Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

Bommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

120 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bommetjes komen harder aan, daar kan immers veel meer in..


Tenminste, ik ben nooit verder gekomen dan 500 mg in een lijn.

Maat van mij wel.. die heb ik weleens gezien met een lijn van 2 gram (zon 40 cm lang)..


Maare goede, sterke bommetjes slaan wel aan. Alleen krijg ik van bommetjes wel last van mn maag
a
ambrosiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
laat bij mij maar lekker door me neus gaan :grin:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
dennisk4 zei:
Voor een lekkere werking van de amfetemine,
los je het op(ongeveer een halve gram)in glas
met een klein beetje heet water.Je gebruikt heet water,
omdat de amfetemine zich daar goed in laat oplossen.
Drink het glas leeg,en spoel het daarna voor de smaak
en voor het eventueel achter blijven van kleine restjes
amfetemine na met een drankje na keuze.
Niks geen maagklachten!!
Enjoy!!
Klik om te vergroten...

Uitleg? Als je het in een warm drankje laat oplossen is het onschadelijk volgens jouw?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
afkicker zei:
Ik ben van mening dat je pep moet snuiven en niet moet slikken. Ik heb het ook altijd gesnoven. Met snuiven kun je ook veel beter doseren en verder wat het belangrijkste motief moet zijn om speed te snuiven en niet te slikken is je maag. De gevolgen en schade voor je maag zijn veel ernstiger als je het slikt dan de schade die het snuiven aan je neus aanricht..

dus mensen ...................//
Klik om te vergroten...


Bron? Waarom? Of ga je gewoon op je eigen gevoel af?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuiven is gewoon altijd het lekkerste, het hele ritueel is mooi, en je voelt hem tenminste echt duidelijk inkicken, en lekker snel.. Woesjjjjjjjjjjj
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
dennisk4 zei:
Voor een lekkere werking van de amfetemine,
los je het op(ongeveer een halve gram)in glas
met een klein beetje heet water.Je gebruikt heet water,
omdat de amfetemine zich daar goed in laat oplossen.
Drink het glas leeg,en spoel het daarna voor de smaak
en voor het eventueel achter blijven van kleine restjes
amfetemine na met een drankje na keuze.
Niks geen maagklachten!!
Enjoy!!
Klik om te vergroten...

Ik doe het meestal ook door mn drinken (een beetje in een kop hete thee). Proef je vrij weinig van. Dat een paar keer achter elkaar. Snuiven heb ik 3 dagen later nog last van, verstopte, kriebelende neus altijd als ik wil gaan slapen :angry: , echte bommetjes, tsja wel heftig maar op den duur met een lege maag krijg ik last. Dus los ik het zo maar op. Niet weg te nemen dat het waarschijnlijk erg slecht is voor je tanden :grin:
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het effect vindt ik persoonlijk niet veel verschillen, behalve dat snuiven uiteraard sneller inslaat.
Ik heb alleen de laatste tijd behoorlijk last van m'n neus gehad, dus af en toe switchen naar bommetjes is wel handig..
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
mja had eerst gesnoven, erna een bommetje genomen. kvondt het beste toch de bommetjes hoor :) duurd het langer
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gaat voor mij een lijn worden, weet je gewoon direct waar je aan toe bent, ff snotteren en na 10-15 minuten ff spoelen als je de kans hebt of anders je neus snuiten, en klaar ben je..
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb zelf een maagzweer overgehouden aan Ibuprofen. Was 13, bijsluiter niet goed gelezen en slikte die dingen als paracetamols.
Mijn maag is nog steeds niet 100% hersteld en is waarschijnlijk blijvend. Hierdoor neem ik niet altijd bommetjes, maar mijn voorkeur gaat er wel naar uit. Dit omdat het minder verslavend is, een bommetje mits je goede pep hebt er zeker wel hard inknalt, het langer werkt en voelt beter dan snuiven.

Maar eerlijk is eerlijk het ritueel van een lijntje leggen en snuiven is wel weer erg leuk om te doen.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bommetje van maandag was goed bevallen, toen straks dus maar weer een :grin:

Hij gaat lekker :beer:
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Precies op dit moment neem ik een capsule.

Zo'n vitamine capsule van de Lidl, leeg gehaald en volledig gevuld met pep.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
lolzornated zei:
Precies op dit moment neem ik een capsule.

Zo'n vitamine capsule van de Lidl, leeg gehaald en volledig gevuld met pep.
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg zit erin !??
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
lolzornated zei:
Precies op dit moment neem ik een capsule.

Zo'n vitamine capsule van de Lidl, leeg gehaald en volledig gevuld met pep.
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg zit erin !??
Klik om te vergroten...

Pff... Om heerlijk kan ik dat niet zeggen, maar kan wel vertellen dat t precis deze capsules zijn:

http://www.made-in-china.com/image/2f0j ... s-Y-0-.jpg

Heb de capsule 100% met pep geuld en dus een halfuurtje geleden gedropt, voel nog niks :)


Edit:
Voel m nu wel, heb nog een twee capsule genomen en voor de helft gevuld. Lekker gevoel, word vast niet slapen vannacht! :)
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

lolzornated zei:
lysergine25 zei:
lolzornated zei:
Precies op dit moment neem ik een capsule.

Zo'n vitamine capsule van de Lidl, leeg gehaald en volledig gevuld met pep.
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg zit erin !??
Klik om te vergroten...

