Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

179 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Fishhead0707 zei:
Een heel mooi en duidelijk geschreven rapport. recht uit het hart. Ik kan me zeker vinden in jou ervaring.

Maar vooral het weggooien van de Heroïne, tijdens het fijne gevoel van de Heroïne. Zegt mij veel, ik had dit zelfde gevoel.

Ook geen moment getwijfeld of spijt gehad hiervan.

:wink:
Klik om te vergroten...

Dankjewel, ik heb het ook recht uit mijn hart geschreven. :flushed:

Dat weggooien geeft een sterk gevoel, zeker omdat je op dat moment met heroïne bezig bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Aalpoepert zei:
Goed report, tot voor het lezen hiervan heb ik de verslaving van heroïne nooit echt begrepen.
Alleen je noemt de coming down altijd de afkick, maar afkicken is wanneer je verslaafd bent aan iets en er mee gaat stoppen :)
Klik om te vergroten...

Dankjewel, ik kwam dus niet op het woord... Ik ga het overal veranderen. :grin:

Ik ben blij dat je de verslaving van heroïne beter begrijpt, dan heb ik toch een goed stukje tekst geschreven.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Aalpoepert zei:
Goed report, tot voor het lezen hiervan heb ik de verslaving van heroïne nooit echt begrepen.
Alleen je noemt de coming down altijd de afkick, maar afkicken is wanneer je verslaafd bent aan iets en er mee gaat stoppen :)
Klik om te vergroten...
Tja afkick is typsch Vlaams toch? Ik noem het gewoon kater.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Fijn geschreven, bleh lijkt me echt a-relaxed ook. Maar tof dat je het bent gaan onderzoeken, erg informatief geschreven. Van veel gebruikers krijg je niet zo'n goede uitgebreide beschrijving.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Zeer informatief en idd tof dat je het bent gaan onderzoeken en dan ook nog eens met ons deelt. Geeft mij een goed beeld van de drugs heroine.

@drientje:
afkick kan ook nederlands zijn. De comingdown is ook wat anders als de kater mijn inziens, althans ik bestempel het een kater de dag erna. De comingdown is voor mij als ik van extase naar beneden val omdat de drugs uit is gewerkt
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Bedankt voor de positieve reacties, ik heb het report eigenlijk niet met die doelstelling geschreven, eerder impulsief.

Maar ik ben blij dat het uiteindelijk zeer informatief geworden is, je komt dan ook niet elke dag reports over heroïne tegen. Dus ik ben blij dat dit een fatsoenlijke is geworden. :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Adrenochroom zei:
Fijn geschreven, bleh lijkt me echt a-relaxed ook. Maar tof dat je het bent gaan onderzoeken, erg informatief geschreven. Van veel gebruikers krijg je niet zo'n goede uitgebreide beschrijving.
Klik om te vergroten...

Hier sluit ik mij ook bij aan. Ik vind het goed en informatief geschreven. Knap dat je jezelf zo bloot geeft en dit post.

:wink:

Flameon zei:
@drientje:
afkick kan ook nederlands zijn. De comingdown is ook wat anders als de kater mijn inziens, althans ik bestempel het een kater de dag erna. De comingdown is voor mij als ik van extase naar beneden val omdat de drugs uit is gewerkt
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het ging om het woord afkicken. Dat comingdown meer op zijn plaats was. Kater is voor mij ook de dag erna eigenlijk. Maar inmiddels is de tekst al aangepast.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Fishhead0707 zei:
Knap dat je jezelf zo bloot geeft en dit post.
Klik om te vergroten...

Het was eigenlijk ook niet de bedoeling om hier een report van te schrijven, maar ik heb het toch gedaan. En ik heb er absoluut geen spijt van. :)

Als ik dat niet had gedaan, zou het een report zijn geworden zonder karakter.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Was erg interessant om te lezen, wist ook niet de de comedown zo brutaal was, dacht dat je dat vooral in hoge doseringen en bij afkicken meemaakte wat jij beschrijft. Spuiten is misschien een stukje heftiger en verslavender dan chinezen?
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Mooi report. Bevestigd het idee dat ik dit nooit moet doen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Drientje zei:
Aalpoepert zei:
...
Klik om te vergroten...
Tja afkick is typsch Vlaams toch? Ik noem het gewoon kater.
Klik om te vergroten...
Is Sublimo Vlaams dan? Vandaar dat 'ie in het DF Drugshandboek topic zei van kom maar langs :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Aalpoepert zei:
Drientje zei:
Aalpoepert zei:
...
Klik om te vergroten...
Tja afkick is typsch Vlaams toch? Ik noem het gewoon kater.
Klik om te vergroten...
Is Sublimo Vlaams dan? Vandaar dat 'ie in het DF Drugshandboek topic zei van kom maar langs :P
Klik om te vergroten...

Nee, alleen student in België
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

lolnoob zei:
Mooi report. Bevestigd het idee dat ik dit nooit moet doen.
Klik om te vergroten...

Je doet het inderdaad beter niet. :wink:

spacelord zei:
Was erg interessant om te lezen, wist ook niet de de comedown zo brutaal was, dacht dat je dat vooral in hoge doseringen en bij afkicken meemaakte wat jij beschrijft. Spuiten is misschien een stukje heftiger en verslavender dan chinezen?
Klik om te vergroten...

Ja, wees daar maar zeker van. Spuiten gaat nog veel heftiger zijn.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Ben je uiteindelijk blij dat je het geprobeerd heb? Denk van wel, niet :wink: ? Je had die hero niet weg hoeven te gooien hoor, had die maar gewoon aan mij gegeven :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

spacelord zei:
Ben je uiteindelijk blij dat je het geprobeerd heb? Denk van wel, niet :wink: ? Je had die hero niet weg hoeven te gooien hoor, had die maar gewoon aan mij gegeven :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik ben er nu ook helemaal klaar mee.

Ik dacht dat jij alleen voor tripmiddelen was ? :)
En dan nog, je had het niet van me gekregen. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Druppeltje zei:
Sublimo:
Mooi en duidelijk geschreven.

en dat je de woorden afkick, comingdown of kater noemt... we of ik iniedergeval weet en volgt wat je bedoelt.
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :)

En gelukkig dat iemand kan volgen vandaag. :sunglasses: Men viel vandaag nogal over de kleine details. :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

:)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Sublimo zei:
spacelord zei:
Ben je uiteindelijk blij dat je het geprobeerd heb? Denk van wel, niet :wink: ? Je had die hero niet weg hoeven te gooien hoor, had die maar gewoon aan mij gegeven :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik ben er nu ook helemaal klaar mee.

Ik dacht dat jij alleen voor tripmiddelen was ? :)
En dan nog, je had het niet van me gekregen. :)
Klik om te vergroten...

Was ook niet serieus bedoeld, hero zou wel het laatste zijn dat ik ga gebruiken, nog na datura zelfs wat ik al nooit van plan ben :tearsofjoy:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Mooi geschreven, Subliempje! :grin:

En goed dat je de rest weggooide. :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

spacelord zei:
Was ook niet serieus bedoeld, hero zou wel het laatste zijn dat ik ga gebruiken, nog na datura zelfs wat ik al nooit van plan ben :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat weet ik, maar zelfs al meende je het serieus, kreeg je het nog niet. :)

pascal828 zei:
Mooi geschreven, Subliempje! :grin:

En goed dat je de rest weggooide. :wink:
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :)

Ja, dat weggooien van zo een laatste lijntje heeft een grote psychologische werking. Het gaf me een goed gevoel dat ik daar toe in staat was op dat moment. :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."