Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

179 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

speeseend zei:
Wat een kul. Hero voelde voor mij juist de eerste maanden als iets geweldigs.
Klik om te vergroten...

Maar het duurt toch wel een tijdje voor dat je echt beseft wat het is ? Of heb je daar niet zo veel ervaringen voor nodig ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Vanaf de eerste keer wist wat een heerlijk gevoel dit middel mij gaf. Dat voel je. Voor mij voelde het als nuchter stoned zijn; Alle relaxte eigenschappen van het blowen, minus de a relaxte eigenschappen.

De eerste keer heb ik over een uur of twee maximaal één streep gesnoven. En dat leverde een effect dat ik de volgende dag op mijn werk nog kon voelen. Ik werd misselijk van stonedheid wakker.

Kortom, vanaf dag een wist ik dat dit middel met stip op nummer 1 in mijn favo drugs lijstje zou komen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

speeseend zei:
Vanaf de eerste keer wist wat een heerlijk gevoel dit middel mij gaf. Dat voel je. Voor mij voelde het als nuchter stoned zijn; Alle relaxte eigenschappen van het blowen, minus de a relaxte eigenschappen.
Klik om te vergroten...

Dat was eigenlijk ook een van mijn eerste omschrijvingen voor mezelf, maar vond de twee zo raar om te vergelijken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Volgens mij zit 't 'm niet zozeer in 'ervaring', eerder in naïviteit.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

speeseend zei:
Vanaf de eerste keer wist wat een heerlijk gevoel dit middel mij gaf. Dat voel je. Voor mij voelde het als nuchter stoned zijn; Alle relaxte eigenschappen van het blowen, minus de a relaxte eigenschappen.

De eerste keer heb ik over een uur of twee maximaal één streep gesnoven. En dat leverde een effect dat ik de volgende dag op mijn werk nog kon voelen. Ik werd misselijk van stonedheid wakker.

Kortom, vanaf dag een wist ik dat dit middel met stip op nummer 1 in mijn favo drugs lijstje zou komen.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me dan weer iets heel persoonlijks, en ik denk dat Sublimo op dit vlak goed weg is gekomen... Soms slaat het 100% meteen aan (jij), of soms moet je het leren en lichamelijk gewoon worden (Sublimo).
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

^Jaja, zo gaat het ook bij alcohol zeker?!

Ik ben de eerste die toegeeft dat gevoel een persoonlijk iets is, maar kom op, wat jij probeert neer te zetten lavalamp..
t
thaiconnectionLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

volgens mij heeft sublimo gewoon roztooi gehad,maar ja,zo interessant vind ik deze drugs ook weer niet.
Basen is naar mijn inziens veel verslavender,ik heb hier in het verleden ook een klein fortuin aan uitgegeven.
Na mijn eerste keer basen was ik gelijk verkocht,bij heroine had ik niet echt zoiets van zo dat is lekker(de smaak was best goor),maar misschien trekt het mij ook niet zo doordat er zoveel negatieve publiciteit aanhangt,en ALS je verslaaafd raakt aan heroine,dan zit je met wel met het lichamelijke aspect,maar ik denk dat je toch flink moet doorroken wil je er hooked aan worden.
Shotten geen ervaring mee,en dat wil ik graag zo houden.

groeten uit Thailand

iedreen space safe.

Oh ja,met de kerst weer in Cambodja tot 5 januarie(kleine vakantie), dan volgen er weer tripreports en ik zal ook wat foto s plaatsen
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

thaiconnection zei:
volgens mij heeft sublimo gewoon roztooi gehad
Klik om te vergroten...
wat een lame reactie, heb je het report of titel zelfs gelezen? je kan het gwoon niet vatten dat sublimo wel van die rotzooi kan afblijvn na 1malig gebruik en jij niet, haha sorry maar dat vind ik respect, bewijst dat jij de lul was die zich wel overgaf na 1 keer :smoke: :hearteyes:
game over :rock:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto

Sublimo zei:
@ spacelord: speeseend heeft gelijk wat betreft de algemene beeldvorming. :)
Klik om te vergroten...

