#1
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.
Dankjewel, ik heb het ook recht uit mijn hart geschreven.
Dat weggooien geeft een sterk gevoel, zeker omdat je op dat moment met heroïne bezig bent.
Fishhead0707 zei:Een heel mooi en duidelijk geschreven rapport. recht uit het hart. Ik kan me zeker vinden in jou ervaring.
Maar vooral het weggooien van de Heroïne, tijdens het fijne gevoel van de Heroïne. Zegt mij veel, ik had dit zelfde gevoel.
Ook geen moment getwijfeld of spijt gehad hiervan.
![]()
Dankjewel, ik heb het ook recht uit mijn hart geschreven.
Dat weggooien geeft een sterk gevoel, zeker omdat je op dat moment met heroïne bezig bent.