Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speed ruikt heerlijk ! Het is alleen ietwat heftig chemisch om te proeven. Als je een niet al te volle neus hebt en geen dikke lijnen legt kun je het meestal gelijk doorslikken zonder dat het in je mond komt."
"klaar dr mee zei: ... dan kun je ook van die vitamine capsules halen bij de drogist die kun je open maken leeg gooien en vullen met speed is het zelfde idee alleen slikt wat makelijker. Klik om te vergroten... Onder andere bij bijv. Azarius kun je ook gewoon lege capsules kopen"
"Zeepbel zei: Pwn3D zei: Gestoord. :P Klik om te vergroten... Heel lichtjes maar... Klik om te vergroten... Is knabbelen op pilletjes XTC niet funest voor je gebit? Pure cafeïne is trouwens echt verschrikkelijk goor; ls je dat lekker vind klopt er iets niet"
"Tegenwoordig is Ether bijna nergens meer te koop, ik ben (heel kansloos) wel 8 of 10 winkels afgegaan en heb uiteindelijk bij één apotheek een flesje kunnen kopen voor +/- 2 euro. Flesje ligt hier nog steeds bijna vol, ik vind ether niet echt heel erg leuk ."
"Lijm ruikt lekker, benzine stinkt."
"Ik ga voor snuiven, alleen al het preparen van de lijn is al een feest ."
"Ik gok dat benzine erger is, ik las een tijdje geleden ergens van iemand die een paar maanden aan de butaan zat en best wel hard gesloopt was ."
"neti zei: benzine zit ook in coke als ik me neti vergis Klik om te vergroten... Dan kun je maar beter een andere dealer zoeken"
"Doet me denken aan een bericht op FOK! een paar weken geleden, over drie (Belgische!!) meisjes die een peuk gingen roken nadat ze butaan hadden gesnoven op een pleehokje."
"Net wat DXM geprobeert en een hele dikke lijn caffeine mn neusgaten ingewerkt. DXM was meer om te kijken of ik die ene afwijking heb ofzo, dus ik ga 'm vrijdagavond hard spacen"