#1
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.
Tja...
J0rrit zei:Flameon zei:hoelang heb jij gebruikt jorrit?
Ik gelukkig nooit, maar ik ken via mijn werk helaas heel erg veel mensen die wel aan de heroine verslaafd zijn
Stuk of 6 keer ofzo denk ik...
J0rrit zei:Je houdt jezelf voor de gek kerel. Waarom laat je het niet gewoon met rust? Ik heb 3 keer heroine gerookt en 1 keer gesnoven ( 3 jaar geleden ) en heb het erna nooit meer gedaan. Heb dat van te voren ook gezegd, en heb m eraan gehouden, jij kon dit blijkbaar niet, LOSER
Tja...