#1
Ik kan echt geen pep meer voelen in mn keel, ik trek die shit niet! Dus hups ik knal er ff een hiroshima in. 


Snuifdoos zei:Lijnen, van bommetjes krijg ik het altijd aan mijn maag =)
lysergine25 zei:Snuifdoos zei:Lijnen, van bommetjes krijg ik het altijd aan mijn maag =)
Van snuiven krijg ik last van puisten en kapotte neus die altijd verstopt zit en ik krijg niet die lekkere speed rush als ik mijn neusvol pomp.
Stonie
Plus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet 
Nick de Neger zei:Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalenPlus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet
![]()
DjTrips zei:Snuiven, heb nog nooit bommetje gedaan zelfs
..
DjTrips zei:[ik heb het nog weten doen met 1 laagje van een papieren zakdoekje, je weet wel dat dat lagen heeft, wel zo een laagje, daar een stukje waar je dosis in past en dan gwn tot een klein bolletje maken, ong de grote van een xtc pil
Nick de Neger zei:Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalenPlus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet
![]()
Als je een keer teveel genomen hebt weet je welk gevoel net daarvoor zitEnesteene zei:Nick de Neger zei:Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalenPlus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet
![]()
hoe voel je of je genoeg hebt gehad of meer moet nemen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."