Pff... Om heerlijk kan ik dat niet zeggen, maar kan wel vertellen dat t precis deze capsules zijn:

http://www.made-in-china.com/image/2f0j ... s-Y-0-.jpg

Heb de capsule 100% met pep geuld en dus een halfuurtje geleden gedropt, voel nog niks :)


Edit:
Voel m nu wel, heb nog een twee capsule genomen en voor de helft gevuld. Lekker gevoel, word vast niet slapen vannacht! :)
Klik om te vergroten...

lol een volle capsule is ong. 500mg en je hebt nog een halve erbij gedropt dus 750mg totaal? :openmouth:
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuiven.
Ik krijg al krampen als ik die indringende geur van speed nog maar ruik, je kan je wel al voorstellen wat het dan met mijn maag doet als ik een bommetje neem...

Ik vind het versnijden en het leggen van een lijntje bovendien best een leuke bezigheid.
Het is het eerste wat ik doe 's morgens.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
strawberry_colada zei:
Snuiven.
Ik krijg al krampen als ik die indringende geur van speed nog maar ruik, je kan je wel al voorstellen wat het dan met mijn maag doet als ik een bommetje neem...

Ik vind het versnijden en het leggen van een lijntje bovendien best een leuke bezigheid.
Het is het eerste wat ik doe 's morgens.
Klik om te vergroten...


Het eerste wat je doet? echt waar? Zou je er niet verstandig aan doen eerst even lekker een douche te nemen, te ontbijten en wat vruchtensap drinken en dan...

Ach ja, weet je natuurlijk zelf ook wel :wink: Mss helpt het als dit ook tegen je gezegd wordt :sunglasses:

Ontopic:

Vind snuiven de meest relaxe manier, al heb ik nooit een bommetje geprobeerd, en dat komt omdat ik dat nou juist altijd zo vervelend vond bij het gebruik van Ephedra. Zo'n ranzige dikke capsule glijd niet zo lekker je keel door :P

Weet overigens niet wat voor mij een beter effect zou hebben, weet dat Ephedra's iig soms nog harder aankomen dan een paar dikke lijnen speed, dus ik zou het eigenlijk eens moeten proberen!

Weet iemand of 2 gemiddelde lijnen (3 centimeter lang, 3 mm breed) genoeg is om wat van te voelen bij orala gebruik (ik zou daar een ephedra capsule voor leeghalen, en die zou daarna voor ongeveer 1/7e gevuld zijn..)

Schat dat mijn pep op ongeveer 30-40% amphetamine zit.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wow ik ben echt een mietje vergeleken met de rest hier op het forum!! :grin:

Heb nu zo'n 6 keer speed gebruikt en altijd met bommetjes. Ik trek het gewoon niet om iets door m'n neus te gaan halen. Voel me dan echt te junkie. (Hierdoor zal ik ook nooit coke nemen) :wave:

Maar bommetjes zijn chill, geen gedoe op de wc met lijntjes leggen e.d. Mijn bommetjes zijn echt mieterig weinig haha :tearsofjoy: Ik heb klein weegschaaltje en weeg het af op 100 mg per bommetje (exclusief de capsule want die weegt 0,07) en als ik er dan drie op heb (elke twee a drie uur, eentje) dan ga ik als een trein! Mijn bommetjes doe ik in een vloeitje. Bij mij werken de bommetjes na 10 minuten al, soms zelfs korter. Ik heb dat altijd gehad met drugs, ook met pillen meteen 5 a 10 minuten daarna voel ik het. Meer trekt m'n lichaam ook echt niet trouwens. Oh ja de eerst twee keren had ik bommetjes van 50 mg haha. Ik ben echt een nerd. :P En ik heb ook altijd dat heerlijke love gevoel zoals bij MDMA maar het voelt echter dan bij MDMA.

Dat is dus mijn ervaring...Laatste keer was echt fantastisch bij Awakenings!!!!
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#19
SpacingBen zei:
strawberry_colada zei:
Snuiven.
Ik krijg al krampen als ik die indringende geur van speed nog maar ruik, je kan je wel al voorstellen wat het dan met mijn maag doet als ik een bommetje neem...

Ik vind het versnijden en het leggen van een lijntje bovendien best een leuke bezigheid.
Het is het eerste wat ik doe 's morgens.
Klik om te vergroten...


Het eerste wat je doet? echt waar? Zou je er niet verstandig aan doen eerst even lekker een douche te nemen, te ontbijten en wat vruchtensap drinken en dan...

Ach ja, weet je natuurlijk zelf ook wel :wink: Mss helpt het als dit ook tegen je gezegd wordt :sunglasses:

Ontopic:

Vind snuiven de meest relaxe manier, al heb ik nooit een bommetje geprobeerd, en dat komt omdat ik dat nou juist altijd zo vervelend vond bij het gebruik van Ephedra. Zo'n ranzige dikke capsule glijd niet zo lekker je keel door :P

Weet overigens niet wat voor mij een beter effect zou hebben, weet dat Ephedra's iig soms nog harder aankomen dan een paar dikke lijnen speed, dus ik zou het eigenlijk eens moeten proberen!

Weet iemand of 2 gemiddelde lijnen (3 centimeter lang, 3 mm breed) genoeg is om wat van te voelen bij orala gebruik (ik zou daar een ephedra capsule voor leeghalen, en die zou daarna voor ongeveer 1/7e gevuld zijn..)

Schat dat mijn pep op ongeveer 30-40% amphetamine zit.
Klik om te vergroten...

Ik zou er iets meer in gooien.... 'k weet niet hoe goed je lichaam zich verweert tegen de pep en hoe goede kwaliteit het is, maar ik doe meestal ruim een kwart meer dan een lijn in een bom...
+/- 120-150mg in een bom in de ochtend bij goede pep is gewoon lekker bij kutpep toch minstens een halve gram (misschien een beetje overdreven?).
s
sjors en sjimmieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie o wie kan ons snel helpen aan snel. :openmouth:

wwwpuntsnelsneldenhaagapestaarthotmailpuntcom

wel snel en liefst in de buurt.
Aanpassen


:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."