Mijn gelijk is nu ons gelijk :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

nog even en Sublimo is een held (-:

Intoxication zei:
..je kan het gwoon niet vatten dat sublimo wel van die rotzooi kan afblijvn na 1malig gebruik en jij niet, haha sorry maar dat vind ik respect, bewijst dat jij de lul was die zich wel overgaf na 1 keer :smoke: :hearteyes:
game over :rock:
Klik om te vergroten...
t
thaiconnectionLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Intoxication zei:
thaiconnection zei:
volgens mij heeft sublimo gewoon roztooi gehad
Klik om te vergroten...
wat een lame reactie, heb je het report of titel zelfs gelezen? je kan het gwoon niet vatten dat sublimo wel van die rotzooi kan afblijvn na 1malig gebruik en jij niet, haha sorry maar dat vind ik respect, bewijst dat jij de lul was die zich wel overgaf na 1 keer :smoke: :hearteyes:
game over :rock:
Klik om te vergroten...

haha beunhaas,tripreport komt gewoon niet overeen met wat ik heb gevoeld of meegemaakt.
En ik weet 100% zeker dat dat van mij wel goed was.
Ik heb het overigens nooit meer gebruikt terwijl ik er heel makkelijk toegang tot heb,dus vind het een beetje rare reactie die je geeft 'intoxication'

Of kruip je in sublimo's hol ofzo?
t
thaiconnectionLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: [TvdM Oktober 2010] Heroïne, een zeer verslavende stof.

of komt intoxication op voor zn mede Belg?Ik heb voor de rest niets tegen Sublimo,maar vond het een beetje onwerkelijk report.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: [TvdM Oktober 2010] Heroïne, een zeer verslavende stof.

thaiconnection zei:
of komt intoxication op voor zn mede Belg?Ik heb voor de rest niets tegen Sublimo,maar vond het een beetje onwerkelijk report.
Klik om te vergroten...

Jouw ervaring kan verschillen van de zijne, er is geen universele norm hoe een heroine 'trip' of eender welke drug moet aanvoelen. Van rommel zou ik al zeker niet uitgaan Sublimo kennende. Zonder ooit hero te hebben gebruikt, vind ik het een lekker leesbaar report.

En hij is nog maar semi-Belg hoor :grin:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto

spacelord zei:
..Jouw ervaring kan verschillen van de zijne, er is geen universele norm hoe een heroine 'trip' of eender welke drug moet aanvoelen....
Klik om te vergroten...

Geldt volgens mij voor alles wat men in dit leven kan voelen.

Zoals eerder gezegd, zijn ervaring is een unieke en zodoende niet representatief voor de 'algemene' beeldvorming en de 'tripreport van de maand award'. Inderdaad, dit is mijn mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto

@ spacelord: speeseend heeft gelijk wat betreft de algemene beeldvorming. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto

speeseend zei:
Sublimo zei:
@ spacelord: speeseend heeft gelijk wat betreft de algemene beeldvorming. :)
Klik om te vergroten...

Mijn gelijk is nu ons gelijk :)
Klik om te vergroten...

Ja, ik had het al eerder ingezien, nu weet hij tenminste dat hij me niet hoeft te verdedigen. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto

echt goed geschreven!!

en ja, ik ga in op je advies en zal het niet doen haha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto

Plimu zei:
echt goed geschreven!!

en ja, ik ga in op je advies en zal het niet doen haha
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin:

Ik ben blij dat je het niet gaat proberen. :wink:
D
Dreamer151Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto

echt goed geschreven hier hebben mensen wat aan :)
B
Bertus2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto

wow mooi beschreven.
Ik was al van plan om het nooit te doen, maar ben wel altijd nieuwsgierig geweest wat er nou zo geweldig aan was. Maar nu ik dit gelezen heb ga ik het al helemaal niet doen :P
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."