#1
Ik heb liever bommetjes.. werkt wat heftiger en snuiven vind ik zo'n gore nasmaak hebben, en dan ook nog een paar uur lang 
Nee, doe mij maar een pilletje of een bommetje, hap slik weg![:)]()
Het enige handige van snuiven is als je vreselijk verkouden bent, en je neemt ff een nakkie, binnen 5 minuten is je neus leeg
je voelt het dan gewoon bijna wegbranden.

Nee, doe mij maar een pilletje of een bommetje, hap slik weg
Het enige handige van snuiven is als je vreselijk verkouden bent, en je neemt ff een nakkie, binnen 5 minuten is je neus leeg
je voelt het dan gewoon bijna wegbranden.
