Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

179 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

3 maanden?? nog niet eens 2,5 :grin: Dus toch gekozen voor Lunapark? :)
Ik kan niet wachten op volgende week!! (nou ja.. wel dus :wink: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
s
systeem
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Dat ik veel blow, daar lig ik echt totaal niet wakker van. Bij mij hebben wiet en sigaretten helaas zowat dezelfde status verworven.. Trippen blijft voor mij 'het speciale', wiet gebruik ik gewoon wanneer ik er zin in heb.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Lwbnjio zei:
3 maanden?? nog niet eens 2,5 :grin: Dus toch gekozen voor Lunapark? :)
Klik om te vergroten...

(ssst!) en idd gekozen voor lunapark. ik ga me verjaardag speciaal vieren met 2 goede vrienden en mn vriendinnetje drugsgewijs ontmaagden :grin:


maar back on topic.

hoe is het nu met de `trek` sublimo? niet meer aan gedacht verder?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

luchtigtoetje zei:
hoe is het nu met de `trek` sublimo? niet meer aan gedacht verder?
Klik om te vergroten...

Ik heb nergens last van. :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

mooi zo. want ik hoor inderdaad vaak dat mensen het niet meer kunnen vergeten. Zou het zonde vinden als je er nu aan onderdoor zou gaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Je bedoelt het niet willen zien wat het werkelijk is als je eenmaal veel gebruikt ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

luchtigtoetje zei:
mooi zo. want ik hoor inderdaad vaak dat mensen het niet meer kunnen vergeten. Zou het zonde vinden als je er nu aan onderdoor zou gaan.
Klik om te vergroten...

Daar heb ik geen last van, dankjewel. :)
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Heel erg informatief en goed geschreven. Ik merk op dat je er verstandig mee bent omgegaan.

Bedankt.

Dit bevestigd maar weer eens dat het een killer is en dat ik er ook nooit aan zal gaan.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Ten eerste wordt je helemaal niet warm van een afkick maar juist klam, koud met gewrichtspijn en darmen die op slot zitten. Ten tweede geeft heroïne helemaal geen afkick of uitwerking na 1 keer, ook niet na 3 keer of 4 keer. Wel blijf je achter met onverschilligheid maar daar stoor je je juist niet aan. Je hebt het over een hel maar dat is met heroïne na enkele nachten chinezen echt onmogelijk, laat staan na 1 keer. De eerste week is vooral dat je het steeds beter gaat voelen, de zweet toestand en verdoving na het chinezen maakt dan wat meer plaats voor een plotselinge worp in een warm omhulsel met een gelukzalige opstijging van je stemming. Alsof je rent naar een opgewonden piek die voor mij helaas te snel overgaat naar slaapzucht. Alles is dan wel weer meteen goed, slapen als doornroosje.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Wow Sublimo, knap stukje tekst.
Ik had al een hele tijd echt de vraag hoe heroine is en of je dan echt na 1x gebruik verslaafd geraakt... Het maakte me nieuwsgierig maar ook een rede dat ik er niet aan dacht om het te proberen. Maar toch is mijn nieuwsgierigheid te groot dus begon ik onlangs te twijfelen.
Nu heb ik dit reportje gelezen en ik heb er gemengde gevoelens bij. Namelijk mijn nieuwsgierigheid is vergroot; maar ik merk dat het zeer verslavend is en ik kan me inkomen dat jij sterk in je schoenen staat om na 1x gebruik niet overgenomen te worden en daar ben ik misschien iets kwetsbaarder voor dus daarom dat ik het misschien toch niet overweeg te proberen...
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Atropa zei:
Ten eerste wordt je helemaal niet warm van een afkick maar juist klam, koud met gewrichtspijn en darmen die op slot zitten. Ten tweede geeft heroïne helemaal geen afkick of uitwerking na 1 keer, ook niet na 3 keer of 4 keer. Wel blijf je achter met onverschilligheid maar daar stoor je je juist niet aan. Je hebt het over een hel maar dat is met heroïne na enkele nachten chinezen echt onmogelijk, laat staan na 1 keer. De eerste week is vooral dat je het steeds beter gaat voelen, de zweet toestand en verdoving na het chinezen maakt dan wat meer plaats voor een plotselinge worp in een warm omhulsel met een gelukzalige opstijging van je stemming. Alsof je rent naar een opgewonden piek die voor mij helaas te snel overgaat naar slaapzucht. Alles is dan wel weer meteen goed, slapen als doornroosje.
Klik om te vergroten...

