#1
Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto
wow mooi beschreven.
Ik was al van plan om het nooit te doen, maar ben wel altijd nieuwsgierig geweest wat er nou zo geweldig aan was. Maar nu ik dit gelezen heb ga ik het al helemaal niet doen :P
wow mooi beschreven.
Ik was al van plan om het nooit te doen, maar ben wel altijd nieuwsgierig geweest wat er nou zo geweldig aan was. Maar nu ik dit gelezen heb ga ik het al helemaal niet doen :P