. Lijkt me dan minder goed om dan te gaan snuiven...Des niet al te min, blijft het natuurlijk slecht voor je. :P

Bovendien vind ik het a-relaxter om capsules mee te nemen naar een feestje (smelten en nemen veel ruimte in beslag), terwijl je bommetjes in een vloeitje gewoon hup in een ander vloeitje kunnen en deze zo in je bh mee naar binnen kunnen! :grin:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#12
De combi dan maar? Zo te zien komen we er met z'n allen niet uit, dus dan maar de gulden middenweg! :rolleyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehehe,, inderdaat!! dan maar allebij :sunglasses:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
psychopsychedelic zei:
hehehe,, inderdaat!! dan maar allebij :sunglasses:
Klik om te vergroten...
schrijf je dat altijd expres zo?
Of ben je nou echt zo stom dat je inderdaad fout schrijft :rolleyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
oepsie:openmouth:,, jaah ik ben erg dramatisch in spelling, mij excuses :rolleyes: :P :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uhmmm lijn nooit gedaan bommetje 1 keer ... bommetje= kut als ie een beetje open gaat in je keel xD maar speed was nog nat... had geen zin om te wachten :mrgreen:

maar is vies als ie open gaat trouwens maar snuiven voel je weer beter he... ?
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Worstenjongen zei:
maar is vies als ie open gaat trouwens maar snuiven voel je weer beter he... ?
Klik om te vergroten...
Tjow, dit moet je gewoon ontcijferen..:confused:
Wat ik eruit opmaak: maar het is iig vies als ie open gaat..maar trouwens, snuiven voel je weer beter he?

Ja snuiven brand lekker in die Nase, en als het begint los te komen in je neusslijmvlies krijg je een vieze smaak in je keel, echt ranzig, die je ook nog niet weg kunt spoelen :beer:
Maar je went eraan..
Met snuiven komt het effect sneller op en vaak heftiger, het werkt wel korter, maar je hebt ook minder nodig als in een bommetje
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je pep nog nat is kan je het zoizo tog beter laten drogen,, ook in bommetjes!!? :sunglasses:
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

lysergine25 zei:
Snuifdoos zei:
Lijnen, van bommetjes krijg ik het altijd aan mijn maag =)
Klik om te vergroten...

Van snuiven krijg ik last van puisten
Klik om te vergroten...

Hahahaha wat een onzin zeg!!! :tearsofjoy: Die krijg je evengoed wel of je nou snuift of slikt.. als je d'r aanleg voor hebt tenminste..
T
TheUniversGivesItAllLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doe mij maar een dikke lijn! Puisten krijg ik niet, die kreeg ik juist in de pubertijd! Een strakke kop heb ik wel gekregen, gelukkig valt het alleen de mensen oip die mij maanden niet gezien hebben! :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."