Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

Bommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

120 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan echt geen pep meer voelen in mn keel, ik trek die shit niet! Dus hups ik knal er ff een hiroshima in. :beer:
m
mark19833Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bommetje of een lijn. Wat vind jij het beste aanslaan>?
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijnen, van bommetjes krijg ik het altijd aan mijn maag =)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuifdoos zei:
Lijnen, van bommetjes krijg ik het altijd aan mijn maag =)
Klik om te vergroten...

Van snuiven krijg ik last van puisten en kapotte neus die altijd verstopt zit en ik krijg niet die lekkere speed rush als ik mijn neusvol pomp.

Stonie
m
mark19833Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Snuifdoos zei:
Lijnen, van bommetjes krijg ik het altijd aan mijn maag =)
Klik om te vergroten...

Van snuiven krijg ik last van puisten en kapotte neus die altijd verstopt zit en ik krijg niet die lekkere speed rush als ik mijn neusvol pomp.

Stonie
Klik om te vergroten...


Dus? een bommetje werkt beter voor jou?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
moa, ik vind snuiven wat stijlvoller... alleen oppassen dat ik met mn snotneus niet met witte korsten onder mn neus ga lopen... das zo genant :flushed:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
bommen vergeet ik altijd dat k ze genomen heb, lijnen niet :grin: Bovendien is hakken een leuke bezigheid :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flinke bommetjes geven eigenlijk wel het beste effect..

Maar het is allebei vermakelijk. :P
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
bommetje
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuiven, heb nog nooit bommetje gedaan zelfs
omdat ik snuiven leuk vind
en omdat het dan vlugger werkt
en ik het dan lekker in me kop voel
bij mdma snuiven heb ik zelfs bijna een instant gevoel of zo een sterke BAM zo krijg, zoals je met een ruimteship aan 10000 lichtjaren zou optrekken zo, daar ik wel men MDMA lijnen zelfde grote neem als men speedlijnen, kan iets verklaren, 1ste halfuur voel ik men dan wel heel Whiped...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat houd dat eigelijk in een bommetje
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalen :mrgreen: Plus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet :beer:
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#13
bommen!

beter, langer, heftiger, intenser.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nick de Neger zei:
Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalen :mrgreen: Plus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet :beer:
Klik om te vergroten...

200% agree

@ Raizeredge =

een bommetje is gewoon een zeer dun velletje nemen en daar een hoevelheid speed in doen, ik heb het nog weten doen met 1 laagje van een papieren zakdoekje, je weet wel dat dat lagen heeft, wel zo een laagje, daar een stukje waar je dosis in past en dan gwn tot een klein bolletje maken, ong de grote van een xtc pil

there you go 1 Bom ready to drop
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#15
DjTrips zei:
Snuiven, heb nog nooit bommetje gedaan zelfs
..
Klik om te vergroten...
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#16
DjTrips zei:
[ik heb het nog weten doen met 1 laagje van een papieren zakdoekje, je weet wel dat dat lagen heeft, wel zo een laagje, daar een stukje waar je dosis in past en dan gwn tot een klein bolletje maken, ong de grote van een xtc pil
Klik om te vergroten...
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
De meeste mensen gebruiken vloeitjes, of capsules die te koop zijn bij de smartshop. Beide kosten geen flikker, ik zou voor de capsules gaan :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nick de Neger zei:
Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalen :mrgreen: Plus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet :beer:
Klik om te vergroten...

hoe voel je of je genoeg hebt gehad of meer moet nemen?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Enesteene zei:
Nick de Neger zei:
Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalen :mrgreen: Plus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet :beer:
Klik om te vergroten...

hoe voel je of je genoeg hebt gehad of meer moet nemen?
Klik om te vergroten...
Als je een keer teveel genomen hebt weet je welk gevoel net daarvoor zit :wave:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm, die lijken me toch een beete klein. Stackers legen dan maar. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."