Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha, ik zie het al voor me, zo in het donker in de douche met een pijpje ."
"Het is een beetje een nonsense theorie over dat je van de misselijkheid gaat trippen . Ik heb het 1 keer met een vriend samen gedaan en het was niet zo een hele sterke trip maar wel echt flex warm. Behalve als we opstonden, dan kregen we buikpijn en werden we misselijk. Nou hadden we voor de trip allebei een grote milkshake op, dat was niet zo heel verstandig tegen de misselijkheid natuurlijk :P. Wel hadden we tegen de misselijkheid 3 van die reispilletjes op en ik denk dat die ons hebben gered. Nog gedaan of niet?"
"De eerste keer dat ik salvia divinorum rookte kreeg ik een hele hele harde lachkick. Dat was echt geniaal . Ik was bij vrienden en rookte de salvia in de tuin in een pijpje. Ik liep of strompelde naar binnen en toen barste ik in lachen uit. Ik kan me niet herinneren dat ik nog een keer een lachkick op salvia heb gehad. Nu ik me dat zo bedenk merk ik op dat salvia trips echt álle kanten op kunnen gaan."
"Zo, ik kwam dit topic nu pas tegen. Ik was er ook en ik had met een goede vriend truffels gedaan, 15 gram atlantis . Dat was echt kk ziek, zo intens als alles was. Helaas werken die dingen snel uit zodat we halverwege het feest toch wel een beetje dood waren :P. Wat me nog heel goed bij staat is dan we in zo een gang gingen zitten op van die rode kussens en het voelde alsof we op een wolk gingen zitten . Volgende keer toch maar aan de mdma btw."
"Op welke manier bedoel je dat? Heb je letterlijk een gevoel in je hoofd of ervaar je de wereld wat anders? En wat vind je daarvan?"
"Leuk . Het klinkt als een erg toffe ervaring maar het verslag is niet zo uitgebreid. Het is heel herkenbaar dat je door lsd de wereld om je heen beter gaat waarderen, zoals een goede vriend afgelopen weekend tegen mij zij: "door lsd besef je hoe bijzonder de wereld om je heen eigenlijk is." Ik wil het ook weer is gaan doen maar ik mis iets :P ."
"Zijn jouw truffels dan niet gedroogd als je ze weegt drain bramage? (spacende naam trouwens )"
"Beetje bump he dit ."
"Ik ziet mijn visual snow alleen als ik er over lees (zoals nu), als ik me er zorgen om maak (bijvoorbeeld omdat ik twijfel of ik wel of niet iets ga nemen) of als ik er iemand over vertel. Mijn visie is dat zolang je je er niet druk om maakt, het je leven weinig beinvloedt."
"Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af. Klik om te vergroten... Wat bedoel je hier mee? En minimaal ééntje die je daarom zwak vindt. Klik om te vergroten..."