#1
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.
ik wilde net zeggen. een collega van mij is al meer als 20 jaar verslaafd met kinderen die zich schamen voor hem enzo. hij is nu voor de 4e keer aan het afkicken. Hij verteld me altijd dat ik er nooit aan moet beginnen. Hij zegt dat de kans groot is dat je na de 1e keer verslaafd ben.
Dus ik snap zijn waarschuwing wel. Dat is het enigste wat ik altijd over heroine hoor.
Ik hoef het in ieder geval niet.
ik wilde net zeggen. een collega van mij is al meer als 20 jaar verslaafd met kinderen die zich schamen voor hem enzo. hij is nu voor de 4e keer aan het afkicken. Hij verteld me altijd dat ik er nooit aan moet beginnen. Hij zegt dat de kans groot is dat je na de 1e keer verslaafd ben.
Dus ik snap zijn waarschuwing wel. Dat is het enigste wat ik altijd over heroine hoor.
Ik hoef het in ieder geval niet.