Zijn er misschien nog meer mensen die hun ervaringen van de eerste keer heroine willen delen?

Het lijkt mij niet onmogelijk dat de afkick deels kwam omdat Sublimo hem had verwacht (soort placebo effect dus)...
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Van de week nog de film "Traffic" gezien.

Hierin wordt door een meisje ook heroïne gebruikt. We vroegen ons tijdens de film ook ineens af van..ja, wat zal heroïne nou voor een "ubergevoel" geven t.o.v. bijv. mdma. Wat kan er nou zoveel lekkerder zijn, of zo verschrikkelijk anders voelen dan een bepaald gevoel wat je niet kent en misschien wel wil kennen of er nieuwsgierig naar bent etc. etc.

Leuk deze post dus tegen te komen en dit even gelezen te hebben :) Goed en relatief veilig gedaan! :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Men zegt dat je van heroine even alles om je heen vergeet en een heerlijk warm gevoel van binnen krijgt ... meer dan met welke andere drugs dan ook. Of dat echt zo is dat weet ik gelukkig niet uit eigen ervaring, maar als ik zo de hero reports lees dan denk ik wel dat er een kern van waarheid in zit
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Atropa zei:
Ten eerste wordt je helemaal niet warm van een afkick maar juist klam, koud met gewrichtspijn en darmen die op slot zitten. Ten tweede geeft heroïne helemaal geen afkick of uitwerking na 1 keer, ook niet na 3 keer of 4 keer. Wel blijf je achter met onverschilligheid maar daar stoor je je juist niet aan. Je hebt het over een hel maar dat is met heroïne na enkele nachten chinezen echt onmogelijk, laat staan na 1 keer. De eerste week is vooral dat je het steeds beter gaat voelen, de zweet toestand en verdoving na het chinezen maakt dan wat meer plaats voor een plotselinge worp in een warm omhulsel met een gelukzalige opstijging van je stemming. Alsof je rent naar een opgewonden piek die voor mij helaas te snel overgaat naar slaapzucht. Alles is dan wel weer meteen goed, slapen als doornroosje.
Klik om te vergroten...

Niks aan toe te voegen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Sublimo zei:
Dit is wel iets anders. :)

Onderschat het niet.
Klik om te vergroten...

Ik vind het allemaal wel meevallen man, snap die ophef over heroine niet zo goed eigenlijk. Voor mij was het iig niet echt heel verslavend,

greets
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

ik wilde net zeggen. een collega van mij is al meer als 20 jaar verslaafd met kinderen die zich schamen voor hem enzo. hij is nu voor de 4e keer aan het afkicken. Hij verteld me altijd dat ik er nooit aan moet beginnen. Hij zegt dat de kans groot is dat je na de 1e keer verslaafd ben.

Dus ik snap zijn waarschuwing wel. Dat is het enigste wat ik altijd over heroine hoor.

Ik hoef het in ieder geval niet.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

goede report, een duidelijke beeld geschept

mensen die je zeggen dat je na de 1ste keer verslaafd bent willen je gewoon waarschuwen
zodat je niet 't zelfde zou meemaken als de vele verslaafden
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Flameon zei:
hoelang heb jij gebruikt jorrit?
Ik gelukkig nooit, maar ik ken via mijn werk helaas heel erg veel mensen die wel aan de heroine verslaafd zijn
Klik om te vergroten...

Stuk of 6 keer ofzo denk ik...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Berbatov zei:
Ik herinner me dat bericht nog wel ja. Het was namelijk tegen mij bedoeld.
Klik om te vergroten...
Terecht.
Het maakt niet uit hoeveel keer J0rrit heeft gebruikt. Hij is er tenminste niet aan verslaafd geraakt.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

J0rrit zei:
Flameon zei:
hoelang heb jij gebruikt jorrit?
Ik gelukkig nooit, maar ik ken via mijn werk helaas heel erg veel mensen die wel aan de heroine verslaafd zijn
Klik om te vergroten...

Stuk of 6 keer ofzo denk ik...
Klik om te vergroten...

J0rrit zei:
Je houdt jezelf voor de gek kerel. Waarom laat je het niet gewoon met rust? Ik heb 3 keer heroine gerookt en 1 keer gesnoven ( 3 jaar geleden ) en heb het erna nooit meer gedaan. Heb dat van te voren ook gezegd, en heb m eraan gehouden, jij kon dit blijkbaar niet, LOSER
Klik om te vergroten...

Tja...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."